پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/20 07:41
کد خبر: 5626

سورپرایزجالب محمدرضا گلزار در رستوران لاکچریش+فیلم

اجرای آهنگ محمد رضا گلزار با حضور خودش در رستورانش باعث سورپرایز او شد.

محمد رضا گلزار متولد اول فروردین سال 1356 می باشد.محمد رضا گلزار یکی از سوپراستارها و بازیگران خوب سینما و است که طرفداران بسیاری دارد.محمدرضا گلزار در تیم استان تهران، باشگاه پارس خودرو، شیشه و گاز، باشگاه پاس و باشگاه دیهیم بازیکن والیبال بوده‌است.محمدرضا گلزار به تازگی با بازی در سریال عاشقانه محبوبیت بیشتری پیدا کرده است.

 

خبرداغ:کلکسیون ماشین های میلیاردی و لاکچری محمدرضا گلزار لورفت+عکس های دیده نشده

 

محمدرضا گلزار  در رستورانش با اجرای آهنگش سورپرایز شد. 

 

 

 

فعالیت محمدرضا گلزار در عرصه موسیقی

محمد رضا  گلزار موسیقی را با مخالفت پدرش از سوم دبیرستان بصورت خود آموز با نواختن گیتار شروع کرد، مدتی بعد هم پیانو می زد، تا اینکه بعد از دانشگاه به عنوان نوازنده عضو گروه آریان شد. در این گروه مدت ها بعنوان نوازنده ارگ و پرکاش فعالیت می کرد. او فعالیت موسیقی خود را از سال ۱۳۷۶ به عنوان گیتاریست با گروه آریان آغاز کرد.

 

محمدرضا گلزار

 


خبرداغ:عکس لورفته از سحر دولتشاهی و همایون شجریان در ماشین جنجالی شد/شایعه ی ازدواج آنها پررنگ تر شد


 

سورپرایز محمدرضا گلزار بازیگر

او در نواختن گیتار، ارگ و پرکاشن مهارت دارد. وی همچنین قصد داشت که با گروه دارکوب کار کند که به دلایلی این همکاری پیش از آن که آغاز شود، پایان یافت . او هم اکنون یک گروه موسیقی مستقل با نام REZZAR دارد. REZZAR مخفف نام  محمدرضا گلزار  است و او این برند را به نام خودش ثبت کرده است.

 

محمد گلزار

 

محمدرضا گلزار  اولین ترک خود با نام ” کارو به اینجا رسوندی ” را در بهمن ماه ۱۳۹۲ منتشر نمود سپس قطعه روز برفی را با مرحوم مرتضی پاشایی به صورت دو صدایی اجرا نمود. پس از آن هر ساله چندین قطعه از گلزار منتشر می شود و کنسرت های مختلفی را برگزار می کند. وی در این عرصه با حامد برادران و سینا سرلک در چندین قطعه همکاری داشته است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/27an62