پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/25 09:08
کد خبر: 4944

برنامه آپ اسپانسر نیم میلیاردی نوید محمدزاده برای برنامه همرفیق شد+عکس جنجالی

شراره داوودی خبرنگار حوزه سینما نوشت آقای نوید محمدزاده برای حضور در برنامه‌ی اینترنتی نزدیک به ۵۰۰ میلیون تومان از اپلیکیشن آپ دستمزد گرفته است!

نوید محمدزاده  متولد ۱۷ فروردین ۱۳۶۵ در تهراناست.نویدمحمدزاده بازیگر سینما و تئاتر است.نقش‌آفرینی نوید محمدزاده  در فیلم عصبانی نیستم موجب تحسین بسیاری از منتقدین شد،تا جایی که بسیاری  نوید محمدزاده  را شایستهٔ دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی‌ودومین دوره جشنواره فیلم فجر می‌دانستند.

 


عکس لورفته از عشق مریم مومن+عکس جنجالی


 

شراره داوودی خبرنگار حوزه سینما نوشت آقای نوید محمدزاده برای حضور در برنامه‌ی اینترنتی نزدیک به ۵۰۰ میلیون تومان از اپلیکیشن آپ دستمزد گرفته است!

 

 

کانال تلگرامی سرائر  با عنوان فوق محرمانه در این رابطه نوشت: سوال اینجاست در این وضعیت اقتصادی که مردم با آن مواجه هستند، آیا واجب است کسانی که خودشان با حمایت‌هایشان از حسن روحانی مسببان اصلی وضعیت اقتصادی امروز هستتد چنین درآمدهای کهکشانی داشته باشند! عمق فاجعه اینجاست امثال این آقایان مالیات هم نمی‌دهند!

کانال تلگرامی سینماایده‌آل درباره انتشار این توییت نوشت: ترس عوامل «ام شو» از احتمال موفقیت «هم‌رفیق»: شایعه سازی شروع شد!در شرایطی که برنامه «ام شو» با وجود هزینه های گسترده با عدم استقبال مخاطبان خیلی زود پخشش به پایان رسید عوامل این برنامه از احتمال موفقیت «همرفیق» شهاب حسینی نگران شده‌اند.شراره داوودی (از عوامل ام شو) در توئیتی مدعی شده نوید محمدزاده با دستمزد پانصد میلیونی به «همرفیق» می آید، شایعه ایی که احتمالا برای جلوگیری از حضور این ستاره سینما روبروی شهاب حسینی منتشر شده است.

ساعتی پس از انتشار این خبر اکانتی تحت عنوان روابط عمومی هم رفیق توییت دیگری را منتشر کرد.

 


قتل میترا استاد به دست محمدعلی نجفی عمدی اعلام شد+فیلم


 

 

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3wx964