جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/30 07:08
کد خبر: 5885

افشاگری امین فردین در رابطه با خواننده غیرمجاز شدن مهراد جم+عکس حاشیه ساز

استوری امین فردین در مورد مهراد جم

امین فردین متولد سال 1370 و شهریور ماهی است. او زاده اهواز و اصالتا کردتبار می باشد، او در رشته مهندسی کامپیوتر تحصیل کرده و به گفته خودش اکنون یک شرکت برنامه نویسی در خارج از کشور دارد. به عنوان خبرنگار کار خودش را در ایران شروع می کند و در کرمانشاه مشغول به کار بوده است.امین فردین مدیر یک کانال یوتیوبی به نام پشت پرده است، او چند سالی است که درمورد موضوعات گوناگون افشاگری می کند و خود را یک پاپاراتزی نامیده است. امین فردین با افشاگری درمورد چهره های مشهور داخلی و خارجی توانسته به شهرت خوبی دست پیدا کند.

 


خبرجنجالی:هم خوانی و عشوه های دنیاجهانبخت برای مهراد جم در ماشین+فیلم جنجالی


 

استوری امین فردین در رابطه با مهاجرت مهراد جم:

 

;v_kh

 


خبرداغ:پیوستن ریحانه پارسا به شبکه ی جم حقیقت دارد؟+عکس


 

بیوگرافی مهراد جم:

مهراد جم  متولد 14 مرداد 1376 است.مهراد جم متولد  آبادان است.مهراد جم خواننده است.مهراد جم از هنرمندان تازه ظهور کرده می باشد که از ترانه سرایی و آهنگسازی شروع کرد و حالا مهراد جم در قامت خواننده پاپ فعالیت می کند که مهراد جم مورد اسقبال زیادی قرار گرفته استمحسن سعیدی کیا از هنرمندان تازه ظهوری است که با ورود به عرصه موسیقی خود را نام هنری «مهراد جم» معرفی کرده است.

مهراد جم یکی از خوانندگان پاپ کشور است که با آهنگ شمال به شهرت رسید.​

 

سبک خوانندگی مهراد جم : 

مهراد جم ترجیح داده است که سبک آهنگ هایش به رپ خوان های زیرزمینی نزدیک باشد ولی در بررسی های بیشتر توسط افراد مجرب مشخص می شود که در واقع سبک خوانندگی مهراد جم یک سبک جدید نمی باشد بلکه مخلوطی از سایر سبک های رپ بوده که با مهارت ویژه ای در هم آمیخته شده است.

مدیریت برنامه ها و تنظیم آهنگ های مهراد جم را هادی حسینی و مسعود جهانی انجام می دهند و در ترانه شیک و پیک محمد علیزاده نیز همکاری کرده است.

جم با مسیح و آرش عدل پرور نیز در زمینه موسیقی همکاری داشته است.

 

وضعیت تاهل مهراد جم :

مهراد جم مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است.

 

مهراد جم و همسرش, مهراد جم جدید

عکسهای جدید مهراد جم

 


خبرداغ:درگیری لفظی مسعود جهانی و مهراد جم+عکس جنجالی


 

مهاجرت مهراد جم:

مهراد جم خواننده پاپ به ترکیه مهاجرت کرد.

بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی اعلام کرد: مافیای سایت های شرط بندی در ترکیه توانسته با توافق کامل این خواننده را به این کشور بکشاند.

 

دنیا جهانبخت کیست؟

دنیا جهانبخت زاده 30 آبان 1368 در تهران، از سلبریتی های مشهور اینستاگرام و فضای مجازی است. او بیشتر شهرت خود را از طریق ماجرای دوستی و شکست عشقی اش از ساسی مانکن خواننده مشهور پاپ و سپس انتشار فیلمی از خودکشی با روسری در فضای مجازی کسب کرده است.

 

 

دنیا جهانبخت که چند سالی است ساکن ترکیه و انگلیس است بیش از 9 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد و در حال حاضر مشغول به انتشار تصاویر خود در این شبکه اجتماعی است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4mz552