پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/09 14:39
کد خبر: 5398

دختر 18 ساله برای رسیدن به خواسته هایش مردان جوان را بیهوش می کرد!/ماجرا چه بود؟

زن جوان پس از دوستی با مردان و دادن آبمیوه مسموم و بیهوش کردن طعمه هایش دست به سرقت از آنها می زد.

سرهنگ "هادی زمانیان" رئیس کلانتری 111 هفت چنار گفت: 6 مهر ماه مردی به واحد گشت کلانتری 111 هفت چنار مراجعه و اظهار داشت، روز گذشته 4 مهر ماه با خانم جوانی در سه راه آذری آشنا شدم و پس از طرح دوستی و کمی گفت و گو با وی، خانم جوان که مدعی بود کمی تشنه است از کیوسک آبمیوه فروشی دو آب میوه تهیه کرد و یکی از آنها را به من تعارف کرد و من نیز همراه وی آبمیوه را نوشیدم. ولی پس از نوشیدن آبمیوه احساس سردرد و سرگیجه شدیدی کردم و دیگر چیزی نفهمیدم. زمانی که به هوش آمدم متوجه شدم در بیمارستان هستم و دو روز است بیهوش در بیمارستان بستری شده ام و افراد گذری من را به بیمارستان انتقال داده اند و خانم جوان گوشی ام را سرقت کرده است.

 


 

این مقام انتظامی عنوان داشت: شاکی در ادامه گفت: پس از ترخیص از بیمارستان به محل سرقت مراجعه و مجددا همین خانم را در همان منطقه مشاهده کرده ام.

وی عنوان کرد: با دریافت شکایت بلافاصله تیم گشت کلانتری به نشانی اعلامی مراجعه و موفق شدند در گشت زنی های هدفمند، متهم را که در حال پرسه زنی بود، مشاهده و در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر کنند.

 

دستگیری زن فریبکار که طعمه هایش را بیهوش می کرد

کلانتر محله هفت چنار با بیان اینکه خانم 18 ساله پس از انتقال به کلانتری به جرم ارتکابی اعتراف کرد، افزود: در پالایش های اطلاعاتی مشخص شد که متهم سابقه دار بوده و سابق بر این نیز به همین جرم دستگیر و روانه زندان شده اند.

رئیس کلانتری ۱۱۱ هفت چنار تصریح کرد: متهم در ادامه تحقیقات پلیسی به 10 فقره سرقت به همین شرایط اعتراف و متهم پس از تکمیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.
 

سرهنگ زمانیان با اشاره به اینکه متهم با دستور قضائی روانه زندان شده است، به شهروندان توصیه کرد: ادعای دوستی و کمکی گفت و گو مدت بسیار کمکی برای شناخت افراد است براین اساس به صرف ادعای دوستی به افراد غریبه اعتماد نکرده و از خوردن و نوشیدن مواد غذایی که احتمال مسمومیت آن پیش بینی است دوری کنید.


کتک کاری و فحاشی رضا شیری در آرایشگاه لورفت+فیلم جنجالی


 

منبع:رکنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/27ake2