چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/31 09:02
کد خبر: 5115

توضیحات فربد طلایی در رابطه با درگیری فیزیکی با عوامل من و تو+فیلم

روایت فربد طلایی درباره حمله عوامل برنامه تلویزیونی شبکه «من و تو» به او در حین ضبط برنامه را مشاهده می‌کنید.

فربد طلایی کارشناس مسائل سیاسی و امنیت بین الملل، که هر از گاهی مهمان شبکه من و تو می شود، در یکی از برنامه های این شبکه مورد ضرب و شتم کارکنان آن قرار گرفت.

 


عاشقانه های داریوش ارجمند و همسر لاکچریش+عکس دیده نشده


 

طلایی ویدئو هایی را در حساب توئیتر خود بارگذاری کرد و از درگیری فیزیکی با عوامل برنامه «رو به رو» سخن گفت. طبق صحبت های او، پس از ضبط بخشی از این برنامه و در هنگام استراحتش، چند نفر از عوامل برنامه با توهین کردن به این کارشناس مسائل سیاسی او را عصبانی می کنند و همین امر باعث درگیری لفظی بین آن ها می شود. وقتی طلایی به نشانه اعتراض از جا برمی خیزد و برای برداشتن وسایلش به انتهای استودیو می رود ناگهان چند نفر به او هجوم می برند و درگیری فیزیکی با این کارشناس امنیت بین الملل رخ می دهد. پس از این اتفاقات عوامل برنامه «رو به رو» با پلیس تماس می گیرند و طلایی برای ساعاتی بازداشت می شود.

 

 


بی ادبی شهره قمر به شریفی نیا و فرح بخش حاشیه ساز شد+فیلم جنجالی


 

ظاهرا صحبت های فرید طلایی درباره اعدام نوید افکاری و استفاده از واژه «شهیدسازی» و «بزهکار» درباره او، باعث عصبانیت عوامل برنامه شده است. طلایی پیش از این هم در اظهاراتی گفته بود میزان بدهی های خارجی کشور ما از میزان بدهی های خارجی دیگر کشور ها بسیار کمتر است؛ او همچنین نسبت به حمایت حاضران در برنامه از تحریم ها علیه ایران اعتراض و عنوان کرده بود این تحریم ها فقط سفره مردم را تنگ تر می کند. حاضران در آن برنامه هنگام حمایت او از ایران به میان صحبتش پریدند و اجازه ادامه صحبت را به او ندادند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2ob6q4