پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/22 10:36
کد خبر: 4863

پست جنجالی ترلان پروانه برای حفظ آبرویش+عکس

ترلان پروانه نسبت به حواشی پشت سرش واکنش نشان داد.

ترلان پروانه   یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون میباشد.ترلان پروانه  از دوران کودکی وارد این حرفه شده است.ترلان پروانه فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک است.ترلان پروانه برای اولین بار در 3 سالگی بطور تصادفی خانمی در فرودگاه از چهره وی خوشش آمد و به مادرش پیشنهاد بازی ترلان پروانه را در یک تیزر تبلیغاتی شامپو داد و مادرش با اشتیاق قبول کرد.

 

 


توضیحات جنجالی خانوم بازیگر در رابطه با بی حجابیش در مجلس مذهبی+فیلم لورفته


 

5fae5af1-cfbc-44aa-8e8f-0926c31eec39

خانواده ترلان پروانه

پدر ترلان پروانه مهندس و مادرش خانه‌دار است اما علاقه زیادی به بازیگری داشته و در زمان دانشجویی در تئاتر فعالیت‌های هنری انجام میداده است. او یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد.

 


ماجرای غم انگیز تغییر جنسیت دختر ایرانی و نرسیدن به عشقش+فیلم جنجالی


 

رشته تحصیلی ترلان پروانه

فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است.

 

من برای ارتقای کار بازیگری ام بسیار تلاش کردم و انواع هنرها و فن ها را آموختم. فن بیان، زبان بدن، موسیقی، هنرهای رزمی، سوارکاری و … را یاد گرفتم تا در حرفه ام آماده تر باشم. این در حالی است که درس و مدرسه ام هم همیشه در کنار کارم بوده است.

 

فعالیت هنری

اولین بازی در سه سالگی

برای اولین بار در 3 سالگی بطور تصادفی خانمی در فرودگاه از چهره وی خوشش آمد و به مادرش پیشنهاد بازی ترلان را در یک تیزر تبلیغاتی شامپو داد و مادرش با اشتیاق قبول کرد. بعد از مدتی جذب برنامه های آموزشی شبکه جام جم و شبکه یک شد.

 

ترلان پروانه در کودکی

ورود به سینما

ترلان پروانه بعد از بازی در سریال تلویزیونی خوش غیرت، جایزه بزرگ،101 راه برای ذله کردن پدر و مادرها و شبی از شب ها در سال 1383، در سال 1384در پنج فیلم سینمایی دغدغه، بالابند، زن بدلی، مادر صدامو می شنوی و چپ دست بازی کرد و رسما وارد سینما شد .

 

 

اولین سریال

در سال 1382 اولین بار با سریال بچه های پایش به مجموعه های تلویزیونی باز شد، سپس در جایزه بزرگ مهران مدیری و خوش غیرت محصول سال 83 حضور داشت.

 

اولین فیلم سینمایی

اولین حضورش در سینما با فیلم رویای آخر رقم خورد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2obyv4