یک‌شنبه 26 فروردین 1403 - 14 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/13 08:49
کد خبر: 6293

تعریف و تمجید بهنوش بختیاری از بازیگر جوان در دعوا باریحانه پارسا+عکس

بهنوش بختیاری در صفحه اینستاگرام خود خطاب به ریحانه پارسا و حاشیه های اخیرش مطالبی منتشر کرد و گفت: دنبال پول بودن کار بدی نیست، حرکات زننده دهاتی کردن جلوی دوربین برای رسیدن به پول کار واقعا بد و بسیار چیپیه، در آخر با انتشار عکس ترلان پروانه از این بازیگر جوان تمجید کرد.

بهنوش بختیاری  زادهٔ ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۴ است. بهنوش بختیاری بازیگر و منشی صحنه است.بهنوش بختیاری  در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۴ به خاطر بازی در فیلم من نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن شد.بهنوش بختیاری چند سالی است که متاهل است ولی علاقه ای به منتشر کردن عکس های همسرش را ندارد.

 

بهنوش بختیاری  در  استوری اینستاگرام خودکه تعمدا و خطاب به ریحانه پارسا منتشر ‌کرد با انتشار عکس  ترلان پروانه  نوشت:​

"سه سالت بود روی پای خودم مینشستی و سریال جایزه بزرگ مهران مدیری رو بازی می کردیم، نقش دخترم رو داشتی. مادر نازنینت رو به خوبی می‌شناسم بین تو و‌ همنسلانت فرق بسیاریست و اون سلامت خانوادگی و تربیت توست کاری به خطاهای نوجوانی ندارم همه ما داشتیم و داریم. اصالت تفاوت تو خیلیاست ... اینه که تو با فاصله خوبترینی."

 

ترلان پروانه

 

 ترلان پروانه  متولد ۱۸ تیر ۱۳۷۷ در شیراز است. او در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به خاطر بازی در فیلم «آهوی پیشونی سفید» برنده «پروانه زرین» به عنوان بهترین بازیگر دختر شد. 

 

خبرداغ:مرد جاهل ماهشهری خودش را امام زمان معرفی کرد!

 

خانواده ترلان پروانه

پدر  ترلان پروانه  مهندس و مادرش خانه‌دار است اما علاقه زیادی به بازیگری داشته و در زمان دانشجویی در تئاتر فعالیت‌های هنری انجام میداده است. او یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد.

ترلان پروانه

 

رشته تحصیلی ترلان پروانه

ترلان پروانه  فارغ التحصیل رشته گرافیک در مقطع دیپلم است و درحال تحصیل در رشته طراحی لباس در مقطع کارشناسی است.

 

شروع فعالیت هنری ترلان پروانه

ترلان پروانه  در سن ۳ سالگی از طرف چند شرکت تبلیغاتی برای ساخت تیزر دعوت به کار شد و همزمان در برنامه‌های آموزشی شبکه جام جم و شبکه یک سیما به ایفای نقش پرداخت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2xmdl3