پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/24 06:28
کد خبر: 4913

آواز خواندن جنجالی روزبه حصاری در برنامه ی زنده+ویدئو

در این ویدئو اجرای زنده روزبه حصاری را در برنامه فرمول یک می بینید

روزبه حصاری  متولد 12 بهمن 1366 است.  روزبه حصاری  در تهران متولد شده است.  روزبه حصاری  بازیگر است.  روزبه حصاری  فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی صنایع می باشد، او بازیگری را از تئاتر شروع کرد سپس در موسسه کارنامه دوره دید و حالا بازیگر سینما و تلویزیون می باشد.

 

ناراحتی شیلا خداداد از بلایی که رامبد جوان به سرش آورد+ویدئو



 

 

 

در این ویدئو اجرای زنده بازیگر بچه مهندس را می بینید:

 

 


واکنش جنجالی جواد عزتی به پیشنهاد بازیگر خارجی+فیلم


 

آغاز فعالیت

وی در سال ۱۳۹۰ در دوره های بازیگری آموزشگاه کارنامه شرکت کرد و فعالیت هنری اش را در تئاتر ، با نمایش «پیتزا جهان» آغاز کرد. از آثار این هنرمند می توان به بازی در نمایش های «برداشت آزاد» و «بالاخره این زندگی مال کیه؟» اشاره کرد. او همچنین کارگردانی نمایشی را با نام «بن بست» ، نوشته ی ریچارد پارسونز ، را بر عهده داشته است. همچنین بازی در تئاتر «تقدیربازان» به کارگردانی سیما تیرانداز از دیگر فعالیت های هنری وی بشمار می آید.

 

کلاس های بازیگری

بعد از تجربه اولیه تئاتر به آموزشگاه کارنامه رفت و دوره های تکمیلی بازیگری را گذراند و جزو پویاترین و پر استعدادترین فارغ التحصیل آن دوره آموزشگاه شد.

 

تصویر

 

ورود به تلویزیون

در سال 90 – 91 با نمایش پیتزا جهان، برداشت آزاد و مرگ در میزند صاحب جوایزی در جشنواره تئاتر شد و در نهایت سال 1392 با سریال یادآوری به جامعه هنری معرفی شد

 

افتخارت روزبه حصاری

این هنرمند ، نامزدی جایزه ی بهترین کارگردانی و دریافت تندیس بهترین بازیگر مرد برای نمایش «مرگ در می زند» ، را از جشنواره ی تئاتر امید در کارنامه ی هنری اش دارد.

 

تصویر

 

 

شغل دوم روزبه حصاری

روزبه : همیشه سعی کرده ام حرفه بازیگری که عاشقانه دوستش دارم، وسیله امرار معاشم نباشد. می دانم این گونه، اولویت هایم را از دست می دهم. برای تجربه حرفه های دیگر تلاش کرده ام از فضای هنر فاصله نگیرم، مثلا تدریس موسیقی کرده ام.

 

تصویر

 

دروغ سیزده بدر

روزبه حصاری در 13 فروردین 98 در یک پست اینستاگرام خبر ازدواجش با ریحانه پارسا را اعلام کرد ولی بعد گذشت چند ساعت و تبریکات گسترده بسیار از هنرمندان این دوبازیگر در پیغامی خبر ازدواج خود را دروغ 13 خواندند و اعلام کردند مجرد می باشند این دو هنرمند بر این باور بودند اقدامشان شاید لبخندى بر لب مردم آورده باشد، اعتراضات گسترده مردم و دیگر چهره ها باعث شد این دو امکان کامنت گذاری مردم را ببندند

 

ac-image-lP1588420397l6

 

ازدواج

او تنها زندگی می کند و هنوز مجرد اسـت. هرچند شایعاتی درباره ازدواج او با یک هنرپیشه منتشر شد اما این خبر در حد یک شایعه باقی ماند. پدر و مادر روزبه بسیار دوست داشتند کـه او درسش را ادامه دهد ودر رشته مهندسی تحصیلاتش را تکمیل و مدارج علمی را طی کند اما او دوست داشت هنرپیشه شود و تلاش می کند دراین حرفه موفق شود.

 

تیپ عجیب روزبه حصاری!

روزبه حصاری در افتتاحیه فیلم مالاریا با لباس عجیب و غریبی در میان عکاسان حاضر شد. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنیم لباس آوانگارد جناب حصاری از یک پتوی سربازی ، شلوار جین خاکی و پوتین ها بشدت کهنه و یک تی شرت تاناکورایی تشکیل شده است ، تا ایشان آوانگاردتر از بقیه هنرمندان و مردم ایران به نظر برسند.

 

تصویر

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4m97b3