شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/25 14:07
کد خبر: 5750

استوری مجیدی برای سیدمهدی رحمتی و آرزوی موفقیت برای او+عکس

فرزاد مجیدی بازیکن سال‌های نه چندان دور استقلال با انتشار پیامی در فضای مجازی، برای سید مهدی رحمتی در عرصه مربیگری آرزوی موفقیت کرد.

سید مهدی‌ رحمتی‌ در سال 1361 در تهران‌ به‌دنیا آمد‌. سید مهدی‌ رحمتی‌ فوتبال‌ را از سال‌ 1371 و از مدرسه‌ فوتبال‌ شهید قیانوری‌ نازی‌آباد آغاز کرد و‌ تا مقطع دیپلم‌ تحصیل‌ کرده است. سید مهدی‌ رحمتی‌  در سال 74 اولین‌ قرار داد خود را با تیم‌نوجوانان‌ پاس‌ امضا کرد‌ و تا سال‌ 1376در تمامی‌ رده‌های‌ سنی‌ این‌ باشگاه‌ بازی‌ کرد. سید مهدی‌ رحمتی‌ پس‌از آن‌ در تیم‌های‌ دخانیات‌، فجر سپاسی‌ شیراز، مس کرمان، استقلال تهران و سپاهان‌ اصفهان‌ بازی‌ کرده است. سید مهدی‌ رحمتی‌ در فصل87-88 چند بازی خوب انجام داد که باعث شد به تیم ملی دعوت شود. او در ابتدای لیگ نهم 2 باره به سپاهان بازگشت. مهدی رحمتی سابقه عضویت در تیم ملی جوانان و تیم ملی امید را هم دارد.

 


خبرداغ:پاسخ کوبنده ی مهران مدیری به همکاران قبلی اش+فیلم جنجالی


 
فرزاد این پیام را در حالی منتشر کرد که بعد از حضور برادرش یعنی فرهاد مجیدی در استقلال چالش‌هایی بین او و مهدی رحمتی به وجود آمد و این چالش‌ها در نهایت منجر به جدایی مهدی رحمتی از استقلال و حضورش در تیم شهر خودرو شد.

فرزاد مجیدی که حضور در جمع آبی پوشان را به عنوان بازیکن – مربی و سرپرست تجربه کرده دراین پیام ضمن خسته نباشید به مهدی به خاطر سال‌ها حضور در ترکیب تیم آبی و تیم ملی و افتخار آفرینی در فوتبال باشگاهی و ملی برای او در عرصه جدید آرزوی موفقیت کرد.

مجیدی نوشت:مهدی جان خسته نباشید میگم بهت بخاطر سال‌ها حضور در ترکیب استقلال، تیم ملی و… کسب افتخارات متعددبرا آبی هاو تیم ملی… برات در عرصه جدید آرزوی بهترین‌ها رو دارم.
 

خبرجدید:سکانس سانسور شده از سریال"در پناه تو"با بازی حسن جوهرچی فاش شد+ویدئو

 


 

 

 


 

فرزاد مجیدی


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/27arv2