پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/30 14:06
کد خبر: 5896

خوانندگانی که با دنیا جهانبخت رابطه جنجالی داشتند از تتلو تا مهراد جم+عکس

دنیا جهانبخت زاده 30 آبان 1368 در تهران، از سلبریتی های مشهور اینستاگرام و فضای مجازی است. دنیا جهانبخت بیشتر شهرت خود را از طریق ماجرای دوستی و شکست عشقی اش از ساسی مانکن خواننده مشهور پاپ و سپس انتشار فیلمی از خودکشی با روسری در فضای مجازی کسب کرده است.دنیا جهانبخت که چند سالی است ساکن ترکیه و انگلیس است . و دنیا جهانبخت بیش از 9 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد و در حال حاضر مشغول به انتشار تصاویر خود در این شبکه اجتماعی است.


خبرداغ:پشت پرده ی کتک خوردن زن آبادانی که مورد لمس بدنی مامور حراست قرار گرفت چه بود؟+فیلم


طبق اخبار رسیده دنیا جهانبخت دختر پر حاشیه اینستاگرامی با مهراد جم خواننده تازه کار پاپ وارد رابطه دوستی شده است. عکس دو تایی مهراد جم با دنیا جهانبخت در گذشته نیز منتشر شده بود اما فقط در حد شایعه باقی مانده بود اما این بار مهراد جم با انتشار استوری در اینستاگرام خود که در حال خواندن آهنگی از رضا پیشرو خواننده رپ است شایعه دوستی و رابطه اش با دنیا جهانبخت را به حقیقت بیشتر نزدیک کرد.

در این استوری که عکس و فیلم آن را در زیر می بینید دست دختری با لاک قرمز بر شانه ی مهراد جم مشخص است.

 

دست دنیا جهانبخت بر شانه مهراد جم

در همین حال دنیا جهانبخت نیز با انتشار عکسی که در آن پسری را در آغوش گرفته نیز به شایعه ها در رابطه با دوستی اش با مهراد جم را دامن زده است. عکس زیر از استوری دنیا جهانبخت در اینستاگرام او گرفته شده و کاملا مشخص است که پسری که در آغوش دنیا جهانبخت است شکل و شمایل مهراد جم را دارد.

 


خبرجنجالی:بی حرمتی سحرزکریا به مدیری و همکارانش+گلایه های جدید و جنجالی


 

دنیا جهانبخت در آغوش مهراد جم

 

حواشی با ساسی مانکن

وی اوایل کار برای معروف شدن گفت که معشوقه ساسی مانکن بوده است و بعدها مشخص شد این خبر کذب بوده است.

 

دنیا جهانبخت و ساسی مانکن

 

دنیا جهانبخت و ساسی مانکن

ماجرا از آنجا شروع شد که دنیا جهانبخت با انتشار عکس دونفره از خود و ساسی مانکن در اینستاگرام اعلام نامزدی کرد . این خبر با تیتر ازدواج ساسی مانکن خیلی سریع توانست دنیا جهانبخت را به شهرت برساند . هر روز عکسهای عجیب و غریبی منتشر می کرد از خالکوبی اسم ساسی مانکن گرفته تا هدیه های گران قیمت، تا اینکه ساسی مانکن از دنیا جدا شد از اینجا به بعد عکسهای عجیب و غریب دنیا جهانبخت شروع شد . تصاویر عجیبی مثل گریه کردن ، خودکشی و … آخر سر هم که یک کلیپ منتشر کرد در حال گریه و زاری کردن .

 

دنیا جهانبخت در حال خودکشی

دنیا جهانبخت در حال خودکشی

 


خبرداغ:هم خوانی و عشوه های دنیاجهانبخت برای مهراد جم در ماشین+فیلم جنجالی


 

پیام عاشقانه به اشکان اشتیاق

دنیا جهانبخت در پیامی عاشقانه به اشکان اشتیاق نوشته است

اشکان جان خیلی دوست دارم

کاراتو دنبال میکنم

موفق باشی عزیزم

اگر این ورا اومدی خوشحال میشم ببینمت .

 

اشکان اشتیاق و دنیا جهانبخت

اشکان اشتیاق و دنیا جهانبخت

 

 

ماجرای رابطه  دنیا جهانبخت  و  امیر تتلو  واکنش های زیادی را در شبکه های مجازی به دنبال داشت . رابطه عاشقانه دنیا جهانبخت و امیر تتلو به بحث داغ در شبکه های اجتماعی تبدیل شده بودانتشار این فیلم ها در اینستاگرام دنیا جهانبخت باعث شد تا به سرعت خبر رابطه امیر تتلو و دنیا جهانبخت در دنیای مجازی دست به دست شود .

آیا تتلو و دنیا جهانبخت هنوز با هم رابطه دارند؟ | پرشین بت


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/45gz93