پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/20 21:18
کد خبر: 5645

از عروسی لاکچری آناشید حسینی و پسر سفیر ایران تا طلاق جنجالیشان+عکس

توضیحاتی در رابطه با عروسی میلیاردی پسر آقای سفیر و مدل معروف تا طلاقشان
آناشید حسینی، همسر امیر محسن مرادیان، یکی از طراحان جوان لباس‌های اسلامی است. امیر محسن مرادیان فرزند مرتضی مرادیان سفیر کشورمان در دانمارک است، اما آنچه باعث شده است که اسم این زوج بیشتر سر زبان‌ها بیفتد، عکس‌هایی است که از مراسم ازدواج آن‌ها در گران‌ترین تالار عروسی شهرک غرب تهران منتشر شده است.
 
 
این عکس‌ها حاشیه و جنجال زیادی را برای سفیر ایران در دانمارک به همراه داشته است و جالب‌تر این که برخی از رسانه‌ها می‌گویند که پدر او از هزینه‌های هنگفت این مراسم اظهار بی اطلاعی کرده است. حضور چهره‌های سیاسی در این مراسم لاکچری که یکی از گران قیمت‌ترین مراسم‌های عروسی لقب گرفته است، موجی از ناراحتی را برای مردم ایجاد کرده است.
 

ماجرای عروسی لاکچری پسر سفیر و مدل محجبه

 

حال امیرحسین مرادیان (فرزند سفیر ایران در دانمارک) همسر آناشید حسینی در اینستاگرام خود خبر طلاق از همسرش را اعلام کرد. آن هم به دلیل حواشی ایجاد شده برای زندگی شان!

آناشید حسینی درباره‌ی حواشی ازدواجش گفت: پدر من یک فعال اقتصادی هستند و هیچگاه شغل دولتی نداشته اند و من با امیرحسین مرادیان یک سال است که ازدواج کرده ام. شایعاتی که درباره‌ی ازدواج و مراسم عروسی ما نوشته شد و در فضای مجازی پخش شد ما را بسیار آزرده خاطر کرد چراکه همش صحبت از عروسی لاکچری و هزینه‌های میلیاردی شده بود و به همسر من عنوان آقازاده داده بودند و این نهایت بی انصافی است.

 


خبرداغ:ریحانه پارسا از پدرشوهر جذابش رونمایی کرد+عکس جنجالی


 

ماجرای طلاق آناشید حسینی از پسر سفیر ایران + عکس

 


خبرجدید:ژست خاص و عجیب نیوشا ضیغمی با تم آبی+عکس حاشیه ساز


 

 

ماجرای طلاق آناشید حسینی از پسر سفیر ایران + عکس

 
 

کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2xprl3