چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/02 16:20
کد خبر: 4239

تغییر پوشش ناگهانی لعیا زنگنه جنجالی شد+عکس

انتشار تصویری از بازیگر سریال «برادر جان» با عنوان لعیا زنگنه در فضای مجازی همه کاربران و دوستداران این بازیگر را حسابی شوکه و متعجب کرد.

لعیا زنگنه بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است. لعیا زنگنه با بازی در فیلم های «راز مینا» کاری از «عباس رافعی» آغاز کرد. لعیا زنگنه دارای مدرک کارشناسی تئاتر از دانشگاه هنر تهران می‌باشد.استعداد هنری لعیا زنگنه توسط امین تارخ در سال ۱۳۷۱ کشف و با هدایت هنری و مشاوره محمدعلی کشاورز و ثریا قاسمی وارد عرصه تلویزیون و سینما شد.

 


خبر داغ:دابسمش جنجالی حدیثه تهرانی و همسرش با جملات معروف آقای بازیگر+فیلم


 

 

تغییر پوشش بازیگران زن در سینمای ایران همیشه مورد توجه قرار گرفته است و به تازگی هم عکسی منتشر شده است که عنوان لعیا زنگنه چادری شد را به خود اختصاص داده است.

 

تیپ دیدنی لعیا زنگنه با چادر ملی + عکس

 

بد نیست درباره لعیا زنگنه بیشتر بدانید

خانم زنگنه متولد ۱۴ مرداد ۱۳۴۴ در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر تهران است، دوره دیده کلاس نقاشی هم هست متاهل بوده و بشدت عاشق فوتبال و تیم آرژانتین است.

 

لعیا زنگنه

 

 


 

شروع فعالیت هنری خانم زنگنه

با دعوت و اصرار جمشید بهمنی در زمان دانشجوی با بچه های تئاتر دانشگاه فعالیت خود را بصورت مبتدی آغاز کرد و رفته رفته در تئاتر با بازیگران مشهوری کار کرد

 

در یکی از بازی های تئاتر رضا ایرانمنش با تمجید از بازی او را به غلامرضا رمضانی و او نیز به حمید لبخنده کارگردان معرفی کرد و به این شکل برای سریال در پناه تو انتخاب شد.

 

در سال ۱۳۷۴ سریال در پناه تو به کارگردانی حمید لبخنده از شبکه دو پخش شد، سریالی که بسیار پر بیننده شد و بازیگرانی چون لعیا زنگنه، پارسا پیروز فر، رامین پرچمی و مرحوم حسن جوهرچی را به شهرت رساند.

 

خانم زنگنه فرزند مهندس یاشار زنگنه معاون اسبق نظام مهندسی استان اصفهان و مهدیه موسوی است (اصالت لر بختیاری منطقه اقلید فارس) است.

 

نمایشگاه نقاشی

خانوم زنگنه که در بین نقاشان و هنرمندان تجسمی صاحب نام است اولین بار در سال ۲۰۱۰ نمایشگاه خود را در تورنتو برپا کرد سپس در نمایشگاه پازل تهران موجب حیرت طرفداران خود شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2olbv2