پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/08 10:47
کد خبر: 5355

سه بازیگر مطرح به اداره کنترل مواد مخدر احضار شدند+فیلم لورفته

سه بازیگر بالیوود از جمله یکی از ستارگان سینمای هند به اداره کنترل مواد مخدر هندوستان فراخوانده شدند.

دیپیکا پادوکنه یا دپیکا پادوکن (متولد ۱۹۸۶-) مدل ، رقاص و بازیگر سوپر استار بالیوود می‌باشد. فیلم هایی که دیپیکا در آن ها ایفای نقش کده می توان به ام شنتتی ام وچنای اکسپرس و cocktail و Ram-leela عنوان کرد. دپیکا جذابترین بازیگر هند را داراست،البته دلیل این نام گذاری رابطه او باچند سوپراستار هند می باشددر سال ۲۰۰۶ دیپیکا اولین فیلم خود را با نام آیشواریا (که فیلمی متعلق به سینمای کاندالا بود)بازی کرد.و در سال۲۰۰۷ هم او فیلم ام شانتی ام را با شاهرخ خان داشت.

 


رفتار جالب رونالدو در برابر پسر بچه ای که ادایش را در میاورد+فیلم


 

 


مصاحبه ی جنجالی سحر زکریا در رابطه با مهران مدیری/شما اختلاسگر روح مردمید+فیلم جنجالی


 

سه بازیگر مطرح  بالیوود  روز شنبه برای انجام تحقیقات به اداره کنترل  مواد مخدر  این کشور احضار شدند. «دیپیکا پادوکونه»، ستاره مطرح سینمای هند یکی از این سه بازیگر بود که در  اداره کنترل مواد مخدر  هند مورد بازخواست قرار گرفت.​

تحقیقات  اداره کنترل مواد مخدر  هند به دنبال مرگ یک بازیگر جوان  بالیوود  با نام «سوشانت سینگ راجپوت» که در ماه ژوئن رخ داد انجام می شود.  جسد  این بازیگر جوان سینمای هند در خانه اش پیدا شده بود

پادوکونه،  ستاره مطرح بالیوود  نخستین بازیگری بود که در اداره کنترل مواد مخدر واقع در شهر بمبئی هند حضور یافت. او اوایل این هفته هنگام فیلمبرداری یک فیلم سینمایی در تفرجگاه خود در ساحل غربی گوا احضاریه‌ دریافت کرده بود. ویدئویی که در رسانه‌های هندوستانی منتشر شده است لحظه ورود این  بازیگر زن بالیوود  به آژانس کنترل مواد مخدر هند را نشان می‌دهد.

کاریشما پراکاش، مدیر برنامه‌های او نیز روز جمعه برای ادای پاره‌ای توضیحات در این اداره حاضر شد. همچنین در تصاویر زنده‌ای که از یکی از شبکه‌های تلویزیونی هند پخش شد لحظه حضور «شراد‌ها کاپور» و «سارا علی خان» را در اداره کنترل مواد مخدر هند نشان می‌داد. تحقیقات اداره کنترل مواد مخدر هند در مورد ارتباط احتمالی بازیگران بالیوود با دستفروشان و  کارتل‌های مواد مخدر  انجام می‌شود.

گفتنی است؛ هنوز از جزئیات این  احضاریه  و بازجویی این سه بازیگر گزارشی منتشر نشده است.

منبع:رکنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4dvwj4