چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/09 10:43
کد خبر: 4454

تهدیدهای آزار دهنده ی پدر رومینا اشرفی به مادر داغ دیده اش/مادرش 2 بار غش کرد+فیلم

اول خرداد امسال پدر رومینا اشرفی سر این دختر 14 ساله را با داس برید.رومینا قبل از آن با پسر مورد علاقه خود فرار کرده بود و قاتل انگیزه خود را از قتل فرزندش ناموس پرستی عنوان کرده بود.متهم بعد از محاکمه در دادگاه به تحمل 9 سال حبس محکوم شد و این در حالی است که دادگاه پسرمورد علاقه رومینا را هم به دو سال حبس محکوم کرده است.اما خانواده رومینا از بازگشت پدرش از زندان واهمه دارند چون در دادگاه توسط پدر رومینا تهدید شده بودند.

رومینا اشرفی  دختر سیزده ساله اهل روستای حویق در تالش بود.رومینا اشرفی مدتی پیش به دست پدرش کشته شد.پدر رومینا اشرفی می گوید به علت اینکه رومینا با پسری به نام(بهمن خاوری) رابطه ی پنهانی داشته است او را کشته تا آبرویش حفظ شود.در این بین حواشی و شایعاتی نیز در مورد این دختر و خانواده اش به وجود آمد.حال حکم پدر رومینا اشرفی صادر شده است که در ادامه آن را مشاهده می کنید.

 

 

 

 

 آفتاب که از بلندای تپه های روستای  سفیدسنگان  رو به غروب می رود،باد در چادر زنی جوان می پیچد و دوان دوان به سمت بالای تپه می رود.

 

این تپه که روزگاری رعنا آن را از پنجره خانه شان تماشا می کرد،حالا هر روز مهمان اوست که بر مزار دختر نوجوانش اشک حسرت می ریزد:«کاش تنهایش نمی گذاشتم.»

این جمله ای است که ورد زبان رعناست.

یک چشمش به  قبر  دخترک چهارده ساله اش است و چشم دیگرش به خانه ای که تاب و تحمل پا گذاشتن در آن را ندارد.

اشک می ریزد و می گوید:«وقتی دختر جوانم جلوی چشمم پرپر شد من هم نمی خواهم زنده بمانم.»

 

 

مادر رومینا اشرفی

سنگ قبر رومینا اشرفی

 

صحنه های روز  مرگ رومینا  هر روز اسلاید اسلاید،از جلوی چشمانش عبور می کند.همان روزی که پدر رومینا ناغافل در حمام را روی مادر او بست و وقتی رعنا از حمام بیرون آمد دیگر کار از کار گذشته بود.تیزی داس بر گلوی دخترک نشسته بود و خانه رعنا غرق در خون دخترک شده بود.

 

 

پدر رومینا گفته بود او را می بخشد

مادر  رومینا اشرفی  حال مساعدی برای گفتگو ندارد.خاله اش تلفن را جواب می دهد و می گوید هر سوالی دارید از من بپرسید.

از روز حادثه می گوید.همان روزی که پدر  رومینا اشرفی  بالای یک تپه رفت و با صدای بلند فریاد زد و به روستاییان گفت که دخترم را کشتم.

خاله رومینا در گفتگو با رکنا گفت:«چند وقتی بود که زمزمه هایی به گوش خواهرم رسیده بود.همسایه ها می گفتند که  رومینا  با یک پسر ارتباط دارد.خواهرم با رومینا رابطه خوبی داشت،اما هر بار به او گفته بود که همسایه ها چنین حرف و حدیث هایی می گویند،رومینا گفته بود دروغ می گویند.»

بهمن خاوری ، پسر مورد علاقه رومینا با همسایه ها تماس می گرفت و از آنها می خواست که رومینا را از پدرش خواستگاری کنند:«پدر رومینا راضی به ازدواج او وبهمن نبود اما  رومینا  هم منکر ارتباطش با او بود.تا اینکه رومینا با بهمن فرار کرد و وقتی بعد از فرار با بهمن توسط پلیس دستگیر شد و در اداره پلیس با پدر و مادرش روبرو شد به آنها گفت خودم با بهمن رفتم و به او علاقه دارم.»

خاله رومینا در ادامه گفت: «همان شب که رومینا با پدرش به خانه برگشت، پدر رومینا به خانه ما سری زد. به او گفتیم رومینا بچگی کرده و سعی کردیم او را آرام کنیم. گفتیم مبادا او را کتک بزنی. گفت من رومینا را بخشیدم و او را از چشم هایم بیشتر دوست دارم چون فرزند من است. اما روز بعد با دیدن چند عکس دست به  قتل  رومینا زد.»

 

 

رومینا اشرفی

 

پدر رومینا در دادگاه مادرش را تهدید کرده بود

رومینا اشرفی  به طرز هولناکی به دست پدرش به قتل رسید و متهم در همان ساعت های اولیه بعد از حادثه دستگیر شد و به  قتل  فرزندش اعتراف کرد.

رضا اشرفی ، پدر رومینا ؛ مدتی بعد از قتل در دادگاه به اتهام مباشرت در قتل عمدی  محاکمه  شد.

بهمن خاوری،پسر مورد علاقه رومینا اشرفی هم به اتهام ربودن او پای میز  محاکمه  رفت.

خاله رومینا در مورد روز دادگاه به رکنا گفت:«خواهرم وقتی با همسرش روبرو شد، حال خیلی بدی پیدا کرد و غش کرده بود. همان موقع خواهران  بهمن خاوری  هم در دادگاه بودند و برای کمک به خواهرم آمدند. پدر رومینا می گفت چرا با دشمنان من حرف می زنید. با اینکه ما آنها را نمی شناختیم و نمی دانستیم که خواهران بهمن هستند.اما پدر رومینا گفت وقتی آزاد شوم شما را هم می کشم.»

 

مادر رومینا خواستار حبس ابد است

دادگاه بعد از محاکمه، رضا اشرفی؛ پدر رومینا را به تحمل 9 سال حبس محکوم کرد و بهمن خاوری هم به تحمل دو سال حبس محکوم شد.

خاله رومینا در مورد اعتراض مادر رومینا به رای صادر شده به رکنا گفت:«خانواده همسر خواهرم برای جلب رضایت او بارها مراجعه کرده اند. آنها به خواهرم می گویند که اگر رضایت ندهی پسر شش ساله ات را از تو می گیریم. خواهر من برای اینکه سرپرست فرزند کوچک خود باشد اقدام به طلاق نکرده است اما به رای صادر شده اعتراض دارد. او در دادگاه گفت دلش می خواهد همسرش قصاص شود یا لااقل محکوم به حبس ابد و تبعید شود. چون می ترسد که پدر رومینا آزاد شود و این بار دردسر تازه ای برای مادر رومینا و فرزند دیگرش ایجاد کند.»

مادر رومینا در خانه پدر خود زندگی می کند

بعد از قتل رومینا اشرفی، مادر او به خانه پدر خود رفته و آنجا زندگی می کند.پدربزرگ پیر رومینا اشرفی باغ کیوی دارد و کشاورز است

 

منبع:رکنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4bnzv4