پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/20 12:32
کد خبر: 5638

ظاهر ساده و بی آرایش بریتنی اسپیرز همسر مدل معروف ایرانی فاش شد+عکس دیده نشده

تیپ بریتنی اسپیرز را در خانه مشاهده می کنید.

بریتنی اسپیرز متولد ۲ دسامبر ۱۹۸۱ خواننده، رقاص، ترانه سرا، بازیگر و نویسنده آمریکایی است. اسپیرز به اجرا علاقه‌مند بود و در کودکی درسن ۱۱ سالگی در برنامه‌های تلویزیونی میکی موس کلاب نیز بازی کرده‌است. بریتنی نخستین آلبوم خود «عزیزم یک بار دیگر» را در سال ۱۹۹۹ عرضه کرد، که او را به سمت شهرت سوق داد.بریتنی جین اسپیرز با سام اصغری اردواج کرد.

 


خبرداغ:ریحانه پارسا از پدرشوهر جذابش رونمایی کرد+عکس جنجالی


 

بریتنی اسپیرز از خوانندگان معروف و مطرح آمریکایی است که مدتی است به خاطر تغییر چهره شدیدش دچار حواشی شده است. او که با سام اصغری مدل ایرانی ازدواج کرده است در صفحه شخصی خود تصاویری از چهره واقعی اش منتشر کرد که با واکنش کاربران روبرو شد. در ادامه در پرشین وی تیپ بریتنی اسپیرز خواننده معروف را ببینید

تیپ بریتنی اسپیرز خواننده

در سالهای اخیر با گسترش فضای مجازی، تب عکس گرفتن و سلفی و انتشار آن در فضای مجازی داغ شد. به دنبال آن تلاش برای زیبا افتادن و خوب عکس گرفتن هم در میان برخی از کاربران بالاگرفت و بعضی از افراد به حالت وسواس‌گونه‌ای برای عکس گرفتن رسیدند و … این ماجرا برای سلبریتی‌ها سخت‌تر بوده و هست و انها مجبورند تا برای جلب رضایت فالوئرهایشان دست به هر کاری بزنند. بریتنی اسپیرز خواننده معروف آمریکایی که در دهه نود در اوج شهرت و محبوبیت بود چند روز پیش عکسی از خودش منتشر کرد و نوشت: من در واقعیت این شکلی‌ام.

 

خواننده معروف

 

او نوشت:

«خواستم بهتون بگم که من در زندگی روزمره واقعا چه شکلی هستم. وقتی عکس هایی ازم گرفته میشه که برای آنها آماده نیستم میتوانم احساس ناامنی و بی اعتماد به نفسی کنم. بنابراین من همیشه تلاش زیادی را برای ظاهرم انجام داده‌ام. اما بعضی وقت‌ها خوبه که خیلی سخت تلاش نکنی و هر از گاهی حصارت رو پایین بکشی. البته برای این کار قدرت زیادی لازم است و به این راحتیها نیست.»

 


خبرجدید:کیمیا علیزاده با منتشر کردن عاشقانه هایش با همسرش شایعه طلاقشان را تکذیب کرد+عکس جنجالی


 

 

بریتنی اسپیرز خواننده

عکس بریتنی اسپیرز

کاربران هم نوشتند که جسارت بریتنی قابل تحسین است. برخی هم نوشتند که بریتنی چقدر از دوران اوج و زیبایی‌اش فاصله گرفته و ای کاش چهره‌اش شبیه سابق بود و با توجه به پیش‌زمینه و خاطراتی که از کلیپها و آهنگهایش داشتند، این عکس برای آنها عبرت‌آموز و تاسفبار بود.

 

بریتنی اسپیرز خواننده

بریتنی اسپیرز خواننده و همسرش

خواننده جوان

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3nwov3