سه‌شنبه 07 فروردین 1403 - 26 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/04 13:49
کد خبر: 6017

واکنش جنجالی مجری معروف به مهاجرت مهراد جم+فیلم جنجالی

در این ویدئو واکنش مجری معروف را به مهاجرت مهراد جم خواننده می بینید

مهراد جم متولد 14 مرداد 1376 است.مهراد جم متولد  آبادان است.مهراد جم خواننده است.مهراد جم از هنرمندان تازه ظهور کرده می باشد که از ترانه سرایی و آهنگسازی شروع کرد و حالا مهراد جم در قامت خواننده پاپ فعالیت می کند که مهراد جم مورد اسقبال زیادی قرار گرفته استمحسن سعیدی کیا از هنرمندان تازه ظهوری است که با ورود به عرصه موسیقی خود را نام هنری «مهراد جم» معرفی کرده است.مهراد جم یکی از خوانندگان پاپ کشور است که با آهنگ شمال به شهرت رسید.​



واکنش مجری تلویزیون به مهاجرت مهراد جم روی آنتن زنده را مشاهده می کنید.

 

 

مهراد جم خواننده‌ تازه کار موسیقی پاپ که در نوروز ۱۳۹۹ مهمان ویژه‌برنامه نوروزیِ شبکه یک سیما با اجرای علی ضیاء بود، از ایران مهاجرت کرد و به ترکیه رفت.

او در روزهای گذشته ویدیویی از خودش منتشر کرد که در کنار دنیا جهانبخت حضور دارد و مشغول لب‌خوانیِ یکی از آهنگ‌هایش است.

 

خواننده جوان

خواننده جوان

مهاجرت این خواننده‌ی تازه‌کار ابعاد دیگری از پشت‌پرده‌های موسیقی ایران را برملا کرد. پشت پرده‌هایی که گاهی از مافیایی به هم پیوسته و زنجیره‌ای خبر می‌دهد. مافیایی که از تهیه‌کنندگان شروع و تا مهم‌ترین برنامه‌های تلویزیونی هم ادامه می‌یابد.

 

مهاجرت مهراد جم خواننده

مهاجرت مهراد جم خواننده به ترکیه


خبرجنجالی:رقص گلشیفته فراهانی با پوشش نامناسب لورفت+عکس


 

*مهراد جم از کجا آمد؟

مهراد جم خواننده‌ی با کمترین سطح سوادِ موسیقی بود که با لابی‌گری‌های هادی. ح به عنوان تهیه‌کننده‌اش و البته (مسعود. ج) به عنوان تنظیم‌کننده آثارش، یک‌شبه رهِ صد ساله را پیمود و معروف شد.

 

مهاجرت مهراد جم خواننده

واکنش ها به مهاجرت مهراد جم خواننده

 

مهراد جم همان خواننده‌ای است که با کمتر از ۶ ماه سابقه فعالیت در عرصه موسیقی، به عنوان مهمان ویژه به برنامه نوروزیِ شبکه یک با اجرای علی ضیاء آمد.

جم در آن برنامه با صراحت ادعا کرد که تمام سازها را به جز ویلن می‌نوازد! بعدها در یک لایوِ اینستاگرامی با آرون افشار در پیدا کردنِ گامِ یک قطعه سرگردان مانده بودند. آنجا بود که بار دیگر اثبات شد که خوانندگانی مانند مهراد جم چقدر سطح پایینی از نظر سواد و درک موسیقی دارند و چقدر ادعاهایشان با واقعیت فاصله دارد.

مادر خواننده جوان

مادر خواننده جوان


خبرجدید:شرایط دریافت وام 50 میلیونی برای بازنشستگان

 

اکنون هم که این جوانِ کم تجربه اسیر دامِ سایت‌های شرطبندی شده و از ایران مهاجرت کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3qooj4