سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/06/04 04:30
پرستو صالحی | شغل پرستو صالحی | اینستاگرام پرستو صالحی | بیوگرافی پرستو صالحی | پرستو صالحی و علی انصاریان
کد خبر: 8560

فیلم رابطه پرستو صالحی با پسر ۱۰ سال از خودش کوچک تر

پرستو صالحی ویدئویی از خود با موهای سفید در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

پرستو صالحی به ارتباط با پسر ۱۰ سال کوچک تر از خودش اعتراف کرد. پرستو صالحی با نام اصلی الهام صالحی سیاوشانی است. پرستو صالحی متولد ۹ آبان ۱۳۵۶ است. پرستو صالحی مادرش خانه‌دار است و پدرش تکنسین مهمات سازی ارتش، که ۹ فروردین ۱۳۸۷ درگذشت. در ادامه فیلمی از صحبت های پرستو صالحی را مشاهده کنید.

جالب است بدانید که چند سال پیش پرستو صالحی در برنامه ماه عسل از کودکی بسیار سخت خود گفت و توجهات بسیار زیادی را به سمت خود جلب کرد ولی مدتی قبل در لایو سینا مجری مشهور خارج نشین گفت که من دوران کودکی با کیفیت و خوبی داشتم !

پرستو صالحی بازیگر زنی که حاشیه های او خیلی بیشتر از فیلم هایی ست که بازی کرده : او یکی از پر حاشیه ترین بازیگران زن ایرانی است که در اینستاگرامش همیشه حاشیه ساز بوده است. جدیدترین حاشیه ای که او به وجود آورد بی غیرت خواندن افرادی بود که در مراسمات مذهبی محرم شرکت کرده اند و دلیل خود را برای این توهین حمایت از کادر درمان اعلام کرد.

او چندین بار به مراجع اطلاعاتی احظار شده (طبق ادعای خودش) و دلیل آن اظهار نظرهای بسیار تند سیاسی وی است. پرستو صالحی با نام اصلی الهام صالحی (متولد 9 ابان 1356 در تهران) بازیگر ایرانی است.مادرش خانه دار است و پدرش تکنسین مهمات سازی ارتش، که 9 فروردین 1387 درگذشت. یک برادر به نام امیرشاهین دارد که مهندس کامپیوتر است. پرستو صالحی دانشجوی انصرافی رشته نمایش است. وی در حال حاضر با مادر، برادر و همسر برادرش مارال باغ شیرین که مهندس الکترونیک است، یک جا زندگی می کند.

پرستو صالحی  عکسی با فیلتر با موهای سفید در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت:

" فکر کنم من رکورد گینس و زدم، داره میشه هشت ماه که هشت بار از خونه در نیومدم و خونمون هم کسی نیومده ...خدایا اگر تنبیه بود متنبه شدیم ، اگه جریمه ست پرداختیم، اگر تأدیب بود ادب شدیم تو رو خدا بسه دیگه بنده های خوبی میشیم یه زمینت به هوات به دریات به بنده هات به حیواناتت به کایٔناتت بدی نمی کنیم"


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2ldek3