چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/06 13:11
کد خبر: 5283

سوتی جنجالی مسعود فراستی در برنامه ی"کتاب باز"حاشیه ساز شد+فیلم

اشتباه خواندن مسعود فراستی از روی شاهنامه فردوسی!

مسعود فراستی  منتقد مارکسیست و جنجالی کشورمان است. مسعود فراستی یکی از چهره های نه چندان دوست داشتنی دنیای سینما اسـت، دلیل شهرت مسعود فراستی هم همین خلاف جهت شنا کردن در مقابل سایر منتقدان می‌باشد.مسعود فراستی باحمایت فریدون جیرانی معروف شد.

 


علت مهاجرت صبا راد و مانی رهنما فاش شد+سند


 

 

 


سحر قریشی از مشکلات ازدواج اولش پرده برداشت+فیلم صحبت های وی


 

 برنامۀ کتاب باز را دوست داشتم و پس از مدتی دوباره تماشای آن را شروع کردم. در یکی از قسمت‌ها، که بسیار مشتاق دیدنش بودم، اشتباهاتی عجیب و غریب دیدم.
به حدی آزاردهنده بود که تصمیم گرفتم آن را به گوش برنامه «کتاب باز» و «مخاطبان» آن برسانم.
به «کتاب باز» برای آنکه دوستش دارم و نمی خواهم خراب شود و به «مخاطبان» برنامه برای آنکه دیدم جز معدود بیننده‌هایی که متوجه سهل‌انگاری‌ها شده بودند، سایرین هم مثل میزبان برنامه، آقای صحتِ عزیز، از شاهنامه‌خوانیِ کارشناس برنامه مسخ شده بودند!

به نظر من هنگامی که یک استاد وارسته قرار است در محضرِ مردم ایران بنشیند و مطلبی ادبی یا علمی را در بیست دقیقه توضیح دهد، اگر بیست ساعت برای آن مطالعه و مرور کرده باشد، کار زیادی نکرده است. این مَنِشی است که از بزرگان این مرز و بوم دیده و‌ شنیده‌ایم و ظاهراً چهره‌های رسانه‌ای امروز، دیگر توجهی به آن ندارند! واقعا اگر این برنامه بداهه است آن را با «دورِهمی» ادغام کنید!

شاید زمان آن رسیده که از نشاندن کارشناسان بر تخت عاج بپرهیزیم و آنها را نقد کنیم. صد البته همراه با احترام به جایگاه و زحمات آنها.

 




امیدوارم کلیپی را که تهیه کرده‌ام ببینید. من تدوین‌گر نیستم و برای انتقال مطالبم مجبور شدم از این ابزار استفاده کنم. شاهنامه‌شناس هم نیستم اما علاقمند و جوینده‌ام.
محبت می‌کنید اگر کاستی و نقصی در این نقد بود، با من در میان بگذارید و در صورت علاقمندی، در انتشار آن همراهی کنید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3kywq2