پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/22 09:53
کد خبر: 4861

زیباترین بازیگر زن مسلمان مشخص شد+بیوگرافی و عکس های هانده ارچل

در این تصاویر هانده ارچل زیباترین بازیگر مسلمان را با حجاب می بینید

یکی از مشهورترین بازیگران جوان ترکیه ای هانده ارچل می باشد.هانده ارچل در روز 23  ماه نوامبر سال 1993 در شهر بالکسیر ترکیه به دنیا آمد. از گذشته تا حالا منطقه محل تولد ارچل یعنی باندیرما به داشتن دخترانی جذاب مانند هانده معروف می باشد. رشته تحصیلی وی هنر می باشد و فارغ التحصیل مقطع کارشناسی از دانشگاه دولتی به نام هنر های زیبایی معمارستان می باشد. چهره زیبای هانده ارچل باعث شد تا او با شرکت در مسابقات زیبایی که در سال 2012 در کشور آذربایجان برگزار شد به مقام دومی دست پیدا کند.

 

 


خبرداغ:مهناز افشار با استایلی عجیب روز ملی سینما را تبریک گفت+عکس


 

این بازیگر مسلمان به تازگی به عنوان زیباترین هنرپیشه مسلمان انتخاب شده است. 

هانده ارچل که به عنوان زیباترین هنرپیشه مسلمان انتخاب شد تصاویری با حجاب از خودش منتشر کرد

 

 

archel-1-600x593

 

archel-2-600x311

 

archel-3-600x273

 

archel-4

 

 


ماجرای غم انگیز تغییر جنسیت دختر ایرانی و نرسیدن به عشقش+فیلم جنجالی


 

بد نیست درباره هانده ارچل بیشتر بدانید

هانده ارچل (Hande Erçel) از جمله بازیگران خوش چهره و بسیار جذاب ترک است که نه تنها در کشور موطن خود، ترکیه، طرفداران بسیار زیادی دارد بلکه تقریبا از تمامی نقاظ دنیا هوادارانی را مجذوب خود کرده است.

کسانی که به تماشای سریال های ترکی علاقه زیادی دارند حتما بازی هانده ارچل را در سریال های متعددی دیده اند. اما لازم نیست حتما سریال ترکی دیده باشید تا هانده ارچل را بشناسید زیرا او آن قدر شهرت دارد که اسم و عکسش در همه شبکه های مجازی مخصوصا اینستاگرام به چشم می خورد.

 

archel-5-600x539

 

archel-600x691

 

حالا خبر خوش برای طرفداران ایرانی او این است که این بازیگر زیباروی ترک به تازگی در فیلم سینمایی «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی در نقش کیمیا حضور پیدا کرده است.

 

archel-6

زیباترین بازیگر

 

این فیلم محصول مشترک ایران و ترکیه به تهیه کنندگی مهران برومند است که بازیگران مطرح ایرانی و ترک از جمله هانده ارچل (در نقش کیمیا)، شهاب حسینی (در نقش شمس)، پارسا پیروزفر (در نقش مولانا)، حسام منظور (در نقش حسام الدین چلپی)، سلما ارگچ (همسر مولانا)، ابراهیم چکلیک کول (در نفش اسکندر) بوراک توزکوپاران (در نقش سلطان ولد)، بنسو سورال (در نقش مریم) و چندین بازیگر مشهور دیگر در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

واندر لیست در فهرست زنان زیبای جهان، نام هانده ارچل را در جایگاه اول به عنوان زیباترین زن جهان آورده است. هانده نه تنها در صنعت بازیگری شهرت دارد بلکه هم مجری توانمندی است و هم در صنعت مدلینگ نام و آوازه ای دارد. در ادامه این مطلب روزیاتو، با هانده ارچل بیشتر آشنا خواهید شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4m9zy3