پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/14 09:04
کد خبر: 4613

دیدار علی دایی با ستاره ی سینمای ایران در رستوران+عکس

چندی پیش عل دایی با علیرضا حقیقی در روما سنتر عکسی منتشر کرد و به تازگی در کنار سوپر استار سینمایی ایران نیز عکس یادگار گرفته و به نظر می رسد مکان مور نظر رستوران دایی باشد.

علی دایی  (زادهٔ ۱۴ بهمن ۱۳۴۸، شناسنامه: ۱ فروردین ۱۳۴۸ در اردبیل) علی دایی  بازیکن سابق و مربی فوتبال، تجارت‌پیشه و کارآفرین ایرانی است. علی دایی مٶسس و مدیرعامل شرکت پوشاک ورزشی دایی است. علی دایی بهترین گلزن تیم ملی و یکی از بهترین مهاجمان تاریخ جام ملت‌های آسیا به‌شمار می‌رود. که در دوران حرفه‌ای فوتبال خود با زدن ۱۰۹ گل در ۱۴۹ بازی ملی،   علی دایی رکورد بیشترین گلِ زده در بازی‌های ملی فوتبال مردان جهان را به‌دست‌آورد. علی دایی در محله جیرال و خانواده ای پرجمعیت به دنیا آمد. علی دایی چهار برادر دارد.

 


خبرداغ:بهاره رهنما از هدفش برای ورود به دنیای مدلینگ پرده برداشت+فیلم


 

محمدرضا گلزار، بازیگر، در اینستاگرام خود عکسی در کنار علی دایی، آقای فوتبال جهان، منتشر کرد. محمدرضا گلزار یکی از شخصیت‌ های فوتبالی سینما محسوب می‌ شود.

 

علی دایی و محمدرضا گلزار

چهره مشهور ورزشی و فوتبالی

 

تغییر چهره آقای گل جهان

دایی قدم به ۵۱ سالگی گذاشته و مثل خیلی دیگر از سلبریتی های جهان در دوران قرنطینه و شیوع کرونا تغییر چهره داده است، او برای اولین بار ریش و سبیلش که کاملا سفید شده اند را نتراشیده است. او که همیشه به دلیل لباس هایی که می پوشد هم معروف است ، این بار با انتخاب تونالیته ای از رنگ های خاکستری ، به نوعی با رنگ مو و ریش و سبیلش هماهنگ پوشیده  و این کمی چهره متفاوتی را از علی دایی ساخته است.

 


برای آشنایی کامل با برنامه و جزئیات اپلیکیشن شاد اینجا کلیک کنید


 

 

علی دایی و محمدرضا گلزار

علی دایی و محمدرضا گلزار


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4m9653