دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/05 16:15
کد خبر: 5258

آزار اذیت های وحشتناک خانوم خواننده توسط خواهر و برادرش/ماریا کری چه کرد؟

خواننده مشهور از آزار و اذیت های دوران کودکی اش پرده برداشت.

مـاریا کری هـنـگامـی که 3 ساله بود پدر و مادرش از یکدیگر جـدا شدند که ماریا و مورگان برادرش در کنار مادرشان باقی مـانـدنـد. مـاریا خـوانـدن را از سن 3 سالگی آغاز کرد. وی نـخـــستین بار در سن 6 سالگی در حضور جمع بهاجـرای خوانندگی پرداخت. ماریا کری در دوران دبستان شعر نیـز میسرود. ماریا کری پس از پـایـان دوره متـوسطه به سراغ حـرفه موسیـقـی رفـت. در ابـتـدا به عـــنوان هم صدا با خواننده ای بنام BREND STARR می خـوانـد. در ســال 1988 هنگامیکه دریک میهمانی با TOMMY MOTTOLA دیدار کرد نوار صدای ضبط شده خود را به وی ارائه کرد.تامی موتولا پس از شنیدن صدای ماریا کری بشدت تحت تاثیر قرار گرفت و بسراغ ماریا کری آمد و با وی قرار دادی به امضا رساند. اینچنین بود که ماریا کری نخستین آلبوم خود  را به نام MARIAH CAREY در سن 20 سالگی عرضه کرد .

 

ماریا کری خواننده مشهور آمریکایی به تازگی طی مصاحبه ای که با یک برنامه تلویزیونی داشت گفت که در حال تکمیل کتاب زندگی نامه اش است که در آن پرده از آزار و اذیت های برادر و خواهر معتادش برداشته است.​

او در گفتگوی تلویزیونی گفت که وقتی 12 سال سن داشته خواهر معتادش قصد داشت او را بفروشد و به او اصرار کرد تا مواد مخدر استفاده کند تا او را به یک دلال و قاچاقچی بفروشد.

 


خودکشی دختر 18 ساله از طبقه ی چهارم ساختمان به خاطر نتیجه ی کنکور!


 

وی در ادامه صحبت هایش گفت که که خواهر و برادرش سعی در آسیب رساندن به او را داشتند و بارها موردحملات لفظی اعضای درجه یک خانواده اش قرار گرفته است.

ماریا در اعترافات دردناکش بیان کرد که مادر بودن کار سختی است بنابراین به معنای واقعی کلمه سعی می کند تا زندگی بچه هایش را شگفت انگیز کرده وبه آنها محبت کند هرچند می توان در زندگی اشتباهاتی کرد.

او بیان کرد که خاطرات تلخ دوران کودکی اش را در کتابی جدید  نوشته و از دوران کودکی و حس های آن زمان در کتابش سخن گفته است


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4jjme4