چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/28 10:36
کد خبر: 5832

نوید محمدزاده به کرونا مبتلا شد+سند

نوید محمدزاده خبر ابتلایش به رونا را منتشر کرد.

نوید محمدزاده متولد 17 فروردین 1365 است.نوید محمدزاده متولدمهران ایلام، است. نوید محمدزاده بعد از گرفتن دیپلم به دلیل علاقه اش در سال 82 به کلاس های بازیگری هنر کرج رفت و نوید محمدزاده زیر نظر استادانی مانند محمد یعقوبی و مهتاب نصیرپور دوره های بازیگری را گذراند.قش‌آفرینی وی در فیلم عصبانی نیستم موجب تحسین بسیاری از منتقدین گردید،تا جایی که بسیاری نوید محمدزاده را شایستهٔ دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی‌ودومین دوره جشنواره فیلم فجر می‌دانستند.همچنین وی ۲ بار پیاپی موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر و همچنین تندیس بهترین بازیگر مرد جشن حافظ گردیده‌است.

 

 

نوید محمدزاده نیز امروز خبر ابتلایش به کرونا را در اینستاگرامش منتشر کرد:

 

ابتلای نوید محمدزاده به کرونا

 

ازدواج نوید محمدزاده

ازدواج نوید محمدزاده تا کنون ازدواج نکرده و مجرد می‌باشد.

نوید محمدزاده از شروع فعالیت تا سوپراستار شدن

نوید محمدزاده در سال ۸۲ بعد از گرفتن دیپلم بخاطر علاقه مندی به عرصه هنر و بازیگری به کلاس های بازیگری در مؤسسه هفت هنر کرج رفته و زیر نظر اساتیدی محمد یعقوبی، مهتاب نصیرپور، علی سلیمانی و امیر قنبری آموزش دیده است.

اولین تجربه حرفه‌ای نوید محمدزاده در فیلم «در میان ابرها» کار روح الله حجازی، در نقش مکمل مرد بود و پس از آن اواخر سال ۸۸ هم در فیلم سینمایی اندو نقش اول را بازی کرد که هیچ وقت مجوز نگرفت.

نوید محمدزاده با بازی در فیلم ناهید به کارگردانی آیدا کیخانی شناخته شد، در فیلم عصبانی نیستم اعتبار بیشتری در این عرصه بدست آورد و با فیلم‌های لانتوری، ابدویک روز و خشم و هیاهو به اوج شهرت رسید.

 

نوید محمدزاده در تئاتر

محمدزاده اولین تجربه تئاتر خود را سال ۸۷ با بازی در نمایش «ماه در آب» نوشته فارس باقری و کار محمد کوروش نیا کسب کرد. این نمایش در کرج اجرا شد.

او برای بازی در این نمایش جایزه دوم بازیگری بخش بین الملل جشنواره دانشجویی را دریافت کرد.

سال ۸۸ در نمایش «ماه در مرداب» محمد کوروش نیا اجرا داشت و در سال ۸۸ با بازی در «فاصلۀ تاریک ستاره ها» به تئاتر حرفه‌ای راه یافت.

و همچنان همگام با سینما به طور فعال در تئاتر نیز حضور پر رنگی دارد.

 

نوید محمدزاده در فیلم "عصبانی نیستم"

نقش‌آفرینی وی در فیلم عصبانی نیستم موجب تحسین بسیاری از منتقدین گردید، تا جایی که بسیاری محمدزاده را شایستهٔ دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی‌و‌دومین دوره جشنواره فیلم فجر می‌دانستند.

بنابر گفته‌ی عده‌ای نوید محمدزاده در سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم «عصبانی نیستم» با کسب کامل آرای داوران به عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد برای کسب سیمرغ انتخاب شد.

اما به علت فشار گروه هایی خارج از سینما فیلم عصبانی نیستم از بخش مسابقه خارج و جایزه به رضا عطاران اهدا شد. نوید در برنامه‌ای اعلام کرد که این اتفاق تلخ‌ترین اتفاق در زندگی هنریش بوده‌است.

 

نوید محمدزاده در "ابد و یک روز"

محمدزاده برای بازی در فیلم ابد و یک روز در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت کرد و در شانزدهمین جشن دنیای تصویر نیز موفق به دریافت تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد گردید.

ابد و یک روز فیلمی به کارگردانی و نویسندگی سعید روستایی و تهیه کنندگی سعید ملکان محصول سال ۱۳۹۴ است. ابد و یک روز در طول نمایش مورد توجه عموم و منتقدین قرار گرفت و توانست ۹ سیمرغ بلورین (۶ سیمرغ در بخش اصلی، ۲ سیمرغ -بهترین فیلم و بهترین کارگردانی-در بخش نگاه نو و سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران) سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر را به دست آورد.

نوید محمدزاده بعد از دریافت سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل با سکوت و بوسه هاش متفاوت ترین حضور را بین برندگان سودای سیمرغ داشت.

 

بازی نوید محمدزاده در "لانتوری"

فیلم لانتوری با بازی نوید محمدزاده ساخته رضا درمیشیان در پایان چهارمین روز جشنواره در برج میلاد به نمایش درآمد. این فیلم در جشنواره بین المللی برلین نیز نمایش داده شد ولی جایزه ای را کسب نکرد.

فیلم لانتوری که در جشنواره نیز با انتقادهای بسیاری به دلیل محتوای سیاه آن مواجه شد با این حال نتوانست نظر جشنواره برلین را هم جلب کند و به نوشته سایت دویچه وله، فیلمی که با سروصدای زیاد در جشنواره فجر اکران شده بود، در برلین به بایگانی جشنواره پیوست.

 

نوید محمدزاده در   فیلم ناهید

وی برای بازی در فیلم ناهید به کارگردانی آیدا پناهنده جایزهٔ بهترین بازیگر مرد جشنوارهٔ بین‌المللی براتیسلاوا ۲۰۱۵ را دریافت کرده‌است.

 

بدون تاریخ بدون امضاء با بازی نوید محمدزاده

نوید محمدزاده برای بازی در فیلم «بدون تاریخ بدون امضاء» موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد بخش افق‌های جشنواره ونیز شد.

او در بیستمین دوره جشن بزرگ سینمای ایران، دیپلم افتخار و تندیس زرین «بهترین بازیگر نقش مکمل مرد» برای بازی در فیلم «بدون تاریخ، بدون امضاء» را دریافت کرد.

همچنین در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را برای فیلم بدون تاریخ بدون امضاء از آن خود نمود.

نوید محمدزاده این جایزه را سومین سیمرغ خود دانست (اشاره به سیمرغ اهدا نشده فیلم عصبانی نیستم). وی همچنین از رسانه‌هایی که لیستی از برندگان را برای فشار به هیئت داوران داده بودند، گلایه کرد. وی از همگان خواست به هیئت داوران احترام بگذارند.

 

اهدای جایزه به بازماندگان زلزله کرمانشاه

نوزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم براتیسلاوا در کشور اسلواکی برندگان خود را اعلام کرد و نوید محمدزاده برای بازی در فیلم «بدون تاریخ، بدون امضاء» موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر مرد این رویداد سینمایی شد.

وی در جشنواره آسیا پاسیفیک ۲۰۱۷ جایزه بهترین بازیگر مرد را برای فیلم بدون تاریخ بدون امضا دریافت کرد.

او ضمن تشکر از برگزارکنندگان جشنواره فیلم براتیسلاوا که برای دومین بار او را به عنوان برنده جایزه بهترین بازیگر مرد این رویداد سینمایی معرفی می‌کنند، جایزه‌ش را به بازماندگان زلزله۷٫۳ ریشتری در کرمانشاه تقدیم کرد.

 

حواشی نوید محمدزاده

پوشش متفاوت نوید محمدزاده

نوید محمدزاده اغلب در نوع ظاهر و پوشش با سبکی متفاوت در مراسم‌های مختلف ظاهر می‌شود و یکی از پرحاشیه‌ترین لباس‌های نوید محمدزاده، مربوط به حضور وی در شصت و هشتمین نمایشگاه کن برای بازی در فیلم ناهید بود.

پژمان بازغی و نوید محمد زاده برای فیلم ناهید به کارگردانی آیدا پناهنده به عنوان نماینده ایران در فرانسه راهی جشنواره شدند اما پوشش ظاهری نامناسب نوید محمد زاده انتقاد و واکنش های مردم را در پی داشت.

بسیاری از پوشش نامناسب نوید محمد زاده انتقاد کرده و گفتند :این پوشش اصلا مناسب فرهنگ اصیل ایرانی نیست و حتی خارجی ها هم با پوشش رسمی آمده اند اما تنها یک فرد با این پوشش در میان آنها حضور دارد که آن هم ایرانی است!

نوید محمدزاده نیز با منتشر کردن این عکس بر روی صفحه شخصی‌اش اعلام کرد که ظاهر و پوشش اصلی وی برای نمایشگاه فرق داشته و حالت رسمی‌تری دارد.

 

نوید محمد زاده با انتشار عکس بیان داشت: این لباس توریستی من است که درجشنواره کن پوشیده ام. عکس لباس اصلی رو میزارم. نگران آبروی ایران هم نباشید ! مرسی از این همه محبتتون!

 

نوید محمدزاده و تجربه اجرا

وی مجری قسمت‌هایی از برنامه دوستان که از شبکه جام جم پخش می‌شد بود.

 

جوایز و افتخارات نوید محمدزاده

- نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد - سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر - فیلم عصبانی نیستم

- برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد - سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر - فیلم ابد و یک روز

- برنده جایزه بهترین بازیگر مرد - جشنوارهٔ بین‌المللی براتیسلاوا ۲۰۱۵ - فیلم ناهید

- برنده جایزه بهترین بازیگر مرد - بخش افق‌های جشنواره ونیز - فیلم بدون تاریخ بدون امضاء

- دیپلم افتخار و تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد - بیستمین دوره جشن بزرگ سینمای ایران - فیلم بدون - تاریخ، بدون امضاء

- برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد - سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر - فیلم بدون تاریخ بدون امضاء

 

منبع:اینستاگرام.خبرآنلاین


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3edmy2