چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/06 15:26
کد خبر: 6083

سیرتاپیاز حواشی که ریحانه پارسا بعد از طلاق برای خودش درست کرد!+عکس و جزئیات

حاشیه های ریحانه پارسا تمامی ندارد، او که اخیرا به خارج از کشور سفر کرده است، همچنان جز اخبار پر بازدید اینستاگرام است.

ریحانه پارسا   بازیگر جوانی است که با سریال پدر معروف شد.ریحانه پارسا جنجال های زیادی در فضای مجازی درست کرده بود.  ازدواج ریحانه پارسا  بامهدی کوشکی نیز حسابی جنجالی شد ریحانه پارسا به تازگی  در فیلم سینمایی خوب بد جلف به کارگردانی پیمان قاسمخانی نیز ایفای نقش داشت به تازگی خبر طلاق و جدایی و مهدی کوشکی و همسرش حواشی بسیاری را به وجود آورده که عده ای براین باور هستند که این حواشی و شایعات بخاطر جذب فالو و دیده شدن است.


خبرجنجالی:دو مجری جوان مهران مدیری را باخاک یکسان کردند+فیلم حاشیه ساز


 

ریحانه پارسا  بازیگر پر حاشیه و جوان کشورمان، سال پیش در قرنطینه کرونایی خبر ازدواجش با  مهدی کوشکی  را در فضای مجازی منتشر کرد. او ازدواج سوم  مهدی کوشکی  بود، اما حدود 2 ماه پیش در کمال ناباوری خبر جدایی از کوشکی را در صفحه اینستاگرامش رسانه ای کرد و برای او آرزوی خوشبختی کرد.

ریحانه پارسا

  چند روز بیشتر از خبر جدایی  ریحانه پارسا  نگذشته بود که ویدئویی از او و روزبه بمانی منتشر شد. البته او این رابطه را انکار کرد و گفت که به علت مسائل کاری با هم دیده شده اند.

هفته پیش خبر مهاجرت  ریحانه پارسا  توسط سام درخشانی در فضای مجازی منتشر شد ولی او این خبر را تکذیب کرد و گفت که برای ضبط فیلم به خارج از کشور سفر کرده است.

ریحانه پارسا (1)

امین فردین خبرنگاری که در خارج از کشور زندگی می کند، در صفحه اینستاگرام خود ادعا کرده است که ریحانه پارسا که در حال حاضر در خارج از کشور است، با  امیر حسین مرادیان ، فرزند سفیر سابق ایران در دانمارک دوست است، کسی که ازدواجش با آناشید حسینی به دلیل ازدواج های لاکچری اش پر حاشیه شد . البته او به دلایلی چون مدل بودن همسرش از هم جدا شدند.

پسر سفیر دانمارک و همسرش

امین فردین ادعا می کند که با چک کردن صفحه اینستاگرام پسر سفیر سابق ایران در دانمارک و  ریحانه پارسا  و فالورهایشان می توان به این موضوع پی برد.

پویان مختاری

امین فردین در ادامه می گوید یک سری ارتباط هایی بین  پویان مختاری ، شاخ مجازی که در خارج از کشور زندگی می کند و  ریحانه پارسا  و جود دارد ولی هر دوی آن ها این رابطه را تکذیب کرده اند.لازم به ذکر است که  پویان مختاری  و همسرش "نیلی" به تازگی از هم جدا شدند.

 

 

بعد از تکذیب این رابطه توسط  پویان مختاری  و  ریحانه پارسا  ویدئویی توسط میلاد حاتمی ( صاحب سایت شرط بندی در ترکیه) در فضای اینستاگرام منتشر شده است که نشان میدهد او در دایرکت اینستاگرام به  ریحانه پارسا  پیام داده است و در مقابل  پویان مختاری  برای او فایل صوتی با صفحه شخصی  پارسا  فرستاده است.

 

البته  ریحانه پارسا  بعد از انتشار این خبر، تکذیب کرد و گفت که صفحه اینستاگرام او هک شده بود. پویان مختاری  هم خبر رابطه با  ریحانه پارسا  را به کل تکذیب کرد.

 

 

ریحانه پارسا  بعد از این حواشی یک  پست جنجالی  در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که  این پست جنجال زیادی  آفرید و پس از این پست طرفداران  ریحانه پارسا  گمان کردند که ریحانه با محسن افشانی وارد رابطه عاطفی شده است اما  محسن افشانی  به این پست واکنش نشان داد.

 

محسن افشانی و ریحانه پارسا

 

محسن افشانی  پس از پست  ریحانه پارسا  چند استوری منتشر کرد که نشان می دهد  ریحانه پارسا  و  محسن افشانی  وارد رابطه کاری شده اند. همچنین  محسن افشانی  از مردم و طرفداران خود درخواست کرد که به شایعات توجهی نکنند تا آینده  ریحانه پارسا  به تباهی کشیده نشود. محسن افشانی  با تاکید بازیگری  ریحانه پارسا  در یک فیلم سینمایی جدید از مردم در خواست کرد تا منتظر لایو خود با  ریحانه پارسا  پس از رسیدن طرفدارانش در پیج  اینستاگرام  به یک میلیون نفر باشند


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3kkn83