سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/13 06:09
کد خبر: 5491

النصر از پرسپولیس به afc شکایت کرد!+جزئیات

عربستان در خبری فوری اعلام کرد باشگاه النصر عربستان از باشگاه پرسپولیس به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرده است.

دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب این قاره امروز شنبه بین دو تیم پرسپولیس ایران و النصر عربستان برگزار شد که در نهایت تیم / راهی فینال شد.مسابقه که در ورزشگاه «جاسم بن حمد» قطر برگزار شد، در پایان ۹۰ دقیقه و سپس دو وقت اضافه، با نتیجه تساوی یک - یک تمام شده بود و ضربات پنالتی تعیین کننده فینالیست شد.

 

خبرداغ:بوسه ی عاشقانه ی شاهرخ استخری و همسرش در لایو+فیلم جنجالی

 

دقایقی پیش خبرگزاری الریاضیه عربستان در خبری فوری اعلام کرد باشگاه النصر عربستان از باشگاه پرسپولیس به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرده است.
به گزارش فوتبالی، موضوع این شکایت مورد ادعای باشگاه النصر عربستان استفاده پرسپولیس از چند بازیکن غیرمجاز است. النصری ها معتقدند که بازیکنان تازه وارد پرسپولیس، حق حضور در لیگ قهرمانان آسیا را نداشته اند. البته هنوز جزییات بیشتری از این خبر منتشر نشده است. رسانه اسکای اسپورت سعودی هم این خبر را منتشر کرده است و چند خبرگزاری رسمی ایران هم مثل فارس و ایسنا و چند سایت خبری دیگر هم به نقل از منابع عربستانی چنین خبری را منتشر کرده اند.
دیروز فدراسیون فوتبال در بیانیه ای اعلام کرد:"  پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس در تاریخ ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۰ برابر با ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ بسته شده است و پرسپولیس بازیکنان جدیدش را قبل از این تاریخ به خدمت گرفته است."

 

منبع:آخرین خبر


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4vvkp4