سه‌شنبه 07 فروردین 1403 - 26 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/13 14:31
کد خبر: 4594

عکس باورنکردنی و دیده نشده از مصطفی کیایی+عکس

مصطفی کیایی کارگردان مشهور و توانای کشورمان عکسی از 16 سال پیش در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

مصطفی کیایی را می توانیم یکی از کارگردانان جوان و خوش آتیه سینمای ایران بنامیم.مصطفی کیایی بر خلاف برخی از کارگردانان، اهل سینمای روشنفکری با داستان‌های هزار لایه نیست. در فیلم‌هایش هم از نماهای عجیب و غریب و دوربین متحرک بدون خاصیت هم استفاده نمی‌کند. مصفی کیایی اگر چه با فیلم «بعدازظهر سگی سگی» توجه مخاطب را چندان به خود جلب نکرد، اما با ضد گلوله نشان داد که به سینمای حرفه‌ای و قصه گو علاقه دارد و با «خط ویژه» استعدادهای خود را به خوبی به رخ کشید... «خط ویژه» اگر چه در جشنواره نتوانست توجه داوران را در بخش های مختلف به خود جلب کند؛ اما مصطفی کیایی مورد توجه تماشاگران قرار گرفت و سیمرغ بهترین فیلم از نگاه مردم را دریافت کرد.

 


صحبت های جنجالی ریحانه پارسا در مورد فواید جدایی+عکس


 

مصطفی کیایی کارگردان مشهور و توانای کشورمان عکسی از 16 سال پیش در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

 

مصطفی کیایی

 

فیلم بارکد

بارکد پنجمین تجربه مصطفی کیایی در مقام کارگردانی است که در سال ۱۳۹۴ ساخته شد. این فیلم برای نمایش در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر پذیرفته شده است. این فیلم با استقبال تماشاگران مواجه شد.

این فیلم در حالی از تاریخ ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ در سینماهای ایران اکران شده است با دستور وزارت فرهنگ و ارشاد ایران مجبور به حذف صدای یاس خوانندهٔ تیتراژ خود شده است.

 در این فیلم بازیگرانی مانند رضا کیانیان، بهرام رادان، محسن کیایی، سحر دولتشاهی و ... به ایفای نقش پرداختند.

 


کلکسیون لاکچری ماشین های میلیاردی و لوکس محمدرضا گلزار+عکس های دیده نشده


 

 

همسر و فرزندان

مصطفی کیایی با عاطفه فلاحی ازدواج کرد که حاصل این ازدواج یک پسر به نام کارن و یک دختر به نام جانان میباشد. دختر وی در ۱۲ آبان ۱۳۹۶ به دنیا آمد.

 

بیوگرافی مصطفی کیایی و همسرش عاطفه فلاحی | وب


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4yglm4