شنبه 25 فروردین 1403 - 13 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/19 16:30
کد خبر: 6512

بازداشت مردان شیطان صفت مشهدی که ارامش زنان را صلب کرده بودند!

طراحان سرقت‌های خودرویی و گوشی‌قاپی در عملیات مسلحانه پلیس مشهد زمین‌گیر شدند.

چند روز گذشته بود که پلیس مشهد 7 سارق سریالی خودرو را شناسایی و دستگیر کرد.​

این افراد پس از اعتراف به بزه انتسابی خود راز 19 فقره سرقت خودرو را برملا ساخته و بعد هم با قرار متناسب قضایی راهی زندان شدند.


خبرداغ:شلاق زدن یک گران فروش در خیابان انقلاب+فیلم جنجالی


 

روز گذشته اما رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی از پرونده دیگری خبر داد که پای ده‌ها فقره  سرقت  از خودروهای شهروندان مشهدی در میان بود. ماجرای این پرونده از زبان سرهنگ جواد شفیع‌زاده این‌گونه تشریح شد که در پی اعلام گزارش‌های مردمی به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر سرقت از خودروهای آن‌ها، تیمی از مأموران پایگاه شمالی پلیس آگاهی مشهد وارد عمل شدند.

گزارش‌های  مال‌باختگان  حاکی از آن بود که افرادی، به صورت شبانه با تخریب شیشه و یا کج کردن قسمت بالایی در خودروهایشان داخل آن شده و ضمن سرقت باتری و کامپیوتر خودرو، لوازمی از قبیل مدارک هویتی، کارت بانکی و ... این افراد را با خود برده‌اند.
به گفته سرهنگ شفیع‌زاده، کارآگاهان پایگاه شمال پلیس آگاهی مشهد پس از ورود به این پرونده و انجام تحقیقات میدانی با استخراج فیلم چند دوربین مداربسته هویت متهمان که 2 مرد جوان بودند را شناسایی کردند.
این مقام ارشد پلیس آگاهی استان ادامه داد: پیگیری‌های این پرونده ادامه داشت تا اینکه عوامل گشتی سرکلانتری شمال مشهد، شبانه رد متهمان تحت تعقیب را در یکی از خیابان‌های این شهر زدند. زمانی خبر رؤیت متهمان به پلیس آگاهی گزارش شد که متهمان با یک دستگاه خودرو سواری خلاف جهت مسیر در حال حرکت بودند. طولی نکشید که پلیس وارد عمل شد و متهمان که متوجه حضور ضابطان قضایی شده بودند به سرعت خودرو خود افزوده و پا به فرار گذاشتند.

مأموران که نمی‌خواستند متهمان از چنگشان بگریزند برای متوقف کردن آن‌ها دست به اسلحه شده و با استفاده از قانون به کارگیری سلاح چند  تیر هوایی شلیک  کردند.

صدای مهیب  تیر لرزه بر اندام سارقان انداخت و زمانی نگذشت که متهمان خودرو خود را رها کرده و پای پیاده به دل یکی از کوچه‌های تاریک زدند. تعقیب و گریز مأموران پلیس و  سارقان  ادامه داشت تا اینکه این افراد در دام مأموران گرفتار شده و در برابر قانون به زانو درآمدند.
سرهنگ شفیع‌زاده بیان کرد: متهمان ابتدا منکر حقیقت سرقت‌های خود بودند اما پس از رویارویی با مستندات پرونده دست از پنهان‌کاری کشیده و به بزهکاری خود اعتراف کردند.

2 متهم به دام افتاده در اظهارات خود به سرقت از 80 خودرو اعتراف کرده و همدست مال‌خرشان را لو دادند. در ادامه این عملیات متهم دیگر این پرونده هم شناسایی و دستگیر شد.


خبرداغ:رقص و شادی بهزاد فراهانی به مناسبت تولد دخترش در مهمانی خانوادگی+فیلم جنجالی


 

تصادف سارقان با خودرو دست شان را رو کرد / در دام پلیس مشهد افتادند

در حالی مأموران پایگاه شمالی پلیس آگاهی مشهد یک پرونده  سرقت‌های سریالی  را به نتیجه رساندند که مأموران دایره تجسس کلانتری کوی‌پلیس در جریان چند فقره گوشی‌قاپی در حوزه استحفاظی‌شان قرار گرفتند.
رئیس پلیس مشهد در تشریح جزئیات این پرونده گفت: متهمان که 2 جوان موتورسوار بودند ساعتی پس از  سرقت گوشی تلفن  همراه زنی جوان به دام افتادند.

این افراد در تعقیب و گریز مأموران کلانتری کوی پلیس با سرعت بالا در خیابان حرکت می‌کردند که با یک دستگاه خودرو سواری تصادف کرده و زمین‌گیر شدند.
سرهنگ عباس صارمی ساداتی ادامه داد: متهمان پس از انتقال به کلانتری جرم خود را کتمان کرده و مدعی بودند که هیچ خطایی از جانب آن‌ها سرنزده است و به دلیل هراسشان از پلیس فرار کرده‌اند اما طولی نکشید که  زن جوان  پا به کلانتری گذاشت و در رویارویی با سارقان صراحتا به ربودن گوشی تلفن همراهش از سوی  2 جوان  به دام افتاده اشاره کرد.
این مقام ارشد نظامی مشهد بیان کرد: تحقیقات این پرونده ادامه داشت تا اینکه 10 شاکی دیگر به کلانتری کوی پلیس مراجعه و 2 سارق موتورسوار را شناسایی و اظهار کردند که متهمان این پرونده گوشی تلفن‌همراهشان را در خیابان از دست آن‌ها چنگ زده‌اند.
به گفته سرهنگ صارمی 2 سارق به دام افتاده نیز در اظهارات خود به  گوشی‌قاپی  در خیابان امام رضا(ع)، منطقه قاسم‌آباد، بولوار فدائیان اسلام و سعدی اعتراف کردند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2l9l82