سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/22 09:28
کد خبر: 4859

قرعه پژو ۲۰۶ تیپ ۵ و دو نکته مهم که متقاضیان باید بدانند

ثبت نام مرحله سوم فروش فوق العاده ۵ محصول شرکت ایران خودرو با موعد تحویل حداکثر سه ماهه آغاز شده و در این مرحله قرعه کشی پژو ۲۰۶ تیپ ۵ ، پژو پارس بنزینی، پژو ۴۰۵ اس ال ایکس و سمند ال ایکس و پژو ۲۰۶ صندوق دار انجام می شود.

گروه صنعتی ایران خودرو در ادامه سیاست پیش فروش های متوالی، این بار پیش فروش خودرو را با موعد تحویل حداکثر سه ماهه در دستور کار قرار داده است. تجربه پیش فروش های فوق العاده قبل نشان داده که ایران خودرو برخلاف تاخیرهایی که در تحویل خودروهای پیش فروش شده سال قبل داشت در تحویل خودروهای پیش فروشی اولین طرح فروش فوق العاده خوب عمل کرد و خودروها به موقع تحویل شدند.

بر این اساس پیش بینی می شود خودروهای پیش فروشی در این طرح نیز به موقع تحویل شوند و در نتیجه استقبال از پیش فروش جدید ایران خودرو بسیار بالا خواهد بود.

در میان ۵خودرویی که ایران خودرو این بار با قرعه کشی به متقاضیان عرضه می کند،  قرعه کشی پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز به چشم می خورد که در پیش فروش های قبلی این خودرو کمتر عرضه شده و با توجه به فاصله قیمت این خودرو در کارخانه و بازار این خودرو جزو پرتقاضاترین خودروهای ایران خودرو در این قرعه کشی خواهد بود.

 

متقاضیانی که در قرعه کشی پژو ۲۰۶ تیپ ۵ شرکت کرده اند باید ۲ نکته مهم را مد نظر داشته باشند که در ادامه آنها را مرور می کنیم.

 

۱. قیمت قطعی پژو ۲۰۶ تیپ ۵  و نحوه پرداخت آن

قیمت قطعی در نظر گرفته شده برای پژو ۲۰۶ تیپ ۵ درنظر گرفته شده برای این خودرو ۱۰۱۴۶۵۵۰۰ ریال معادل  ۱۰۱ میلیون و ۴۶۵ هزار و پانصد تومان  است. متقاضیان این خودرو باید بعد از این که کد آنها در قرعه کشی برنده شد به فاصله ۲روز – ۴۸ ساعت – مبلغ مذکور را با کسر یک میلیون تومان به حساب شرکت ایران خودرو واریز کنند. واریز این وجه نیز از طریق درگاه پرداخت تعبیه شده در سایت ایران خودرو به آدرس : https://esale.ikco.ir امکان پذیر است. تاکید می شود که تا زمان اعلام برندگان نیاز به پرداخت هیچ وجهی نیست و  شرطی که سرپرست وزارت صنعت از آن سخن گفته – واریز ۱۰ درصد از مبلغ خودرو هنگام ثبت نام – فعلا اجرایی نشده و در این پیش فروش نیز لحاظ نشده است.

 

۲. محدودیت های ثبت نام

متقاضیان قرعه کشی پژو ۲۰۶ تیپ ۵ و چهار محصول دیگر عرضه شده در چهارمین طرح پیش فروش ایران خودرو با محدودیت هایی مواجه اند که چنانچه این محدودیت ها را داشته باشند نمی توانند در این قرعه کشی شرکت کنند و چنانچه با وجود این محدودیت ها در قرعه کشی شرکت کنند، جرایمی برای آنها درنظر گرفته شده است. اهم این محدودیت ها عبارتست از:

الف) متقاضیان این قرعه کشی ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم)هستند. کسانی که فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) باشند و در این طرح ثبت نام نمایند، ضمن کان لم یکن تلقی شدن ثبت نام تا ۳ سال امکان ثبتنام درکلیه طرح‌های فروش آتی محصولات شرکت ایران خودرو را نخواهند داشت.

ب) حداقل فاصله از آخرین خرید متقاضیان از ثبت نام یا تحویل خودرو – از شرکت‌های ایران خودرو و سایپا  باید ۴۸ ماه باشد.

ج) برندگان طرح‌های قرعه کشی ولو از خرید انصراف داده باشند امکان شرکت در این طرح را ندارند.

د) متقاضیان نباید دارای پلاک فعال انتظامی – پلاک نصب شده برروی خودرو – باشد و اگر با وجود دارا بودن پلاک انتظامی فعال با به عبارتی مالکیت بر هر خودروی سواری، ثبت نام آنها در این طرح باطل و تا ۳ سال از شرکت در طرح های فروش ایران خودرو محروم می شوند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3k7k82