چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/21 10:57
کد خبر: 4823

حمله ی تند مهناز افشار نسبت به دولت ایران+عکس

مهناز افشار نسبت به گرانی اجناس و کره در ایران واکنش نشان داد.

مهناز افشار   بازیگر با تجربه سینما است . مهناز افشار در فضای مجازی تعداد زیادی دنبال کننده دارد . مهناز افشار با مهاجرت حسابی جنجال ساز شد و عکس های مهناز افشار با تیپ های مختلف دوباره در فضای مجازی سرو صدا به پا کرد. نوع زندگی و طرز پوشش مهناز افشار در این روزها سوژه اول اینستاگرام است.

 


خبرداغ:عکس جنجالی مهناز افشار در استخر+عکس های لورفته


 

مهناز افشار در حساب کاربری خود به گرانی کره در بازار ایران واکنش نشان داد.

 

331528_951


واکنش تند ریحانه پارسا به حذف دختران از روی کتاب درسی+عکس


دنیای بازیگری مهناز افشار 

مهناز افشار بازیگر خوب سینما در بیست و یکمین روز از خرداد ماه سال  1356 در تهران متولد شد، او بعد از اینکه دیپلم خود را در رشته تجربی گرفت تغییر رشته داد و برای چهار سال در یک موسسه غیرانتفاعی در رشته تدوین به ادامه تحصیل پرداخت ، افشار همچنین دوره های بازیگری استاد سمندریان را گذرانده است.

 

دوران کودکی

مهناز افشار متولد سال مار است در کودکی خیلی شیطنت می کرد و همیشه دوست داشت بوفه دار مدرسه باشد، او می گوید یک بار بخاطر شیطنت های فراوانش دو روز از مدرسه اخراج شد. جالب است بدانید او عاشق آتاری بازی بوده و خانواده دکتر ارنست و جودی ابوت از کارتون های مورد علاقه این بازیگر محبوب سینما میباشد.

 

ازدواج مهناز افشار

مهناز افشار با آقای یاسین رامین پسر محمدعلی رامین ازدواج کرده و مهریه او ده شاخه گل نرگس است. مهناز افشار از این ازدواج یک دختر به نام لیا دارد، لیا در چهارم خرداد ماه 1394 در آلمان متولد شد

 

مهناز افشار و همسرش

مهناز افشار و همسرش یاسین رامین


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3zvvn2