چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/08 19:33
کد خبر: 4437

عکس های دیده نشده از عروسی استراماچونی سرمربی سابق استقلال+عکس

دالیلا استراماچونی همسر سرمربی ایتالیایی استقلال با انتشار تصاویری از عروسی‌اش فرا رسیدن سالروز ازدواجشان را به همسرش تبریک گفت.

 استراماچونی از سال ۲۰۱۲ وارد حرفه مربیگری شده و به عنوان سرمربی تیمهای زیر ۱۷ ساله های آ.اس رم، اینترمیلان، اودینزه، پاناتینایکوس، اسپارتاگ پراگ  مشغول بوده است. استراماچونی پس از قهرمانی اینترمیلان در جام جوانان یوفا در سال ۲۰۱۲، یکی از جوان ترین مربیان ایتالیایی است.استراماچونی مربی پس از این قهرمانی به تیم اول اینترمیلان راه یافت اما تنها یک فصل در این تیم دوام آورد.استراماچونی متاهل است و دو فرزند دارد.

 


خبرجنجالی:امیرتتلو هم مداح امام حسین شد+فیلم جنجالی


 

دالیلا استراماچونی  همسر سرمربی ایتالیایی استقلال با انتشار تصاویری از عروسی‌اش فرا رسیدن سالروز ازدواجشان را به همسرش تبریک گفت. او در پیامش خطاب به آندره‌آ چنین نوشت: عشق من، همسرم، همه چیز من هشتمین سالگرد ازدواجمون مبارک!​

 

تصاویر مراسم ازدواج استراماچونی سرمربی استقلال

 

تصاویر مراسم ازدواج استراماچونی سرمربی استقلال

تصاویر مراسم ازدواج استراماچونی سرمربی استقلال

 


خبرداغ:فیلم جنجالی زورگیری در تهران در فضای مجازی غوغا به پا کرد+فیلم و عکس16+


 

استراماچونی  درصدد است به‌زودی خانواده‌اش را به تهران منتقل کند تا با روحیه بالاتری به کارش ادامه دهد. او یک پسر ۴ ساله و یک دختر یک سال و نیمه دارد.

 

تحصیلات استراماچونی

آندره آ استراماچونی در دانشگاه حقوق به تحصیل پرداخته‌است ولی این مورد هیچ وقت مانع پرداختن او به فوتبال نشده‌است.

 

ازدواج آندره آ استراماچونی

آندره آ استراماچونی ازدواج کرده و نام همسرش دالیلا استراما می‌باشد. آنها دارای دو فرزند هستند.

 

استراماچونی,بیوگرافی آندره آ استراماچونی,همسر استراماچونی

آندره آ استراماچونی در کنار همسر و پسرش

 

ورود آندره آ استراماچونی به حرفه مربیگری

دوران بازی کردن  آندره آ استراماچونی خیلی زود و به نوعی بی‌رحمانه به دلیل مصدومیت بسیار شدید از ناحیه زانو به پایان رسید، این مصدومیت در سن ۱۸ سالگی باعث شد که دوران بازی استراماچونی در بولونیا فقط یک سال طول بکشد.

اشتیاق و انگیزه بالای استراماچونی برای فوتبال باعث نشد تا خانه‌نشین شود و این مصدومیت برای او تبدیل به توفیق اجباری شد تا خیلی زودتر از دیگر مربیان مکتب ایتالیایی وارد دنیای فوتبال شود. این در حالی بود که اغلب رسانه‌ها او را بی‌تجربه می‌دانستند.

آندره آ استراماچونی در سال ۲۰۰۳ مدرک مربیگری در تیم‌های پایه گرفت و به کادر مربیگری جوانان رم پیوست. این مربی در سال ۲۰۰۹ مدرک A مربیگری یوفا را می‌گیرد و به این ترتیب مجوز حضور به عنوان کمک مربی در تیم‌های سری A و B را به دست می‌آورد.

 

ورود استراماچونی به حرفه مربیگری

آندره آ در مدت زمان بسیار کمی که کارش را شروع کرده بود کارهای بزرگی انجام داد و باعث شد تا مدیران باشگاه به او اعتماد بکنند. او در سال ۲۰۰۷ موفق شد Tricolore را فتح بکند. حالا دیگر بالا رفتن آندره از پله‌های ترقی در دنیای مربی گری، دیگر شروع شده بود.

استراماچونی بعد از سال ۲۰۰۷ هم افتخاراتی را کسب کرد و سرانجام یک پله در امر مربیگری در باشگاه رم پیشرفت کرد و مربیگری Campionato Allievi Nazionali را بر عهده گرفت و در سال ۲۰۱۰ تقریباً تمامی جام‌ها را درو کرد. پس از آن به دلیل آمدن مدیران جدید در باشگاه آندره با وجود نتایج بسیار درخشان از این تیم کنار رفت.

آندره آ استراماچونی بعد از جدایی از رم و پیوستن به اینتر در مصاحبه‌ای گفت: "من قلب و خانواده دوم خودم را در Trigoria جا گذاشته‌ام. از این که بگویم در هنگام خداحافظی همه را بغل کردم و گریه کردم اصلاً خجالت نمی‌کشم و تنها کسی که تا آخرین لحظات برای نگه داشتن من در باشگاه تلاش کرد برونو کونتی بود. او پدر فوتبالی من است. او در قلب من جایگاه ویژه‌ای دارد و من همه چیزم را چه در راه مربی شدن و چه در راه بزرگ شدن در زندگی شخصی به او مدیون هستم. هیچ‌کس نمی‌تواند رم و رومی‌ها را از قلب من بیرون بکند. اینتر با نشان دادن علاقه بسیار زیاد به من باعث شد تا آنجا را انتخاب کنم. بین ما احساس مشترکی وجود دارد. در اینجا خوشحالم."

 

استراماچونی,بیوگرافی استراماچونی,کارنامه فوتبالی استراماچونی

سوابق فوتبالی آندره‌آ استراماچونی

 

پیوستن آندره آ استراماچونی به تیم اینتر میلان

اینتری‌ها از مدت‌ها قبل به دنبال آندره بودند، آندره آ که در آن زمان فقط ۳۶ سال سن داشت. پس از حضور در رده های پایه اینتر، هدایت نراتزوری ها را به عهده گرفت که هر چند که شروع او ناامیدکننده بود اما کسب ۱۰ برد پیاپی باعث شد تا اینتری ها به بازگشت به روزهای اوج امیدوار شوند.

روابط بین استراماچونی و باشگاه روز به روز بهتر می‌شد و با توجه به صحبتهایی که در کنفرانس مطبوعاتی انجام داد همه را به یاد دوران خوزه مورینیو انداخت. درخشش در فینال لندن، که استرا همراه با جوانان اینتر به فینال لیگ قهرمان اروپا در رده جوانان راه یافته بود و شکست دادن جوانان آژاکس در مسابقه فینال و کسب مقام قهرمانی این دوره از مسابقات که با نام next generation مشهور است و همچنین قهرمان کردن جوانان اینتر در لیگ ایتالیا هم باعث شد تا او بیش از پیش دیده شود.

در حالی که پس از آغاز مربی‌گری استراماچونی تا پایان فصل فقط ۹ هفته زمان باقی بود او توانست ۵برد ۲تساوی و ۲باخت را برای اینتر رقم بزند. نتایج خوب و همچنین پیروزی ۴–۲ او مقابل آث میلان باعث شد وی جایگاه مربیگری را برای فصل آینده خود تثبیت کند.

 

استراماچونی,بیوگرافی استراماچونی,اینستاگرام استراماچونی

عکس‌های استراماچونی

 

استرا (استراماچونی) بعد سپری کردن چند بازی خوب در فصل ۲۰۱۲/۱۱ با اینتر قراردادش را تا سال ۲۰۱۵ تمدید کرد. وی در این سال تقریباً در همه بازی‌های بزرگ تا نیم به پیروزی رسید. وی توانست دوباره اینتر را به بالای جدول برساند و خود را رقیب بسیار جدید برای یوونتوس و ناپولی در مسیر قهرمانی سری آ معرفی کند. از جمله بزرگترین نتایج وی می‌توان به نتایج ذیل اشاره کرد: یوونتوس ۱–۳ اینترمیلان: شکست رکورد شکست ناپذیری یوونتوس بعد از ۴۹ بازی در خانه یوونتوس. آث میلان ۰–۱ اینترمیلان اینتر میلان ۲–۱ ناپولی او پس از شروع خوب در اینتر میلان روند نزولی در پیش گرفت و فصل را با رتبه نازل نهم جدول به پایان برد و در پایان فصل از سمتش برکنار شد.

 

حضور استراماچونی در اودینزه و پاناتینایکوس

او یک فصل از فوتبال دور بود و سپس با تیم اودینزه در سری آ آغاز بکار کرد. استراماچونی در ۱۴ ژوئن ۲۰۱۴ با امضا قرار دادی رسماً هدایت اودینزه را بر عهده گرفت. او در این باشگاه در ۴۱ بازی ۱۲ برد، ۱۱ تساوی و ۱۸ باخت به دست می‌آورد و در میانه‌های فصل ۲۰۱۵ بعد به یونان و باشگاه پاناتینایکوس می‌رود. عملکرد ضعیف این مربی در تیم یونانی نارضایتی هواداران را به دنبال دارد و سران تیم یونانی در دسامبر ۲۰۱۶ قرارداد او را فسخ می‌کنند. استراماچونی در پاناتینایکوس در ۵۲ بازی، ۲۲ برد، ۱۴ تساوی و ۱۶ باخت به دست می‌آورد. 

 

آندره آ استراماچونی در اسپارتا پراگ

استراماچونی در ادامه ماجراجویی‌های خود در می‌۲۰۱۷ به چک می‌رود و قراردادی دو ساله با اسپارتاپراگ می‌بندد، اما یک بار دیگر نتایج ضعیف این مربی سران تیم چک را مجبور می‌کند در مارس ۲۰۱۸ این مربی ایتالیایی را اخراج کنند و از آن زمان به بعد این مربی بدون تیم بوده است. او در ۲۳ بازی با اسپارتا ۱۰ برد، ۶ تساوی و ۷ باخت را تجربه کرد.

 

سیستم محبوب   استراماچونی

سیستم محبوب این مربی در پاناتینایکوس ۱-۳-۲-۴ بود اما در پاناتینایکوس و اینتر سابقه استفاده از سیستم هایی نظیر ۲-۵-۳ و ۳-۳-۴ را دارد، نکتهای که نشان می دهد او به سبک دیگر مربیان ایتالیایی همچون آنچلوتی تاکتیک پذیر نیست و حاضر است که تفکرات و ترکیبش را بر اساس داشته هایش درتیم وفق بدهد. تیمهای تحت هدایت او معمولاً با آرایش محتاط در مسابقات حاضر شده اند.

میانگین امتیاز گیری او در هر تیمی که در آن حضور داشته به ۱٫۵ امتیاز در هر بازی می رسد که تقریباً آماری متوسط برای او محسوب می شود؛ تیم اینتر با مربیگری آندره آ استراماچونی موفق به زدن  ۱۱۰ گل شد و همچنین پاناتینایکوس در ۵۲ بازی ۷۴ گل.

 

استقلال با استراماچونی به توافق رسید

باشگاه استقلال تهران پس از اخراج شفر، با سرمربی سابق تیم فوتبال اینترمیلان به توافق نهایی دست یافت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4mplw4