جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/20 08:01
کد خبر: 6519

صحبت های جنجالی بایدن علیه ایران!/پرویز پرستویی منتشر کرد+فیلم

پرویز پرستویی ویدئویی از صحبت های "بایدن" در مورد ایران را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

بایدن در دوران حضور در سنای آمریکا به مدت طولانی عضو و رئیس کمیته روابط خارجی بود و با جنگ خلیج‌فارس در سال ۱۹۹۱ مخالفت کرد. با این حال، بایدن از مداخله آمریکا و ناتو در جنگ بوسنی در سال‌های ۱۹۹۴ و ۱۹۹۵، گسترش ناتو در دهه ۱۹۹۰ و بمباران صربستان در سال ۱۹۹۹ در جریان جنگ کوزوو دفاع کرد. بایدن در دفاع از جنگ عراق در سال ۲۰۰۲ سخنرانی کرد و به آن رأی موافق داد، اما با افزایش سربازان آمریکایی در سال ۲۰۰۷ در این کشور مخالفت کرد.​بایدن در انتخابات رئیس جمهوری 2020 با ترامپ رقایت کرد و پیروز شد.

 

 

 

پرویز پرستویی  ویدئویی از صحبت های " بایدن " در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.  بایدن  می گوید: من در مورد ایران هیچ خیال خامی ندارم و هرگز نداشته ام. این رژیم مدت ها است که از تروریسم حمایت مالی می کند و منافع ما را تهدید می کند. به بازداشت شهروندان آمریکایی ادامه می دهد."

 


  •  

 

بایدن  در قسمتی از صحبت هایش به شهید سردار سلیمانی توهین کرد و به شهادت رساندن او توسط دولت آمریکا اعتراف کرد.

 

نظر پرویرز پرستویی در این باره

 

پرویز پرستویی  با انتشار این ویدئو نوشت: "هموطنان عزیزم اول بگویم بنده نه چپم نه راست.

 

وابسته به هیچ کس و هیچ جا نیستم، جز خدای بزرگ .

 

امروز به این فیلم برخوردم ،بادیدن آن تمام ذهنیتی که در این چند روزه انتخابات آمریکا داشتم تمام شد و تحقق پیدا کرد .

 

و آن اینکه نه بودن ترامپ برای ملت ما خیری داشت ونه با آمدن بایدن آبی گرم خواهد شد. حکایت ضرب المثل((کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من)) برایم تداعی شد.

 

امیدوارم پس از این شلوغی ها و جابجایی ها و جارو جنجال ها،نمایندگان مردم  ایران  یعنی دولتمردان ایران زمین، برای این  بحران  هایی که در مملکتمان وجود دارد چاره ای بیاندشند.

 

چاره که میگویم، بنده نه سیاستمدارم و نه تصمیم گیرنده، پس چشم امید ملت ایران به شما مسئولین است و بس، بامید آرامش و آسایش و سلامتی برای ملت دوست داشتنی ایران"


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4vnj62