پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/13 14:02
کد خبر: 4591

بیوگرافی امیر حسین صادقی +عکس

بیوگرافی امیر حسین صادقی و ماجرای زندگیش را در سایت ستاره پارسی می خوانید:

امیر حسین صادقی زادهٔ ۱۵ شهریور سال ۱۳۶۰  امیر حسین صادقی  بازیکن فوتبال ایرانی است که در پست دفاع بازی می‌کند.  امیر حسین صادقی اکنون در عضویت باشگاه استقلال تهران است.  امیر حسین صادقی یک خواهر و برادر بزرگتر از خود و یک خواهر و برادر کوچکتر از خودش دارد  امیر حسین صادقی همچنین متاهل است.

 

امیرحسین صادقی, امیر حسین صادقی, حسین امیر صادقی کیست

تصاویر امیر حسین صادقی

 

  شروع فوتبال

فوتبالش را در تیم تخت جمشید با مربیگری مجید مالمیر در دسته دوم جوانان تهران شروع کرد و به مدت ۲ سال در این تیم بود، در سال ۱۳۷۵ به تیم جوانان شاهین تهران پیوست. در سال ۱۳۷۷ به تیم مقاومت تهران با مربیگری محسن آقازاده، بابا رضی و نقوی جهت گذراندن خدمت سربازی پیوست و تا سال ۱۳۷۹ در تیم‌های امید و بزرگسالان مقاومت بازی کرد در سال ۱۳۷۹ و با دید صمد مرفاوی به امیدهای استقلال دعوت شد و در سال ۱۳۸۰ برای تیم بزرگسالان استقلال بازی کرد.

 

امیر حسین صادقی  پس از چندین سال عضویت در باشگاه استقلال تهران، در فصل ۸۷–۸۸ به باشگاه مس کرمان پیوست اما دوباره به تیم استقلال بازگشت. در لیگ یازدهم وی به تیم باشگاه فوتبال تراکتورسازی تبریز پیوست و بعد از یک فصل حضور در این تیم در لیگ دوازدهم بار دیگر به استقلال برگشت. وی در بهمن ماه سال ۱۳۹۵ خورشیدی در مربیگری کنفدراسیون آسیا شرکت کرد.

 

در جریان اردوی تیم ملی امید که محمد مایلی کهن سر مربی وقت آن تیم بود امیر حسین صادقی به همراه میثم سلیمانی بازیکن وقت فولاد خوزستان به دلیل بازی تخته نرد توسط سر مربی از اردوی تیم ملی اخراج شدند.

 

دیگر به فوتبال برنمی‌گردم/ خطر بزرگی استقلال را تهدید می‌کند!

 

  حضور در جام جهانی

او در جام جهانی ۲۰۰۶ فوتبال آلمان به همراه تیم ملّی ایران حاضر بود. امیرحسین صادقی در هر سه بازی ایران در جام جهانی ۲۰۰۶ فوتبال آلمان، جز نفرات ذخیره و نیمکت‌نشین تیم ملّی ایران بود.

 

در هر سه مسابقه در این تورنمنت به صورت فیکس حضور کامل ۹۰ دقیقه ای داشته‌است و بازی‌های درخشانی را از خود ارائه داد به گونه ای که فیفا وی را جز ۵۰ بازیکن درخشان این تورنمنت قرار داد که بازی‌هایی فراتر از حد انتظار انجام دادند. امیر حسین صادقی ۲۲ بازی ملی برای کشورمان انجام داده است و ۱ گل ملی در کارنامه خود دارد و وی تا کنون دو جام جهانی را با تیم ملی کشورمان ایران تجربه کرده‌است.

 

امیرحسین صادقی | لنز - ورزش سه

 

ازدواج امیر حسین صادقی

امیر حسین صادقی در اول شهریور ماه سال ۱۳۸۴ ازدواج کرد.و نکته قابل توجه این بود مراسم عروسی دو برادر باهم در یک شب برگزار شد.حاصل ازدواج امیر حسین با همسرش یک فرزند پسر در تاریخ ۱۳۸۵٫۰۹٫۰۴ به نام امیرمهدی است.

 

امیرحسین صادقی, امیر حسین صادقی, حسین امیر صادقی کیست

امیرحسین صادقی ،همسر و فرزندش

 

مصاحبه با امیر حسین صادقی

در خانواده‌تان چند فرزند هستید؟

ما پنج فرزند هستیم که دو برادر و دو خواهر دارم. درمجموع خانواده پرجمعیتی هستیم و همیشه خانواده شلوغی داریم.

 

تو بچه چندم هستی؟

من بچه وسطی هستم، بچه سومم!

 

مادرت بین بچه‌هایش فرق نمی‌گذاشت؟

نه! اصلا، مادرم به تمام بچه‌هایش به یک چشم نگاه می‌کرد و هیچ فرقی نمی‌گذاشت. در خانواده ما خبری از تبعیض و فرق نبود. به همین خاطر از این لحاظ هیچ مشکلی نداشتیم و هیچ‌وقت به یکدیگر حسودی نمی‌کردیم.

 

رابطه مادر و همسرت چطور است؟

ارتباطشان از من هم بهتر است. خدا را شکر خیلی با هم صمیمی هستند و این مسئله بعضی اوقات به ضرر من تمام می‌شود!

 

بهترین کادویی که گرفتی، چه بوده است؟

دو تا انگشتر خیلی زیبا از خانمم هدیه گرفتم، اما هر دو تا را گم کردم!

 

وقتی در کرمان بودی دوری از خانواده مخصوصا مادرت سخت نبود؟

همسرم همیشه به مادرم سر می‌زند و اتفاقا ارتباطش صمیمی‌تر از عروس‌های دیگر با مادرم است!

 

مصاحبه تند و جنجالی امیرحسین صادقی در مورد اتفاقات استقلال | تماشاچی

 

امیرمهدی پسرت طرفدار فوتبال هست؟

معتقد است که طرفدار جومونگ است و یک  شمشیر دستش می‌گیرد و می‌خواهد همه را بکشد! اما از آنجایی که همسرم هم و مربی‌ بسکتبال است دوست داریم، امیرمهدی هم ورزشکار شود ولی فعلا باید شمشیر را از دستش بگیریم!

 

هنوز هم با مادرت درد و دل می‌کنی؟

سعی می‌کنم مادرم را درگیر زندگی شخصی‌ام نکنم چون مادرم غصه می‌خورد. بیشتر درخصوص خوشی‌ها و شادی‌ها با مادرم صحبت می‌کنم.

 

غذای مادرت خوشمزده‌تر است یا همسرت؟

چه بگویم؟! دست‌پخت هر دو خوب است. اگر بگویم دست‌پخت مادرم بهتر است دروغ گفته‌ام. اما هرکدام دست‌پخت خودشان را دارند و بعضی وقت‌ها غذای مادرم خوشمزه‌تر است چون تجربه بیشتری دارد. البته دست پخت مادر همسرم را هم دوست دارم.

 

اگر با همسرت دچار اختلاف شدی با مادرت در میان می‌گذاری؟

بالاخره در هر خانواده‌ای مشکل پیش می‌آید، اما گفتم که ترجیح می‌دهم خودم حلش کنم تا مادرم را در جریان بگذارم. دعوا نمک زندگی است، خوشبختانه خوشی‌های زندگی ما بیشتر است.

 

مادرت امیرمهدی را بیشتر از نوه‌های دیگرش دوست دارد؟

نمی‌دانم! اما حسابی امیرمهدی را تحویل می‌گیرد و به او بد نمی‌گذرد.

 

اگر حرف خاصی باقیمانده، بگو؟

از شما تشکر می‌کنم .


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4vjbj4