دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/15 17:14
کد خبر: 5576

دوستی و روابط جنسی که به ایدز ختم شد!+فیلم صحبت قربانیان

2 دختر جوان که قربانی فضای مجازی شده اند، از تجاوز و در نهایت مبتلا شدن به ایدز می گویند. آنها در نزد مقام قضایی شکایت کرده اند!

انسان ماهیتا موجود اجتماعی است و به همین دلیل تمایل به دیده شدن دارد،  دنیای مجازی  این محیط را برای افراد فراهم کرده است که به راحتی افکار و نظریات خود را به اشتراک بگذارند و در حال حاضر این دنیای  مجازی  جزئی از وجود افراد شده است . در ادامه گفت و گوی دو دختر جوان که به علت تنهایی و این که در دنیای حقیقی هم صحبتی نداشتند، وارد فضای مجازی و گروه های اینترنتی می شوند، را می شنوید.

 

 

 

این 2 دختر با آقایان به صورت  مجازی  وارد رابطه می شوند و  وابستگی عاطفی پیدا می کنند و در نهایت قربانیان فضای روابط غلط اجتماعی می شوند.

به گزارش  رکنا  ، وقتی شخصی بدون شناخت با دیگران ارتباط برقرار می کند، 2 حالت وجود دارد، یا تنهاست و یا برایش مهم نیست که طرف مقابلش چه کسی است و به اصطلاح خودشان، "مخ می زنند" که فقط خلا عاطفی خود را پر کنند و اینجاست که او صفحات غیر حقیقی را در فضای مجازی باز می کند و اجازه می دهد هرکسی وارد حریم شخصی او شود.

 

سو استفاده جنسی از دختران در فضای مجازی 

یکسری افراد از دختران در فضای مجازی سواستفاده می کنند و از آن ها فیلم تهیه می کنند و برای این که افراد سودجو را لو ندهند، آن ها را تهدید می کنند.

این 2 دختر که بعد از سو استفاده  جنسی  متوجه اختلالاتی در بدن خود شده بودند، آزمایش هایی دادند و متوجه شدند، که مبتلا به ایدز هستند، یکی از آن ها می گوید، که به علت عدم آگاهی از روابط جنسی و این که کسی تا به آن روز هیچ آگاهی از این موضوع به او نداده بود، دچار ایدز شده است.

 

منبع:رکنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/39deo4