پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/24 17:32
کد خبر: 5732

ازدواج جان سینا و شهرزاد شریعت زاده جنجالی شد+بیوگرافی و عکس های دونفره

جان سینا کشتی کج کار آمریکایی با شهرزاد شریعت زاده ازدواج کرد.

جان فلیکس اَنتونی سینا جونیور معروف به جان سینا (متولد ۲۳ آوریل ۱۹۷۷) کشتی‌گیر حرفه ای، بازیگر و رپر آمریکایی و مجری تلویزیون است.جان سینا با کمپانی WWE قراردادی نیمه وقت دارد و اکنون بیشتر به بازیگری مشغول است و به صورت پاره وقت کشتی می‌گیرد جان سینا کشتی کج کار سرشناس آمریکایی با شهرزاد شریعت زاده یک دختر ایرانی ساکن کانادا ازدواج کرد. نکته جالب این ازدواج آن است که قبل از آشنایی این دو، شهرزاد شریعت زاده یکی از طرفداران پرو پا قرص جان سینا بود.

 


 

ماجرای ازدواج جان سینا با دختر ایرانی

ماجرای ازدواج جان سینا با دختر ایرانی
ماجرای ازدواج جان سینا با دختر ایرانی

جان سینا ورزشکار معروف آمریکایی با شهرزاد شریعت زاده مهندس ایرانی مقیم کانادا ازدواج کرد.

جالب است بدانید شهرزاد در گذشته از طرفداران جان سینا بوده است! موضوعی که زمینه ساز آشنایی بیشتر وی با جان سینا شد! و علاقه ای ارزشمند را بین آن دو به همراه داشت.  شهرزاد از دوره بچگی عاشق جان سینا بود و براساس آنچه خود می گوید هیچ گاه این تصور را در سر نداشت که روزی عشق زمان دوره ی کودکی وی، همسر او باشد!

 

آشنایی جان سینا با شهرزاد شریعت زاده

آشنایی جان سینا با شهرزاد شریعت زاده

آشنایی جان سینا با شهرزاد شریعت زاده
 

جان سینا از سال ۲۰۱۹ وارد رابطه جدیدی با یک دختر ایرانی بنام شهرزاد شریعت زاده شده است.

جان سینا در سال ۲۰۰۹ زمان بازی در فیلم ۱۲ Rounds اعلام کرد با دوست دبیرستانی خود الیزابت هودبردو نامزد شده است اما این زندگی سال ۲۰۱۲ به طلاق ختم شد

سینا برای دومین بار در سال ۲۰۱۲ با نیکی بلا کشتی کج کار زنان وارد رابطه شد و بعد از ۵ سال در ۲ آوریل ۲۰۱۷ خواستگاری کرد اما چند هفته مانده به عروسی اشان در ۵ می ۲۰۱۸ از هم طلاق گرفتند.

 


خبرداغ:صبا راد از بی پولیش در ترکیه گلایه کرد+فیلم جنجالی


 

شهرزاد شریعت زاده کیست؟

شهرزاد شریعت زاده کیست؟

 

شهرزاد شریعت زاده کیست؟

شهرزاد شریعت زاده با نام انگلیسی ” Shay Shariatzadeh ” متولد دهه هفتاد شمسی (31ساله و متولد سال ۱۹۸۹ میلادی)، دارای اصالتی ایرانی می باشد! او در شهر ونکوور در کشور کانادا به دنیا آمده است و یک برادر کوچک تر از خود دارد.

شهرزاد از طرفداران پروپاقرص جان سینا بود و همین موضوع موجب آشنایی بیشتر این دو نفر شد؛شهرزاد از بچگی عاشق جان سینا بوده و هیچ گاه تصورش را هم نمی کرد عشق زمان کودکی اش حالا همسر او باشد.

اینکه دختری ایرانی اکنون به عنوان همسر جان سینا در محافل رسمی حضور پیدا کند برای کاربران فضای مجازی بحث برانگیزاست و بدون دلیل او را سوژه اصلی رد و بدل کردن پیام هایشان در فضای مجازی می سازند.

 


خبرجنجالی:نسیم ادبی وارد عرصه ی مدلینگ شد؟


 

بیوگرافی جان سینا

بیوگرافی جان سینا

بیوگرافی جان سینا

سینا در وست نیوبری ماساچوست متولد شد و در همان‌جا بزرگ شد. او در سال ۱۹۹۸ به کالیفرنیا رفت، جایی که او حرفه بدنسازی را به عنوان یک شغل دنبال کرد. درست قبل از آنکه در سال ۱۹۹۹ سمت کشتی حرفه‌ای برود. زمانی که او شروع به کار در کمپانی محلی Ultimate Pro Wrestling کرد. سینا خیلی سریع مورد توجه کمپانی World Wrestling Federation (اکنون به اسم WWE) قرار گرفت و با این کمپانی قرارداد امضاء کرد و در ابتدا به بخش (OVW) انتقال یافت. سینا در دبلیودبلیوای بعد از آنکه شخصیت رپری خودش را به دست آورد که بسیار بد دهن و حاضرجواب بود معروف شد، او اولین کمربندی که در دبلیودبلیوای گرفت کمربند یونایتد استیس بود که در سال ۲۰۰۴ آن را بدست آورد. سال بعد سینا برای اولین بار قهرمان کمربند دبلیودبلیوای شد، پس از آن گیمیک و شخصیت جان سینا مثل «سوپر من» و یک شخصیت قهرمانانه می‌شود، و بدین ترتیب جان سینا به چهره اول کمپانی تبدیل می‌شود و ستاره اصلی برای دهه‌های بعد. جان سینا ۵ بار در پی پر ویو بزرگ دبلیودبلیوای که رسلمینیا است به عنوان چهره اصلی و پرچم دار کمپانی وارد شد.

او همچنین قهرمانی‌های متفاوت زیادی در دوره کشتی حرفه‌ای خود به دست آورده، از جمله ۵ قهرمانی کمربند یونایتد استیس، چهار قهرمانی کمربند تگ تیم، و رکورد بزرگ او قهرمانی ۱۶ دوره جهان، او همچنین دو بار قهرمان مسابقات رویال رامبل شده، و یک بار برنده مسابقه مانی این د بنک شده و صاحب چمدان این مسابقه شده، اگرچه او یکی از بزرگترین کشتی گیران تمام تاریخ از سوی بسیاری از بزرگان و هم دوره ای‌های خود معرفی شده، اما سینا از سوی بعضی از هواداران مورد انتقاد قرار گرفته. البته باز هم یک شخصیت معروف و قابل احترام است.

در خارج از دنیای کشتی سینا موفق شده که یک موسیقیدان، بازیگر، و یک بشردوست بزرگ شود، سینا آلبوم رپ خود را با عنوان "You can't see me" در سال ۲۰۰۵ منتشر کرد که گواهینامه انجمن صنعت ضبط در یونایتد استیس را بدست آورد. جان سینا همچنین در فیلم‌هایی مثل The Marine در سال ۲۰۰۶، 12 Rounds در سال ۲۰۰۹، Trainwreck سال ۲۰۱۵، Ferdinand سال ۲۰۱۷، Blockers سال ۲۰۱۸، و همچنین فیلم بامبلبی سال ۲۰۱۸ بازی کرده و نقش‌های برجسته ای ایفا کرده،[۹] او همچنین بابت کارهای خیرخواهانه زیادی که انجام داده شناخته شده که از جمله همکاری او با بنیاد Make-A-Wish که او در این بنیاد بیش از ۶۰۰ آرزو کودکان بیمار را برآورده کرده که بیشتر از هرکس دیگر در کل تاریخ است.

 


خبرداغ:نصیحت های بهاره رهنما برای خانوم های مطلقه+فیلم

 


 

زندگی شخصی جان سینا

زندگی شخصی جان سینا

زندگی شخصی جان سینا

جان سینا در تمپا، فلوریدا ساکن است.جان سینا بارها گفت او دوست ندارد پدر شود چون که او همیشه مشغول به کار و بازیگری است و او نمی‌خواهد پدری غایب برای بچه خود باشد و بزرگ شدن بچه اش را نمی‌خواهد از دست بدهد. همچنین سینا تحت عمل جراحی وازکتومی قرار گرفته و نمی‌تواند پدر شود و برای پدر شدن باید عمل انجام دهد.

 

ازدواج های قبلی جان سینا

جان سینا درحالی که در فیلم خود در سال ۲۰۰۹ به اسم 12 Rounds در حال بازی بود اعلام کرد که او با دوست سابق دبیرستان خود الیزابت هوبردو نامزد کرده‌است، آن‌ها در ۱۱ ژوئیه سال ۲۰۰۹ ازدواج کردند، در ۱ مه سال ۲۰۱۲ سینا درخواست طلاق داد که در ۱۸ ژوئیه جدا شدند، در سال ۲۰۱۲ جان سینا با یک کشتی‌گیر زن به اسم نیکی بلا وارد رابطه شد، جان سینا پس از ۵ سال رابطه با نیکی بلا در ۲ آوریل ۲۰۱۷ در رویداد رسلمنیا ۳۳ از نیکی بلا خواستگاری کرد، جان و نیکی در آوریل ۲۰۱۸ به رابطه خودشان پایان دادند، آن‌ها فقط چند هفته قبل عروسی خودشان جدا شدند که قرار بود در تاریخ ۵ می ۲۰۱۸ ازدواج کنند، دلیل جدایی نیکی و سینا طبق برنامه ریالیتی شو توتال بلاز این بود که نیکی نمی‌دانست این ازدواج کار درستی است یا نه و از عروسی زده شد. حدود یک سال بعد از جدایی جان سینا و نیکی بلا، در تاریخ ۲۸ مارس ۲۰۱۹ عکسی از جان سینا با دختری ناشناخته در خیابان‌های کانادا گرفته شد و معلوم شد او دوست دختر جدید سینا است، چند هفته بعد هویت دوست دختر جدید جان سینا مشخص شد و معلوم شد نام او شی شریعت زاده‌است.

 

علایق جان سینا

جان سینا طرفدار انیمیشن‌های ژاپنی است و انیمیشن مورد علاقه او"Fist of the North Star" است، همچنین جان سینا علاقه زیادی به بازی‌های کامپیوتری دارد و سینا مجموعه بازی های"Command & Conquer" را خیلی دوست دارد، جان سینا از بسیاری از تیم‌های ورزشی آمریکایی نزدیکی زادگاهش مانند"Boston Bruins" و"Boston Celtics" و"Boston Red Sox" و"New England Patriots" حمایت می‌کند، جان سینا زیاد فوتبال نگاه نمی‌کند ولی تیم مورد علاقه او تاتنهام هاتسپر انگلیس است، جان سینا بیش از ۲۰ خودروی عضلانی دارد که بعضی از آن‌ها فقط یک نوع از آن وجود دارد.

جان سینا در سال ۲۰۱۶ شروع به یادگیری زبان ماندارین چینی کرد برای آنکه بتواند با زبان چینی با مردم چین ارتباط برقرار کند و کمپانی دبلیودبلیوای را بیشتر به چین معرفی کند و جان سینا در ماندارین در یک کنفرانس مطبوعاتی در چین به زبان چینی صحبت کرد، سینا در شبکه اجتمایی ویبو به زبان چینی ویدیوهایی می‌گیرد و نشون می‌دهد زبان چینی را خیلی خوب یادگرفته‌است، جان همچنین در آوریل ۲۰۱۸ نشان داد که او پیانو زدن را آموخته‌است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3exj64