یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/04 09:04
کد خبر: 4289

رتبه یک کنکور پزشکی امسال همه را شوکه کرد+جزئیات و عکس

نتایج کنکور دکتری امسال یک غافلگیری بزرگ داشت و آن هم محبوبه وجدانی رتبه یک کنکور دکتری بود که توانست از پس رقبای بزرگ تهرانی و شهرهای مهم دیگر برآید و به این رتبه دست پیدا کند.

محبوبه وجدانی رتبه یک کنکور دکتری این روزها نامش بارها و بارها از رسانه های مختلف شنیده شده است. محبوبه وجدانی به واسطه کار بزرگش مشهور شده تا نام محبوبه وجدانی در تاریخ کنکور ماندگار شود.

 


محبوبه وجدانی رتبه کنکور کارشناسی وی 198 بوده است و در کنکور ارشد توانسته بود که رتبه 2 را به دست اورد. این دانشجوی نخبه میگوید که میخواهم تلاش کنم تا بتوانم برای روستا و کشورم مثمر ثمر باشم و بعد از تحصیلاتم حتما به روستایم خواهم امد و به هم ولایتی هایم کمک خواهم کرد و امکانات رفاهی را برایشان فراهم خواهم نمود. او میگوید که علاقه زیادی به کارهای خانه هم دارم و در کنار تحصیلات کارهای منزل را هم با عشق و علاقه انجام میدهم و کمک خانواده ام میدهم.

 

محبوبه وجدانی رتبه یک کنکور دکتری از کجا آمد؟ + عکس و جزییات

 

علاقه محبوبه وجدانی به تحصیل

محبوبه وحدانی میگوید که عاشق تحصیل و کسب علم هستم و بهترین لحظه های زندگی ام زمانی است که در حال کسب علم و دانش هستم و از اساتید کلاسم سوال میپرسم و به من اموزش میدهند. او تصمیم دارد که تحصیلاتش را بعد از دکتری نیز ادامه بدهد

 

 

پیج اینستاگرام محبوبه وجدانی

پیجی از محبوبه وجدانی در اینستاگرام یافت نشد که نشان می دهد چنین افرادی هیچگاه وقت خود را در اینستاگرام تلف نمی کنند. محبوبه وحدانی روزهایی که برای دکتر تلاش می کرد با تحقیق های فراوان به صورت اینترنتی و استفاده از نمونه سوالات سالهای گذشته توانست که روشی موثر برای قبولی در کنکور پیدا کند با اینکه تبلیغات گسترده صدا و سیما برای کلاسهای کنکور و همچنین کتاب‌های درسی بحث مافیای کنکور را مطرح کرده بود اما یک دختر روستایی توانسته بود که بدون حضور در کلاس های کنکور رتبه اول کشور دست یابد. محبوبه وجدانی برخلاف توصیه های کارشناسان تحصیلی تایم کمتری را برای مطالعه اختصاص می داد و همچنین فعالیت های روزمره روستا را نیز انجام میداد.

 

محبوبه وجدانی رتبه یک کنکور دکتری از کجا آمد؟ + عکس و جزییات

 

جزییات نتایج کنکور دکتری

فاطمه زرین آمیزی در گفت و گو با ایسنا، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: دفترچه انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۹۹ نیز روز دوشنبه سوم شهریور بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد. سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: کل مجازین آزمون دکتری ۹۹ تعداد ۱۱۶ هزار و ۴۰ نفر است و ازین تعداد ۶۲ هزار و ۹۳۸ داوطلب برای پذیرش در دوره روزانه مجاز شدند که محبوبه وجدانی در صدر آن ها قرار دارد.

 

محبوبه وجدانی رتبه یک کنکور دکتری از کجا آمد؟ + عکس و جزییات

 

پیش از این دکتر ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت وگو با ایسنا، اعلام کرده بود بر اساس مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو، مصاحبه دانشگاه ها برای داوطلبان به صورت مجازی انجام می گیرد و نیازی به حضور داوطلب در دانشگاه ها نیست.بنابراین با توجه به اینکه برنامه زمانی این مصاحبه ها فشرده تر خواهد شد ما تلاش می کنیم تا اواخر مهر ماه نتیجه قطعی این مصاحبه ها اعلام شود. آزمون دکتری سال 99 روز پنجشنبه 9 مرداد با شرکت تعداد ۱۷۹ هزار داوطلب در ۶۰ شهرستان و ۱۴۳ حوزه امتحانی سراسر کشور برگزار شد و محبوبه وجدانی رتبه برتر شد.

 


خبرجدید:طرفداری عجیب آریا عظیمی نژاد از تتلو+ویدئو


 

نگرانی کنکور زیر سایه کرونا

پس از شیوع بیماری کرونا ، آزمون دکتری 99 که در ابتدا قرار  بود در اواسط اسفند برگزار شود، چندین بار به تعویق افتاد. اما بالاخره امروز پنجشنبه 9 مرداد ماه بنا به اعلام قبلی برگزار شد. نگرانی های بسیاری در خصوص چند و چون اجرای پروتکل های بهداشتی و امنیت جانی داوطلبان در حین برگزاری این آزمون وجود داشت زیرا از ماه های گذشته تمامی متخصصان و پزشکان تجمعات انسانی را عاملی برای انتشار بیش از پیش ویروس کووید 19 عنوان کردند. محبوبه وجدانی را باید بهتر شناخت، داوطلبی که کنکور را به نام خود ثبت کرد.

 

محبوبه وجدانی رتبه یک کنکور دکتری از کجا آمد؟ + عکس و جزییات

 

یکی از داوطلبان این آزمون در گفتگو با خبرگزاری برنا در خصوص چگونگی اجرای پروتکل‌های بهداشتی در حوزه های این آزمون گفت: در ورودی حوزه ها از تب سنج به منظور غربالگری تب داوطلبان استفاده شد و به روال گذشته شماره صندلی ها در ورودی ها نصب شده است. او افزود: تعداد بسیاری از داوطلبان از ماسک استفاده کرده اند.

 

جزییات مشاهده نتایج کنکور

در دومین مرحله از اعلام نتایج دکتری، کارنامه ای تحت عنوان کارنامه انتخاب رشته منتشر می شود. بدین صورت که اگر داوطلبان نمره و حدنصاب لازم برای حضور در مصاحبه یک یا چند دانشگاه را کسب کرده باشند، در این کارنامه مشخص خواهد شد. در سال های گذشته با نزدیک شدن به خرداد ماه داوطلبان همواره در پی اطلاع از زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری بودند اما در سال جاری مشخص نیست که مرحله دوم اعلام نتایج آزمون دکتری چه زمانی باشد. نتیجه مهم کنکور را محبوبه وجدانی رقم زد با رتبه ای که به دست آورد.

 

محبوبه وجدانی رتبه یک کنکور دکتری از کجا آمد؟ + عکس و جزییات

 

داوطلبان شرکت کننده در انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه های سراسری باید اخبار مربوط به اعلام نتایج آن را از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور و شرکت کنندگان در انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد باید نتیجه را از طریق سایت رسمی دانشگاه آزاد پیگیری نمایند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3qwoj3