پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/20 11:15
کد خبر: 4797

لحظه به لحظه ی قتل وحشتناک زن 32 ساله در اتاقک کوچک+فیلم18+

زن جوان که با پسر جنایتکار پا به یک اتاقک در شهرری گذاشته بود با ضربات چاقو به قتل رسید و قاتل فراری هنوز شناسایی نشده است.

سرهنگ کارآگاه "مرتضی نثاری" معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت، گفت: ساعت 22:30 شامگاه 11 خردادماه 95 در تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک جنایت خونین در محدوده خیابان فدائیان اسلام را به کلانتری 131 شهرری اطلاع دادند.

 

 

این مقام انتظامی تصریح کرد: با حضور ماموران کلانتری در محل اعلامی و تأیید خبر اولیه موضوع بلافاصله به بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه شهرری و کارآگاهان اداره 10 اعلام شد که به همراه تیم بررسی صحنه جرم راهی محل جنایت شدند.

 

قتل زن جوان با ضربات چاقو

کارآگاه نثاری افزود: کارآگاهان با حضور در محل جنایت که یک اتاقک کوچی در مقابل کارخانه ی بود، با جسد یک 30 ساله ناشناس غرق در خون که از ناحیه سر با سلاح سرد "چاقو" مورد ضربات متعدد قرار گرفته بود روبرو شدند. جسد به دستور بازپرس پرونده جهت تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

وی تصریح کرد: کارآگاهان با آغاز تحقیقات جنایی و با انجام تحقیقات میدانی تصاویر دوربین مداربسته از محل جنایت را بدست آوردند که حکایت از آن داشت: یک زن و پسر جوان به سمت اتاقک کوچکی که در جلوی کارخانه بود حرکت می کنند و در ادامه پسر جوان به کمک زن تنها توانست در اتاقک قدیمی را باز کنند و وارد آنجا شوند.

این مقام انتظامی گفت : در ادامه با تحقیق از شاهد ماجرا که نگهبان کارخانه بود اظهارداشت: با دیدن این صحنه در حالیکه چراغ قوه به دست داشتم به سمت اتاقک قدیمی رفتم و پشت درهای بسته از زن و پسر جوان که سرگرم کشیدن مواد مخدر بودند خواستم تا آنجا را ترک کنند اما هردو بی تفاوت به حرف هایم به کار خودشان ادامه دادند حتی آنها را تهدید کردم که ماجرا را به پلیس گزارش می کنم و برای زنگ زدن به پلیس به سمت کارخانه برگشتم.

 

 


خبرجنجالی:ازدواج مریم مومن لورفت+فیلم جنجالی


 

قتل در اتاقک

وی تصریح کرد: نگهبان ادامه داد، پس از لحظاتی متوجه سروصدای از سمت اتاقک شدم وقتی مراجعه کردم با صحنه هولناکی روبرو شدم و سریعاً با پلیس تماس گرفتم. کارآگاهان در ادامه تحقیقات هویت مقتول به نام سمیرا 32 ساله دارای چندین فقره سابقه مواد مخدر را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: کارآگاهان دستگیری قاتل ناشناس را در دستور کار خود قرار دادند ولی با توجه به تمام تلاش های صورت گرفته هیچ سرنخی برای شناسایی قاتل بدست نیامد.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت،با اعلام این خبر گفت: با توجه به دستور بازپرس پرونده مبنی بر انتشار تصویر قاتل در صحنه جنایت و درخواست از شهروندانی که هرگونه اطلاع از هویت و یا مخفیگاه قاتل فراری را دارند، مراتب را به شماره تلفن 51055510 اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کنند.

 

منلع:رکنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/36k8y2