سه‌شنبه 07 فروردین 1403 - 26 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/23 14:08
کد خبر: 4893

خفه کردن سپیده ی 19 ساله توسط عمویش+فیلم صحبت های مادر سپیده

دختر دانشجو 19 ساله در شب یلدا سال 94 به قتل می رسد و در حال حاضر قاتل این پرونده پیدا نشده است.

سپیده آذری  دختر  دانشجو  19 ساله در شب یلدا سال 94 به طور مرموزی در تبریز  با شال گردن خودش به قتل رسید

 

 

پشت پرده قتل سپیده آذری در تبریز

مادر سپیده آذری در گفتگو اظهار کرد : یک رهگذر  جسد  دختر من را در کنار جاده مشاهده می کند و به پلیس اطلاع می دهد ما از چگونگی ناپدید شدن و به قتل رسیدن سپیده اطلاعی نداشتیم پس از مدتی یک معتاد که از اقوام نزدیک شوهرم است و در کرج زندگی می کند به نزد پلیس می رود و اینگونه اظهار می کند که سپیده در خواب او آمده است و همچنین او ادعا می کند که نحوه  قتل  و ناپدید شدن سپیده را می داند. پس از شنیدن گفته های این مرد ما بلافاصله به پلیس آگاهی تبریز مراجعه کردیم،  پلیس پس از شنیدن اظهارات این معتاد به ما اعلام کرد که این مرد در قتل مشارکت داشته است و در خواب نمی تواند جزئیات دقیق قتل را اینگونه شرح دهد.

 


امین حیایی از حس بدش نسبت به احسان علیخانی گفت+فیلم جنجالی


 

مادر سپیده گفت: پس از دستگیری مرد معتاد، این مرد اقرار کرد که از طرف عموی سپیده اجیر شده است و از کرج به تبریز آمده تا خانواده من را مورد آزار و اذیت قرار دهد این مرد همراه با ماموران آگاهی به محل  کشف  جنازه رفتند و در اظهارات خود گفت که  6 نفر سپیده را به قتل رسانده اند.

وی افزود:رابطه ما با خانواده برادر شوهرم قبل از قتل سپیده خوب نبود و هیچگونه ارتباطی باهم نداشتیم و  پس از قتل سپیده رابطه ما خوب شد و در حال حاضر پس از اظهارات مرد معتاد هیچ رفت و آمدی نداریم.

مادر سپیده آذری با استناد به اعترافات مرد معتاد گفت : سپیده در  ایستگاه اتوبوس  نشسته بود که این مرد با سپیده شروع به حرف زدن می کند در این حین عمو و زن عموی  سپیده  با ماشین از راه می رسند و از سپیده عکس می گیرند.

 


علت جدا زندگی کردن امین حیایی و همسرش فاش شد+فیلم


 

سپیده آذری در تبریز با شال گردن خودش به قتل رسید

عموی سپیده از ماشین پیاده می شود و یک سیلی به صورت سپیده می زند و می گوید چرا با این مرد حرف می زنی سپیده می گوید او را نمی شناسد بعد از این درگیری، یک پراید که از اقوام دیگر برادر شوهرم هستند به آنجا می رسند و یک زن به سپیده می گوید همراه ما بیا که پیش خانواده ات ببریم. سپیده همراه این زن ومرد می رود  سپس این ماشین به کنار جاده می رود و سپیده را سوار پیکان وانت عمویش می کنند و با شال گردن خودش پشت ماشین خفه اش می کنند.

وی گفت: در کشف جنازه سپیده کنار جاده جای سیلی عموی سپیده بر صورت دخترم مانده بود.

مادر سپیده می گوید: از اسفند سال 96 به پلیس آگاهی مراجعه می کنیم در حال حاضر مرد معتاد با آزادی از زندان به کرج رفته است و ما نمی دانیم چرا هیچ کاری برای بازداشت عموی سپیده و بازجویی از او صورت نگرفته است.

 

منبع:رکنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2xgnz3