سه‌شنبه 07 فروردین 1403 - 26 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/15 15:02
کد خبر: 5572

پرونده محمد امامی تهیه کننده ی سریال شهرزاد به کجا رسید؟+فیلم از دادگاه وی

دومین جلسه رسیدگی به اتهامات محمد امامی، تهیه کننده سریال شهرزاد و از متهمان بانک سرمایه دقایقی پیش در شعبه سوم دادگاه ویژه جرایم اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی مقام به پایان رسید.

 محمد امامی دهه 60 در تهران متولد شد، تهیه سینما و تلویزیون کننده استاز مهم‌ترین آثار سید محمد امامی می‌توان به فعالیت در سریال شهرزاد 1، سریال شهرزاد 2 و سریال شهرزاد 3 اشاره کرد.محمد امامی بعد از چند سال فعالیت در عرصه تلویزیون و سینما بالاخره توانست سال 1392 کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون در سریال شاهگوش به کارگردانی سید داود میر‌باقری به عنوان تهیه کننده فعالیت داشته است.وی توانست برای اولین فعالیت خود تجربه خوبی را کسب کند و همکاری با هنرمندانی همچون فرهاد اصلانی، مرجانه گلچین، محسن تنابنده و حمیدرضا آذرنگ را تجربه کرد.

 


خبرداغ:واکنش تند محمدرضا گلزار به خبر ازدواجش با ساره بیات+فیلم دیده نشده


 

 

در جلسه امروز بخش دوم  کیفرخواست  قرائت شد. پس از پایان جلسه دادگاه قاضی مسعودی مقام گفت که جلسه بعدی دادگاه صبح روز شنبه برگزار می شود.​

۲۷ مرداد ماه سال جاری اولین جلسه رسیدگی به اتهامات محمد امامی و ۳۲ متهم دیگر پرونده برگزار شده بود. در اولین جلسه دادگاه رسول قهرمانی نماینده دادستان به قرائت بخش اول کیفرخواست ۲۴۰ صفحه ای متهمان و دلایل انتساب جرم پرداخته بود.

دادگاه محمد امامی

 


خبرجنجالی:عاشقانه های جذاب شاهرخ استخری و همسرش به مناسبت روز تولد او+عکس جنجالی


 

بر اساس این گزارش، نام  محمد امامی  در جلسات رسیدگی به پرونده بانک سرمایه و بخش مربوط به « سید محمدهادی رضوی » و  «احسان دلاویز » برده و از او به عنوان متهم یاد شده بود.

هشتم مهرماه سال ۹۹ غلامحسین اسماعیلی درباره آخرین وضعیت رسیدگی به  پرونده محمد امامی  گفته بود: دومین جلسه رسیدگی به پرونده این متهم هفته آینده برگزار می‌شود.

 

دادگاه محمد امامی

 

سخنگوی قوه قضاییه ۱۶ شهریورماه سال جاری با اشاره به موافقت رهبر انقلاب با تداوم فعالیت دادگاه‌های ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی گفته بود که در دور جدید این دادگاه‌ها با برخی اصلاحات به کار خود ادامه خواهند داد.

 

نفوذ عجیب امامی تهیه کننده سریال شهرزاد / دریافت بیش از1000 میلیارد تومان از بانک سرمایه و صندوق ذخیره فرهنگیان

رکنا : نماینده دادستان در دومین جلسه دادگاه سید محمد امامی و33 متهمان دیگرکه امروز - سه شنبه - در شعبه 3 دادگاه ویژه اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی برگزارشد ، گفت: متهمان از طریق نفوذ و پرداخت رشوه‌های کلان به مدیران بانک سرمایه بیش از هزار میلیارد تومان را در پوشش دریافت تسهیلات و ضمانت‌نامه‌های بانکی از طریق غیرقانونی و تودیع وثایق ناچیز از بانک سرمایه و شرکت‌های وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان خارج کردند.

 

دادگاه محمد امامی



امید فولادی ادامه داد: متهمان از طریق نفوذ در مدیران بانک سرمایه و صندوق ذخیره فرهنگیان به عنوان سهامدار عمده در بانک سرمایه نقش های مجرمانه خود را در بستر بانک سرمایه و شرکت‌های وابسته به نهاد مزبور پیاده‌سازی کردند و از مجرای پرداخت رشوه‌های کلان به مدیران و کارکنان و بعضاً کارشناسان رسمی دادگستری بیش از هزار میلیارد تومان را در پوشش دریافت تسهیلات و ضمانت نامه های بانکی از طریق غیرقانونی و تودیع وثایق ناچیز از بانک سرمایه و شرکت های وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان خارج کردند.

 

منبع:رکنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4589d4