یک‌شنبه 02 اردیبهشت 1403 - 21 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/07 11:11
کد خبر: 4392

علی دایی در کنار دو همسر و دخترانش+عکس

عکس های علی در کنار خانواده اش را مشاهده می کنید.

علی دایی از بهترین فوتبالیست های  ایران  است . علی دایی در زمان حضورش در  تیم ملی  رکورد اقای گلی  جهان  را شکست .  علی دایی  در دوران  بازنشستگی  به سرمربی گری پرداخت که در این راه هم موفق بود علی دایی  یک دختر دارد و متاهل می باشد . شایعات عجیب و جنجالی در مورد  علی دایی  و جدایی او از همسرش کاملا کذب می باشد و او به هیچ عنوان از همسرش جدا نشده است  و این شایعه ساخته  ذهن  هواداران در فضا مجازی است .


خبرداغ:ادعاهای جدید ساناز طاری در مورد کارگردان متجاوز+فیلم


 

ازدواج اول علی دایی:

علی دایی بعد از فوت پدرش در سال 81 با دختری بنام مریم که از آشنایان دورشان بود ازدواج کرد و صاحب دختری بنام دنیز شد اما این وصلت سرانجام بعد از مدت کوتاهی به طلاق منجر شد. دنیز به همراه مادرش سالهاست در آمریکا زندگی می کند.

 

علی دایی : درآمد همسرم بیش تراز من است! +تصاویر

همسر علی دایی” | مهریه باورنکردنی زن علی دایی

 


خبرججالی:حکم ناعادلانه ی پدر رومینا اشرفی اعلام شد+فیلم


 

 

دنیز دایی

دنیز دایی دختر علی دایی از همسر اولش

 

ازدواج دوم علی دایی:

 علی دایی در اول بهمن ماه ۱۳۸۳ برای دومین بار ازدواج کرد و در سال ۱۳۸۴ در خصوص شیوه آشنایی با همسر علی دایی و خصوصیات شریک زندگیش گفت: همسرم از آشنایان دور خانوادگی ما می باشد، مادرش اردبیلی و پدرش تبریزی است و بزرگ شده تهران می باشد. مشخصات کامل یک دختر آذربایجانی را دارد و لیسانس صنایع غذایی می باشد، او هشت سال از من کوچک تر است.

 

 دومین فرزند علی دایی در سال ۱۳۸۸ به دنیا آمد. دختری با نام نورا که علی دایی به وی بسیار علاقه دارد و می گوید:دوست دارم نورا به همه چیز برسد.

 


خبرجدید:محسن افشانی به طرز بی ادبانه ای ریحانه پارسا را مسخره کرد+عکس


 

علی دایی و دخترش نورا

نورا دایی فرزند دوم علی دایی

 مونا فرخ اذری و علی دایی


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3wj762