چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/16 20:32
کد خبر: 6395

8 راهکار که به شما کمک می کند همسری عاشق داشته باشید!

عشق در مردان نشانه های خاصی دارد که شاید ندانید, اگر همسرتان اینگونه رفتار میکند قطعا عاشق شما است.

مردان و زنان، عشق و محبت خودرا از طریق راه های مختلف نشان میدهند ، گذشته از احساسات بی نظیر مردان ، این یک حقیقت جهانی است این میتواند برای زنان گیج کننده باشد که او دیروز بهترین دوست جهان بودو امروز کاملا متفاوت است .آنچه انسان انجام میدهد میتواند کاملا نامفهوم باشد همچنین آنچه انسان میگوید ،میتواند کاملا باکاری که انجام میدهد متفاوت باشد حقیقت این است که زنان و مردان متفاوت فکر میکنند ، به طور کلی بیشتر زنان حساس و سازگار هستند، دو زمینه ای که مردان مانع آن میباشند ؛ گفتنی است که مردان برای نشان دادن عشقشان به زنان مجموعه ای از رفتارهای معمول را نشان میدهند.

 

توهم خیانت همسر شما را هم آزار می دهد؟

تصویر

 

رفتارهای مرد ها هنگامی که عاشق می شوند

1. او با دقت و صمیمی به شما گوش میدهد:

به طور کلی زنان شنوندگان بهتری از مردان هستند به راستی که مردان مهارت های شنیداری وحشتناکی دارند عجیب است که مردان همیشه مشتاقانه روی موضوعات جذاب و موردعلاقه شان تمرکز میکنند بنابراین زمانی که یک مرد نه تنها به شما گوش میدهد,بلکه به طور فعال و مشتاقانه به شماپاسخ میدهد, شما میتوانید مطمئن باشید که او به شما دلباخته است و عاشق شماست که این توانایی، گوش دادن فعال نام دارد.

 

2.او ضعف خود را به شما نشان میدهد (این مهم ترین قسمت است):

ما در نشان دادن هررفتاری که دیگران متوجه ضعفمان شوند محتاط هستیم ؛ محتاط هستیم اگرچه در عشق عمیق کاملا این نگرش ناپدید می شود و به کناری می افتد ولی ما اهمیتی به ان نمی دهیم اگر ما عاشق باشیم, احساس راحتی بیشتری میکنیم و با آسیب پذیری بیشتری رو به رو میشویم.

 

8. او نمیترسد که برای شما فداکاری کند:

انجام فداکاری شخصی برای کسی که دوستش داریم راحت تر است در حقیقت, مردان عاشق، زمانی که فکر می کنند زنشان ناراحت است احساس ناراحتی شدیدی میکنند. به خصوص اگر چیزی باشد که بتوانند درباره آن کاری انجام دهند به این ترتیب فداکاری کردن برای خوشحالی شما یک راه برای اثبات عشق مرد به شما است ؛ اوهمیشه شمارا یک اولویت قرار میدهد.حتی اگر به معنی تغییربرنامه هایش و یا خارج شدن از محدوده راحتی اش باشد.

 

تصویر

 

3. او برای شما و به خاطر شما میجنگد:

مسئله ای که مکرر شاهد هستیم و یک مرد عاشق برای حفاظت از حریم و حقوق همسرش به واسطه ی آن با دیگران وارد جنگ می شود .

 

4. او با شما میجنگد:

این یک چیز واضح است دعوا کردن ما همراه با توهین و بی احترامی نیست و به گونه ای تظاهر کردن است قطعا به طور فیزیکی با شما بحث نمیکنیم ؛ گفتم اگر یک مرد شما را دوست دارد در روابطش سرمایه گذاری میکند او برای اینکه شما را از دست ندهد با شما میجنگد حتی اگر به این معنی باشد که بازنی که دوستش دارد بجنگد چرا؟چون میترسند ، می ترسند که شما را از دست بدهند. شما را دوست دارد و کوچک ترین تهدید برای آنها, مانند ضربه مهلکی است؛ اگر مردان به این دلیل با شما بجنگند، میخواهند که تعهدشان را به شما ثابت کنند پس حتی جنگیندنشان هم از دوست داشتن زیادی می باشد.

 

5. او دوست دارد بداند شما درروزهای سخت چگونه اید؟؟؟

به یاد داشته باشید که در روز های اول چقدر تلاش کردید که بهترین وجه خودتان را نشان دهید.البته که همه ما میخواهیم زمانی که با یک شخص ملاقات میکنیم فوق العاده به نظر برسیم. پس یک رابطه واقعی زمانی وجود خواهد داشت که ، زمان بیشتری در کنار یکدیگر سپری میکنیم,سطوح راحتی ایجاد میشود و نیازمان به میزان قابل توجهی کاهش میابد. ماآزادیم که با پیژامه بگردیم, پیراهنمان را لکه دار کنیم و ژل زدن به موها را فراموش کنیم. وقتی مردان کسی را درست دارند زیبایی زنان در موقعیت ها برایشان بی اهمیت میشود.

 

تصویر

 

6. او به شما افتخار میکند و از نشان دادن ان ترسی ندارد:

در عشق,مردان واقعی ازاینکه به شما افتخار میکنند خجالت نمیکشند ؛ اینکه شما یک مادر فوق العاده و سخت کوش هستید یا به هدف خود رسیده اید. شما میتوانید مطمئن باشید که تلاش شما بی توجه نبوده است در حقیقت کارهای سختی که انجام میدهید تحسین برانگیز است و برای مردان اهمیت زیادی دارد.

 

7. او با خانواده و دوستان شما با احترام رفتار میکند:

اگر آنها بدانند که کسی برای شما مهم است به طور پیش فرض برای آنها هم مهم می شود دلیل آن ساده است:خانواده و دوستان شما را گرامی میدارند، زیرا آخرین چیزی که میخواهند، آسیب رساندن به احساسات شماست .درحالی که ممکن است یکی از اعضای خانواده تان را دوست نداشته باشند ، یا اگر یکی از دوستان شما گربه صفت باشد آن را نادیده بگیرند، تنها به این دلیل که برای شما مهم هستند و هر چیزی که برای شما مهم است، برای آنها هم مهم میباشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3zzkz3