سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/04 16:38
کد خبر: 6022

قرارداد نجومی محمدنادری با استقلال فاش شد+جزئیات قرارداد

باشگاه استقلال با مبلغی نسبتا قابل توجه توانست محمد نادری، مدافع سابق پرسپولیس را راضی به عقد قرارداد کند.

محمّد نادری زادهٔ ۱۴ مهر ۱۳۷۵ است.محمد نادری در قزوین متولد شد.محمد نادری  در پست مدافع بصورت قرضی محمد نادری برای باشگاه فوتبال پرسپولیس بازی میکند . محمد نادری بازیکن خوش آتیه تیم فوتبال است که توانسته در پست خود چه دفاع وسط و چه مدافع چپ نمایش چشم گیری داشته باشد.


خبرداغ:سکانس نامتعارف از بازی یکتا ناصر در وان حمام+عکس


محمد نادری بعد از یک فصل و نیم حضور درخشان در پرسپولیس تصمیم به یک انتقال جنجالی گرفت. او روز گذشته قرارداد خود را با استقلال نهایی کرد تا به جمع بازیکنانی بپیوندد که مستقیم بین دو تیم جا به جا شده اند.

بعد از انتقال نادری به استقلال این سوال به وجود آمد که آبی‌ها چقدر برای این انتقال جنجالی هزینه کرده اند؟ طبق اخبار رسیده نادری با دریافت مبلغ قابل توجه حاضر شده پیراهن استقلال را برای لیگ بیستم بپوشد.

طبق قراردادی که نادری با استقلال امضا کرده، او بدون هیچ قید و شرطی ۴.۵ میلیارد تومان دریافت می‌کند، اما در قرارداد او آپشن‌هایی گنجانده شده که ممکن است قرارداد او تا ۷ میلیارد تومان افزایش پیدا می‌کند.


خبرداغ:دلیل خداحافظی بهاره رهنما از زبان خودش+فیلم جنجالی

بی تردید انتقال محمد نادری به استقلال یکی از جنجالی‌ترین انتقال‌های چند سال اخیر فوتبال ایران بوده و باید دید آیا این بازیکن در این تیم موفق می‌شود یا نه.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4ymme4