پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/11 10:57
کد خبر: 5452

واکنش باشگاه پرسپولیس به خبر جدایی شجاع خلیل‌زاده

سرپرست باشگاه پرسپولیس به خبر احتمال جدایی شجاع خلیل زاده از این تیم بعد از بازی با النصر واکنش نشان داد.

شجاع خلیل زاده  (زاده 24 اردیبهشت 1368 - بابلسر) بازیکن فوتبال اهل ایران است.شجاع خلیل زاده فوتبال حرفه ای خود را از مس رفسنجان شروع کرد.شجاع خلیل زاده توسط مرفاوی مربی وقت مس کرمان به این تیم در لیگ برتر پیوست و بعد از پیوستن به سپاهان و بازی در این تیم خیلی زود به یکی از بهترین مدافعان ایران تبدیل شد. شجاع خلیل زاده هم اکنون عضو باشگاه پرسپولیس تهران می باشد.


خبرمهم:واکنش خبرنگار سعودی به عملکرد حامد لک در پرسپولیس + عکس


یکی از بازیکنانی که گفته می شود ممکن است بعد از پایان کار پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از پرسپولیس جدا شود، شجاع خلیل زاده است. خلیل زاده عملکرد بسیار چشمگیری در آسیا داشته و گفته می شود تیم های قطری خواهان به خدمت گرفتنش هستند.

مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس در واکنش به خبر احتمال جدایی خلیل زاده گفت: بازیکنان پرسپولیس را همه می خواهند و آنها را روی هوا می زنند. پرسپولیس دارد آقایی می کند. ولی بازیکنان به عشق پرسپولیس و هوادار مانده اند.


خبرداغ:زنی که به ترامپ و همسرش کرونا داد کیست؟+عکس


رسول پناه ادام داد: تمام بازیکنان پرسپولیس ارزشمند هستند. شجاع هم بعد از مرحله نیمه نهایی از پرسپولیس جدا نمی شود و این خبر صحت ندارد. بعد از بازگشت تیم به تهران، محبتشان را جبران می کنیم. مطمئن باشید بازیکنان خواهند ماند و قدرشان را می دانیم و فداکاری هایشان را جبران می کنیم.

منبع: مهر


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/39dm74