پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/15 09:46
کد خبر: 4655

علت طلاق مهتاب کرامتی و همسر سابقش لورفت+عکس

مهتاب کرامتی از علت طلاقش گفت

مهتاب کرامتی ۲۵ مهر ۱۳۴۹ است.مهتاب کرامتی متولد تهران است.مهتاب کرامتیبازیگر، تهیه‌کنندهٔ فیلم، کنشگر حقوق کودکان و زنان و مدیر هنری ایرانی است که مهتاب کرامتی از ۱ سپتامبر ۲۰۰۶/ ۱۰ شهریور ۱۳۸۵ سفیر حسن نیّت و صلحِ یونیسف می‌باشد.مهتاب کرامتی دانش‌آموختهٔ میکروبیولوژی و دوره‌دیدهٔ بازیگری به سال ۱۳۷۵ نزد امین تارخ است.

 


خبرداغ:عمل تغییر جنسیت محمدرضا فروتن بازیگر مشهور جنجال به پاکرد+سند


 

19068297-cffd-4ad0-8e36-7952cb134f47

 

 


خبرجنجالی:استایل جنجالی و خارج از عرف دختر مهران مدیری لورفت+عکس دیده نشده


 

ازدواج و همسر و علت طلاق

مهتاب کرامنی  به گفته خودش یک بار در سن کم ازدواج کرده است که منجر به جدایی و  طلاق  شده است و حاصل آن هم یک فرزند دختر است که هم اکنون با خود مهتاب کرامتی زندگی می کند. . همسر سابق او بابک ریاحی پور که از نوازندگان موسیقی می باشد بود. وی در این خصوص گفته است :

من سال‌ها پیش ازدواج کردم. زندگی خیلی خوبی هم داشتم. در واقع چون در سن پایین ازدواج شکل گرفت موفقیت‌آمیز نبود. اما هنوز از حال هم باخبر هستیم. اما خب این بزرگ شدن ما در 2 روند متفاوت شکل گرفت و در نهایت مسیر ما از هم جدا شد.

بابک ریاحی پور همسر سابق مهتاب کرامتی یکی از معروف‌ترین نوازنده‌های ایرانی با ساز تخصصی گیتار باس است و در زمینه موسیقی راک فعالیت می‌کند. او در آلمان موسیقی را آموخته، آن را در ایران ادامه داده و با خواننده‌هایی مثل محمد نوری و گروه‌هایی مثل اوهام و آویژه که نوعی موسیقی تلفیقی را دنبال می‌کرد‌ه‌اند، همکاری داشته است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4dzxp2