چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/13 07:23
کد خبر: 5496

ترامپ برای درمان کرونا نسخه داد

نیویورک-رییس جمهوری آمریکا در اقدامی بی سابقه نسخه‌ای برای درمان کرونا تجویز کرد که ترکیبی از داروی ضد مالاریا است.

ترامپ در ۱۴ ژوئن ۱۹۴۶ در بخش بخش کویینز در نیو یورک به دنیا آمد.ترامپ در سال ۱۹۷۷، با مانکن اهل جمهوری چک ایوانا ترامپ، در نیویورک ازدواج کرد.او که نام ترامپ را بر روی محصولات فراوان و بر روی هتل‌ها و برج‌ها و کالا‌ها و املاک فراوان زده است؛ عملا صاحب برند گران قیمت ترامپ است. ترامپ در ۸ نوامبر ۲۰۱۶ با کسب ۳۰۶ رأی الکتورال در برابر ۲۳۲ رأی کلینتون پیروز شد. او رأی مردمی کمتری از کلینتون به دست آورد و پنجمین کسی شد که بدون بردن آرای مردمی رئیس جمهور میشود. تفاوت آرا در سطح کشور نزدیک ۳ میلیون رأی بود. پیروزی ترامپ یک پیروزی سیاسی بسیار خلاف انتظار دانسته شد.

 

خبرداغ:توضیح سی ان ان از وضعیت جسمی بد ترامپ+جزئیات

 

دونالد ترامپ روز شنبه در یادداشت توئیتری خود نوشت مخلوط هیدروکسی کلروکوئین و آزیترومایسین فرصت واقعی برای یک تغییر دهنده بزرگ بازی در تاریخ پزشکی است.


وی افزود: سازمان غذا و دارو کوه‌ها را جابجا کرده است. تشکر. امیدوارم هر دوی آنها ( هیدروکسی با آزیترو بهتر کار می‌کند، ژورنال بین المللی عوامل ضد میکروبی) بی درنگ مورد استفاده قرار گیرند.


مردم دارند می‌میرند، سریع حرکت کنید و خدا پشتیبان همه باشد.
اظهارات ترامپ در شرایطی صورت می‌گیرد که تا کنون سازمان غذا و دارو آمریکا این ترکیب را تایید نکرده است.
روز گذشته نیز گزارش هایی منتشر شد که سازمان جاسوسی آمریکا در ماه ژانویه نسبت به همه‌گیری کرونا در آمریکا و اثرات آن هشدار داده بود اما رئیس جمهوری این کشور اهمیتی به این گزارش‌ها نداده و کرونا را کم اهمیت دانسته بود.
تا کنون ۱۹ هزار و ۶۲۴ نفر در آمریکا شناسایی شده‌اند که ابتلای آنها به کووید-۱۹ تایید شده است.


تعداد ۲۶۰ نفر هم جان باخته‌اند.

 

منبع:ایرنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/458pq4