سه‌شنبه 07 فروردین 1403 - 26 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/02 07:50
کد خبر: 5941

دختر آبادانی نسبت به حواشی اخیر واکنش نشان داد/حقیقت چه بود؟+فیلم

ماجرای درگیری دختر آبادانی از زبان خودش

بازتاب گسترده یک نزاع خانوادگی که دیروز در شهر آبادان روی داد، حاشیه هایی در فضای مجازی به همراه داشت.

 

 

 

ساعاتی پیش ویدئویی در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر و به سرعت دست به دست شد که دختر بی‌رمقی را با صورت خونین نشان می‌دهد که روی زمین افتاده و چند زن و مرد، او را دوره کرده‌اند.

یکی از زنان، دست‌های دختر را در دست‌های خود نگه داشته و دیگری، موهای او را محکم در دست‌های خود گرفته و بر سر و صورت دختر می‌زند و به او اعتراض می‌کند که چرا آن کار را کرده است. یکی از زنان در پاسخ به فردی که سوال می‌کند چه کسی این دختر را به این روز انداخت، مدام فریاد می‌زند که «من زدمش ... من زدمش.»

این ویدئو را اولین‌بار یک روزنامه‌نگار در توییتر منتشر کرد و سپس کاربران، آن را بازنشر کردند و به شدت مورد انتقاد دادند. در توضیحات این ویدئو آمده است: «‌به این دختر توسط یک [فرد] در آبادان تجاوز شده و باردار شده، وقتی رفته منزل آن شخص و اعتراض کرده و صدایش را بلند کرده، خانواده آن فرد با کمک کارمندان حراست پالایشگاه آبادان این بلا را بر سر دختر آورده‌اند. وجدان‌های خاموش و جامعه ای که به جای متجاوز قربانی را تنبیه می‌کند.»


خبرجنجالی:عکس دونفره شیلا خداداد با همسر میلیاردش+عکس


گفته شده که دختر برای اعتراض به رفتار متجاوز، مقابل خانه او رفته و اعتراض کرده و اهالی خانه به جای سوال کردن از مرد متجاوز، دختر را به باد کتک گرفته‌اند. همچنین گفته شده که دختر، منشی دفتر مردی بوده که به او تعرض کرده است. اما این که تعرضی صورت گرفته یا نه، هنوز تایید نشده است.

در این ویدئو یکی از نگهبانان حراست پالایشگاه آبادان نیز دیده می‌شود که به طرفداری از خانواده مرد، پای خود را روی بدن دختر می‌گذارد و با او مانند یک حیوان زخمیِ شکار شده برخورد می‌کند و بعد نیز بدون توجه به قوانین کشور، دست خود را روی بدن دختر جوان می گذارد و جملاتی به او می گوید که شنیده نمی‌شود.

این ویدئو موجی از خشم کاربران توییتر را به دنبال داشته و آنها را به واکنش‌های مختلفی درباره ضعف قوانین کشور برای حمایت از زنان قربانی و نادیده گرفته شدن تقصیرات فرد متجاوز و عدم مجازات او واداشته است. بسیاری از کاربران در این زمینه نوشته‌اند حتی اگر زن جوان مقصر هم بود، نباید با او این طور رفتار می‌شد. به خصوص وقتی زخمی شده و توان دفاع از خود را نیز ندارد.

 


خبرجدید:بی حرمتی سحرزکریا به مدیری و همکارانش+گلایه های جدید و جنجالی


 

این اتفاق در منطقه بریم آبادان رخ داده و زن جوان به خانه مرد متجاوز حمله اسیدی کرده بود. همچنین مامور حراست فیزیکی به دلیل رفتار غیراخلاقی با این زن در صحنه دستگیری، بازداشت شده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3qown4