چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/11 05:18
کد خبر: 4510

بیوگرافی بنیامین بهادری+عکس

بیوگرافی کامل “بنیامین بهادری” خواننده محبوب کشورمان و عکس های دختر و همسرش را در این بخش از ستاره پارسی مشاهده خواهید کرد.

بنیامین بهادری متولد 18 شهریور 1361 است.بنیامین بهادری در تهران متولد شد.بنیامین بهادری خواننده است.بنیامین بهادری دانشجوی انصرافی لیسانس رشته زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه آزاد رودهن می باشد.بنیامین بهادری از شعر و موسیقی و مداحی شروع کرد و حالا خواننده و بازیگر می باشد.

 

 

 

بنیامین بهادری

 

زندگی خصوصی

خانواده

بنیامین بهادری خواننده پاپ کشورمان در خانواده ای مذهبی  در محله جیحون تهران متولد شد.بنیامین اصالتا اهل محله عماریه تنکابن است.پدرش کارمند بازنشسته و مادرش خانه دار است.او یک خواهر و سه برادر بزرگتر از خود دارد.

خانواده بنیامین بهادری

عکس خانوادگی بنیامین بهادری

نام اصلی

نام اصلی او وحید بهادری معروف به بنیامین است.

 

تحصیلات

بنیامین بهادری دانشجوی انصرافی لیسانس رشته زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه آزاد رودهن می باشد

 

ازدواج

در سال ۱۳۸۹ با نسیم حشمتی ازدواج کرد .در ۲۹ آذر ۱۳۹۲ بنیامین بهادری در حال رانندگی در یکی از خروجی‌های اتوبان همت دچار سانحهٔ تصادفی شد. او در این حادثه همسر خود نسیم حشمتی را از دست داد.

 

بنیامین بهادری در سال ۱۳۹۴ با «شایلی محمودی» همسر دوم خود ازدواج نمود و ازدواجش را به رسانه‌ها اعلام کرد .

بنیامین بهادری و همسرش

بنیامین بهادری و همسرش شایلی محمودی

فرز ند

بنیامین بهادری ۹ اردیبهشت سال ۱۳۹۰ صاحب دختری به نام بارانا شد. مادر بارانا نسیم حشمتی همسراول اوست.

دختر بهاریِ بنیامین که با تولدش زندگی پدر را نورانی تر و بهاری تر کرد.بنیامین بهادری خواننده محبوب موسیقی پاپ و گروه اش که به خاطر اجرای کنسرت های دور اروپا به آلمان سفر کرده اند عکس تازه ای را از دخترش، بارانا در صفحه شخصی اش در اینستاگرام منتشر کرده است.وی همراه با این عکس در نوشته ای از سفر به آلمان و دخترش گفته است:«ما تازه رسیدیم آلمان،شهر کلن، در چند متری رود راین، الان هم بارانا جان از شدت خستگی چرخ هاشو مثل هواپیما باز کرده و فرود اومده تو اتاق هتل. کاشکی واقعاً برای یه هفته یه کم با تو زندگی می کردم، با تو زندگی»

بیوگرافی بنیامین بهادری + عکس های خانوادگی بنیامین بهادری

او پس از ازدواج با شایلی در ۲۷ مهرماه سال ۱۳۹۶ صاحب پسری به نام بن سان شد و در ۱۱ آذر سال ۱۳۹۷ صاحب فرزندی دیگر به نام شایمین شد.

 

توضیح بنیامین درباره محل تولد پسرانش

این خواننده موسیقی پاپ، در توضیح این که چرا فرزند دومش در آمریکا و سومی در ایران به دنیا آمده است، توضیحی طولانی را ارائه و ابراز امیدواری کرد در آینده، بن سان اعتراض کند چرا مثل برادر کوچک‌ترش در ایران به دنیا نیامده است.

 

«امروز -یازدهم آذر ماه هزار و سیصد و نود و هفت- خانواده چهارنفره ما پنج نفره شد.. مسافر کوچولومون در یکی از بیمارستان‌های تهران و توسط یکی از بهترین پزشکان ایرانی و گروه حرفه‌ایشون به دنیا اومد.

 

سفر قبلی که رفتیم بودیم امریکا (۲۰۱۷)، قرار بود فقط برای چند هفته اونجا پیش پدر، مادر و خواهر و دوستای قدیمی شایلی [همسر بنیامین] باشیم تا حال و هواش عوض شه. همون روزهای اول متوجه شدیم که ایشون بارداره..

 

به ذهنم هم نمی‌رسید که بمونیم اونجا و قلباً هم نمی‌خواستم که یک سال بمونیم ولی با توجه به اینکه شایلی بیشتر زندگیشو تو امریکا گذرونده بود و اساساً برای هر مادری راحت‌تره که پیش خانواده خودش و در محیطی که احساس راحتی بیشتری می‌کنه بچه‌اش رو به دنیا بیاره، خودم رو مُجاب کردم که بن سان [فرزند دوم بنیامین] در امریکا به دنیا بیاد…

 

اقامت و شناسنامه و این حرفا پشیزی واسه من ارزش نداشته و نداره. دختری برای اولین بار می‌خواد مادر بشه احساس اینکه پیش خانواده‌اش باشه احساس اینکه پزشکی اون کشور براش قابل اعتمادتره و درست یا غلط از بیمارستان های ایران می‌ترسه … این‌ها دلایل من برای موندن تو امریکا و به دنیا اومدن اولین پسرم در اون کشور بود.

 

از نوروز نود و هفت وقتی فهمیدیم که دوباره مسافری خواهیم داشت تماااااام تلاشم رو کردم تا این بار همه و مهم‌تر از همه شایلی رو راضی کنم که این کوچولو رو تو ایران به دنیا بیاریم. خیلی رو این پروژه کار کردم و وقت گذاشتم تا قلباً رضایت داد برای موندن در ایران و تجربه زایمان در کشور خودمون. (توضیحش زیاد جالب نیست؛ ولی برای خانواده ما و با توجه به شرایط و امکاناتی که در امریکا داریم، کل مخارج این پروسه در اون‌جا کمتر از اینجاست حتی با همین دلار چاق)

 

امروز تو بیمارستان فرمانیه پرستارها به شوخی می‌گفتند که چرا بین دو برادر تبعیض قائل شدین و مثلاً بعدها که این کوچولو بزرگ شد نگه که چرا منو تو امریکا به دنیا نیاوردین؟؟ جوابم کوتاه بود: «همه ما باید کاری کنیم وقتی این دو تا بزرگ شدند، بن سان اعتراض کنه که چرا منو تو ایران به دنیا نیاوردین!»

 

این شدنیه که حس خودباوری اون قدر در ما شکوفا بشه تا هر کدوممون در هر جایگاهی که هستیم بهترین خودمون باشیم و هر کدوم اول از خودمون شروع کنیم و جامعه و شهر و کشور خودمون رو طوری بسازیم که داشتن یا نداشتن شناسنامه خارجی موضوع پیش پا اُفتاده‌ای بشه.

 

امروز خوشحال‌ترین فرد خانواده ما بارانا [فرزند بزرگ بنیامین] بود که به دو تا داداشش (که یکی‌شون هنوز اسم نداره) عمیقاً نگاه می‌کرد و لبخند رضایتش رو هیشکی مثل من نمی‌شناسه.

 

دست شایلی رو می بوسم که بهم اعتماد کرد همین. و دستبوس مادر مهربونش -دکتر شمیلا کاظمی- هستم که در هر دو اتاق زایمان (امریکا و ایران) نقش اساسی داشت. و از خانواده عزیزش سپاسگزارم که وقت گذاشتند و به سختی افتادن و از راه دور پیش ما اومدن تا شایلی این روزها احساس تنهایی نکنه…

 

واسه این پسر بامزه هنوز اسمی انتخاب نکردیم و قرار شد چند روز نگاهش کنیم و بعداً اسمش رو صدا بزنیم. فعلاً مامانش بنیامین کوچولو صداش می‌کنه»

 

شایلی محمودی کیست؟

خانواده شایلی محمودی در کشور آمریکا زندگی می کنند. شایلی محمودی بازیگر سینما و تلویزیون هندوراس است.

 

شایلی محمودی در سال 1394 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم شایلی محمودی در این سال، بازیگری در فیلم سلام بمبئی به کارگردانی قربان محمدپور محسوب می‌شود.

 

شایلی محمودی کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرده و سال 1394 فیلم سلام بمبئی نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با قربان محمدپور همکاری داشته است. شایلی محمودی توانست با بازی در فیلم سلام بمبئی تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر محمدرضا گلزار، دیا میرزا، بنیامین بهادری و دالیپ تاهیل بر تجارب او افزود.

 

استایل بنیامین بهادری

او درباره تیپ متفاوت خود گفت:«دوست دارم از ترکیب های مختلف استفاده کنم و به نظرم این خلاقیت ها در تیپ زدن بامزه است. الان خانمم به من مشورت می دهد. خیلی هم سخت نمی گیرم چون کار سنگینی نیست و بیشتر جنبه سرگرمی دارد. اما با همین نگاه سرگرمی هم می‎دانم از کسی مشورت بگیرم که اشتباه در کارش نیست.»

 

بنیامین در آخرین کنسرت خود در لس انجلس کت و شلوار مشکی با کفش کتانی سفید ست کرده بود که بعد از آن چهره های مشهور زیادی از او تقلید کردند. او درباره این استایل جدید و خاص خود که بین ستاره های جوان مد کرده و اینکه دوست دارد با این تیپ نگاه ها را به سمت خود جذب کند، گفت:«همه ما از بچگی دوست داشتیم خوش تیپ باشیم و از پدر و مادر تا فامیل های نزدیک بگویند چه بچه خوشتیپی داریم. همه ما پیرو فرم و عرف جامعه مان لباس می پوشیم و حالا کمی هم به سلیقه شخصی مان در این فرم دست می بریم. لباس تا حدودی تیپ و مدل شخصیتی افراد را نشان می دهد و شاید به همین دلیل لباس پوشیدن مهم می شود اما به نظر من آنقدر نباید مهم بشود که از حالت سرگرمی خارج شود.»در زمینه لباس، نو بودن و برند بودن خیلی مهم نیست. مهم این است که تمیز، آراسته و مرتب باشیم. من آدم هایی را می شناسم که دویا در نهایت سه دست لباس دارند اما با همان دو، سه دست لباس همیشه خوش تیپ، تر و تمیز و شیک هستند. فکر می کنم خیلی ها با من هم عقیده باشند که الزاما برند و تنوع آدم ها را خوش تیپ نمی کند. شنیده اید که می گویند فلانی پولدار است ولی بلد نیست چطور لباس بپوشد. یعنی واقعا خوش تیپی ربطی به طبقه اجتماعی و اقتصادی آدم ها ندارد. من دوستی دارم که جنوب شهر زندگی می کند و لباس های محدودی هم دارد اما با همان چند دست لباس برطبق فصل بازی های قشنگی می کند و خیلی خوش تیپ و همیشه آراسته است؛ جنوبی ترین نقطه تهران هم زندگی می کند.»این خواننده پاپ همچنین اعتراف کرد:«برای لباس خیلی خرج نمی کنم و در این مورد متعادل هستم.»

عکس بنیامین بهادری و همسرش شایلی محمودی با لباس هندی - دلبرانه

فعالیت هنری

سبک کارش پاپ بوده و ساز تخصصی او نیز گیتار می باشد. وی تورهای زیادی در سراسر جهان و داخل ایران برگزار کرده و یکی از معروفترین و محبوبترین خواننده های پاپ است. از اولین های سبک پاپ و تغییر و تحول در آواز و موسیقی ایرانی است.

 

از کودکی علاقه بسیاری به فراگیری موسیقی داشت. ۱۶ ساله بود که به شعر و موسیقی روی آورد در سن ۱۹ سالگی به فراگیری گیتار پرداخت و قبل از شروع به کار حرفه‌ای به مداحی می‌پرداخت و سپس به صورت حرفه‌ای آهنگ سازی را شروع کرد در این مدت در چند آهنگ و ترانه با خوانندگان دیگر موسیقی پاپ همکاری داشت و یک آلبوم به نام گلهای رنگین کمان برای کودکان ساخته و سرانجام با آلبوم ۸۵ خوانندگی را بصورت حرفه‌ای آغاز کرد.

 

بنیامین از ۱ مه ۲۰۱۰ (۱۱ شهریور ۱۳۸۹) به مدت دو ماه و نیم در کشورهای آمریکا و کانادا به اجرای کنسرت پرداخت که اولین نوبت برگزاری کنسرت وی در شهر لس‌آنجلس بود. شهرهای بعدی که می‌بایست بنیامین در آنها به اجرای کنسرت می‌پرداخت عبارت بودند از: واشنگتن، نیویورک، دالاس، سندیگو، شیکاگو و بعد از ۳ هفته استراحت، در شهرهای تورنتو، مونترال و ونکوور.

 

بنیامین همچنین در دو مرحله در شهرها و و کشورهای مختلف اروپا از قبیل کلن، لندن، استکهلم، امستردام، هامبورگ و... وهمچنین در قاره استرالیا و تاجیکستان، مالزی و دوبی به اجرا کنسرت پرداخته‌است.

 

بنیامین مجموعه آثارش را در توری سراسری که از شیراز و گرگان و ساری تا بندرعباس و ارومیه و.. ادامه داشت برگزار کرد او همچنین صدمین کنسرت خود را در مهرماه سال ۹۲ به صورت رایگان در کنار دریاچه چیتگر تهران برگزار کرد که با استقبال چند ده هزار نفر از مخاطبان او اجرا شد.

 

اجرای برنامه پیش از افطار شبکه سه

شبکه سه برای ویژه‌برنامه پیش از افطارش در سکوت خبری کامل تدارک ویژه‌ای دیده است. باکسی که در تمام سال‌های گذشته احسان علیخانی با «ماه عسل» آن را در اختیار داشت، حالا قرار است با برنامه جدیدی که هنوز نامش خبری نشده در اختیار یک خواننده قرار  بگیرد.

 

در جشنواره جام‌جم بود که احسان علیخانی اعلام کرد امسال دیگر «ماه عسل» را نمی‌سازد و تصمیم دارد عصر جدیدی را با «عصر جدید» در کارنامه کاری‌اش شروع کند. مرحله مقدماتی «عصر جدید» تا پیش از ماه رمضان به پایان رسید و قرار است مرحله فینال آن در ماه رمضان، طبق روال گذشته، در روزهای اول هفته و پس از افطار پخش شود.

 

با این اتفاق شبکه سه باید برای باکس خالی پیش از افطارش برنامه‌ای را تدارک می‌دید. برنامه‌ای که بتواند جایگزین برند قدرتمند «ماه عسل» باشد که در طی سال‌ها مخاطبان خاص و ثابت خود را پیدا کرده بود و حالا عملا بخشی از مخاطبان این شبکه منتظر برنامه جدید این شبکه برای ساعات پیش از افطار هستند.

 

حالا اما گفته می‌شود بنیامین بهادری که بازیگری را هم در «سلام بمبئی» تجربه کرده، در راستای سیاست مدیر شبکه سه برای سلبریتی‌محوری و جذب چهره‌های مطرح در عرصه‌های مختلف هنریریال قرار است از ساعتی پیش از افطار تا افطار روی آنتن شبکه ۳ باشد و احتمالا برنامه‌ای گفت‌وگومحور را روی آنتن ببرد.

 

بنیامین بهادری پیش از این قرار بود برنامه «تب تاب» را برای همین شبکه اجرا کند اما به یک‌باره باربد بابایی جایگزین او شد. دلیل این اتفاق هیچ‌وقت اعلام نشد اما برخی عدم توافق مالی و برخی دیگر دلیل آن را مخالفت صداوسیما با اجرای این خواننده مطرح کردند.

 

تک آهنگ ها

• تو که عید منی

• نماز صبح

• پریزاد

• دوری

• یه بار دیگه اشتباه کن

• تله پاتی

• یه روز از یاد تو

• پیرهن

• مادرانه

• چند متر مکعب عشق

• اصلاً صداش کردی

• عشق احساسه

• محدودیت

• یه خونه

• آشوب

• هفته عشق

• گریه در ماه

• بوی عید

• خط سوم

• تا حالا عاشق شدی

• موج محرم

• قلب محرم

 

بازیگری

• سلام بمبئی

 

 

آلبوم93

قهوه فرید احمدی بنیامین نیما وارستهبنیامین بهادری

جادوگر گیسو فرید احمدی بنیامین نیما وارسته

مدار فرید احمدی بنیامین نیما وارسته

دوباره چشمات فرید احمدی بنیامین نیما وارسته

هفته عشق فرید احمدی بنیامین نیما وارسته

دست نگه دار فرید احمدی بنیامین نیما وارسته

عشق داغ من فرید احمدی بنیامین نیما وارسته

یه خونه فرید احمدی بنیامین نیما وارسته

فقط شبیه خودتی فرید احمدی بنیامین نیما وارسته

گل یاس 2 فرید احمدی بنیامین نیما وارسته

آشوب فرید احمدی بنیامین نیما وارسته

عشق در روز قیامت فرید احمدی بنیامین نیما وارسته

 

آلبوم 94

اشکال فرید احمدی بنیامین محمد موجرلو

تظاهر فرید احمدی بنیامین محمد موجرلو

حواسم به توئه فرید احمدی بنیامین محمد موجرلو

دوره های عاشقی فرید احمدی بنیامین محمد موجرلو

بارانا فرید احمدی بنیامین محمد موجرلو

مه آلود فرید احمدی بنیامین محمد موجرلو

آهنگ شماره 4 فرید احمدی بنیامین محمد موجرلو

عاشق مثل ماه فرید احمدی بنیامین محمد موجرلو

به من اعتماد کن فرید احمدی بنیامین محمد موجرلو


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4jw9o2