پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/03 11:20
کد خبر: 4261

مهران غفوریان وارد 45 سالگی شد+عکس منتشر شده از تولد

در این تصویر جشن تولد مهران غفوریان را در 45سالگی اش می بینید

مهران غفوریان  بازیگر، کارگردان و فیلم‌نامه نویس ایرانی در سوم شهریور ماه ۱۳۵۳ شهر تهران متولد شد. مهران غفوریان فارغ التحصیل لیسانس رشته نقاشی از دانشگاه آزاد بوده و فعالیت در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۷۳ با مجموعه جنگ ۳۹ آغاز کرد.مهران غفوریان در ۱۳ دی ماه ۱۳۹۳ ازدواج کرد و پس از ۴ سال زندگی مشترک صاحب فرزند شد.مهران غفوریان  برای اولین بار خبر نامزدی اش را در برنامه گلخانه رسانه ای کرد.

 

در این تصویر جشن تولد ۴۳سالگی آقای غفوریان را می بینید

 

تولد مهران غفوریان

 


 

اطلاعات کوتاهی از زندگی مهران غفوریان:

مهران غفوریان (زادهٔ سوم شهریور ۱۳۵۳ در تهران) بازیگر، کارگردان، کمدین و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی سینما و تلویزیون و رادیو است. وی فارغ‌التحصیل رشتهٔ نقاشی - نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی می‌باشد.

در خیابان مولوی تهران به دنیا آمد و بزرگ شده تهرانسر و محله دریاست. پدرش ناخدای نیروی دریایی و اهل تهران و مادرش معلم و اهل تبریز است. یک برادر به نام مهدی دارد که از او ۵ سال بزرگتر است و آهنگسازی می‌کند.

اولین بار سال 1373 در 20 سالگی به پیشنهاد یکی از دوستانش در تست برنامه آیتمی 39 به کارگردانی داریوش کاردان شرکت کرد و قبول شد.

اما اوج شهرت او برای ساخت مجموعه تلویزیونی زیر آسمان شهر بود که از بهترین و پر مخاطب ترین سریال های چند دهه اخیر تلویزیون بود که سری دوم و سوم آن را نیز ساخته و خودش نیز در نقش بهروز خالی بند نقش آفرینی کرده بود.

سعید آقاخانی، محمدرضا گلزار، یوسف تیموری، امین حیایی، محسن تنابنده و پیمان قاسم‌ خانی از جمله دوستان بسیار خوب و صمیمی‌  مهران مدیری هستند.

به جز کار در سینما و هنر ،شغل دوم نیز دارد و دارای یک فروشگاه آجیل و شیرینی فروشی می باشد.

 

ازدواج مهران غفوریان:

مهران غفوریان در 13 دی ماه 1393 در سن 40 سالگی با دختری بنام آرزو ازدواج کرد،آشنایی این دو در یک مرکز خرید اتفاق افتاد و سپس تصمیم به ازدواج گرفتند. ثمره ازدواج دختری به نام هانا در بهمن 97 است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4mpjy4