پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/16 17:09
کد خبر: 4693

تیپ نامتعارف لیلا بلوکات در باشگاه فاش شد+عکس

به تازگی تصویری از پوشش نامناسب ورزشکاری لیلا بلوکات در باشگاه ورزشی منتشر شده است. بلوکات چندی پیش به ویروس منحوس کرونا مبتلا شده بود.

لیلا بلوکات  بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است.اسب سواری و والیبال از ورزش های مورد علاقه ی لیلا بلوکات است.لیلا بلوکات پس از 3 سال کار تئاتر در سال 87 با سریالی به کارگردانی سیروس مقدم وارد کار تلویزیون و سینما شده است. از کارهای لیلا بلوکات می توان به نقش نفرتیتی در سریال یوسف پیامبر اشاره کرد.

 


خبرداغ:ریحانه پارسا محمدرضا فروتن را به بدترین شکل مسخره کرد+عکس


 

صویری از پوشش نامناسب لیلا بلوکات در ورزشگاه را که به تازگی منتشر شده است در ادامه مشاهده خواهید کرد.

 

تیپ خفن لیلا بلوکات در باشگاه ورزشی +عکس

 


صحبت های محمدرضا فروتن در مورد نقش خواهرانش در زندگی اوجنجالی شد+فیلم


 

بیوگرافی لیلا بلوکات

لیلا بلوکات متولد ۴ آذر ۱۳۶۱ در تهران بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است.لیلا بلوکات درشته کارشناسی فرش تحصیل کرده است.او مجرد هست و دو خواهر و یک برادر دارد هم اکنون ساکن اقدسیه است.لیلا بلوکات فوق العاده به ورزش علاقه مند است.

 

لیلا بلوکات

 

او گفته:من از بچگی والیبال دوست داشتم.الان دو، سه سالی است که بخش بانوان باشگاه هنرمندان راه افتاده و من با این تیم شروع به همکاری و بازی کردم.در واقع شروع با تیم والیبال هنرمندان بوده اما در سه، چهار تیم دیگر هم توپ می زنم.لیلا بلوکات علاوه بر والیبال سوارکاری را هم حرفه ای دنبال می کند.لیلا بلوکات پس از ۳ سال کار تئاتر در سال ۸۷ با سریالی به کارگردانی سیروس مقدم وارد کار تلویزیون و سینما شده است.از کارهای لیلا بلوکات می توان به نقش نفرتیتی در سریال یوسف پیامبر اشاره کرد.پس از حضور موفق در سریال یوسف پیامبر و بازی در نقش همسر اخلاتون بیشتر دیده شد و دارای شهرت خاصی گردید.

 

لیلا بلوکات

 

خیریه مهر لیلا

لیلا بلوکات که این روزها با موسسه خیریه «مهر لیلا» حسابی بر سر زبان ها افتاده است می گوید در زندگی اش چوب این قضاوت ها را خورده است، اما به خار نیتی که داشته مورد لطف و عنایت خدا قرار گرفته است، می گوید با موسسه ای که به راه انداخته صرفا جهت کمک به افراد نیازمند را دارد و اگر به غیر از این بود صرفا جنبه تبلیغاتی و نمایشی داشت و نمی توانست این همه سال با عشق و علاقه آن را اداره کند و سایر افراد هم به موسسه او اعتماد نمی کردند.

 

کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2xgeb3