پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/25 16:09
کد خبر: 4953

آریا عظیمی نژاد از زندگی سخت و فقرش در جوانی پرده برداشت+فیلم جنجالی

در این ویدئو حرف های آریا عظیمی نژاد را درباره زندگی خصوصی اش می بینید

آریا عظیمی‌نژاد متولد تهران است. آریا عظیمی‌نژاد موسیقی‌دان و آهنگ‌ساز ایرانی است.آریا عظیمی‌نژاد پدرش جمشید عظیمی نژاد نویسنده و برنامه ساز تلویزیونی که بیشتر با کار کودک «خانهٔ عروسک‌ها» که در سالهای ابتدایی انقلاب پخش می‌شد، شناخته می‌شود و آریا عظیمی نژاد در ۶ سالگی در این مجموعه عروسکی همراه خواهرش پوپک عظیمی نژاد نقش آفرینی کرده‌است.

 

در این ویدئو بخش هایی از زندگی خصوصی آریا عظیمی نژادر ا می بینید:

 

 

 

 

 

 

بیوگرافی کوتاهی از آریا عظیمی نژاد:

خانواده و شروع سه تار

 همانطور که پیش از این اشاره شد آریا در خانواده ای هنر ای متولد شده است وی نوازندگی سه تار را به کمک پدرش آغاز کرد و در ادامه در 16 سالگی که به سال 1366 برمیگردد در کلاسهای اساتیدی همچون محمود تاجبخش و جلال ذوالفنون حضور پیدا کرد تا مهارت خود را بالا ببرد.

 جالب است بدانید استعداد موسیقیایی آریا عظیمی نژاد توسط پدرش کشف شد و در عرصه موزیک بسیار توانمند و موفق است. موفقیت هایی که آریا عظیمی نژاد کسب کرده است تنها به داخل کشور محدود نمی شود چرا که او در سال 83 و در جشنواره موسیقی بریتانیا مقام دوم را کسب کرد .

 

نوازنده سه تار

عکس آریا عظیمی

 

ازدواج آریا عظیمی نژاد

ازدواج آریا عظیمی نژاد به سال ها پیش برمیگردد که حاصل این ازدواج یک فرزند پسر است.

 

فرزند آریا عظیمی نژاد

آریا عظیمی نژاد در کنار پسرش

 

 آریا عظیمی نژاد در برنامه عصر جدید

 در سال 1397 آریا عظیمی نژاد به عنوان یک داور زبده در برنامه جذاب استعداد یابی حضور به عمل رسانید و از آن دسته داور هایی می باشد که منطقش بر احساسش غلبه کرده است و درصد رای های منفی اش به 45.2 درصد رسیده است. 

 وی به قدری در اعلام رأی خود سخت گیر است که احسان علیخانی برای تغییر رای های او زمان کمتری را اختصاص می دهد. چرا که از مجموعه 42 شرکت کننده ای که در  6 مسابقه اول حاضر شدند به 19 نفر آنها رای منفی داد و این نشان دهنده آن است که 45.2 درصد آرا وی منفی و غیر قابل قبول بوده است.

تقریبا می توان گفت آریا عظیمی نژاد به سخت گیر ترین داور در این مسابقه و در بین مخاطبان مشهور شده است به قدری که حتی در بیان نظراتش هم مطرح می کند که سخت گرفتن ما داوران باعث می شود شرکت کنندگان رشد و پیشرفت زیادی را داشته باشند جالب است بدانید عظیمی نژاد در مورد خودش هم شخصی بسیار سخت گیر و جدی است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2apol2