سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/20 17:19
کد خبر: 6548

جدایی جنجالی مهراد جم و دنیا جهانبخت لورفت+جزئیات عجیب

دنیا جهانبخت بعد از رسیدن فالووراش به 10 میلیون همه‌ی عکسای مهراد جم رو پاک کرد و او را آنفالو کرد

مهراد جم متولد 14 مرداد 1376 است.مهراد جم متولد  آبادان است.مهراد جم خواننده است.مهراد جم از هنرمندان تازه ظهور کرده می باشد که از ترانه سرایی و آهنگسازی شروع کرد و حالا مهراد جم در قامت خواننده پاپ فعالیت می کند که مهراد جم مورد اسقبال زیادی قرار گرفته است محسن سعیدی کیا از هنرمندان تازه ظهوری است که با ورود به عرصه موسیقی خود را نام هنری «مهراد جم» معرفی کرده است . مهراد جم یکی از خوانندگان پاپ کشور است که با آهنگ شمال به شهرت رسید.​


خبرجنجالی:واکنش تند مرجانه گلچین به وزیر بهداشت!


دنیا جهانبخت یکی از چهره های پرحاشیه شبکه مجازی اینستاگرام است که سالها پیش به خاطر شکست عشقی که عشق سابقش ساسی مانکن خواننده لس آنجلسی خورد قصد داشت خودش را با روسری خفه کند... و آن را در فضای مجازی با کاربران به اشتراک گذاشت.


دنیا جهانبخت با نام واقعی زهرا جهانبخت یکی از شاخ های اینستاگرام است که هیچ استعداد خاصی ندارد و تنها با ویدیو نمایشی که به خاطر ساسی مانکن عشق سابقش قصد خودکشی داشت مشهور شد و در حال حاضر دنیا جهانبخت 10 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد. و به تازگی با مهراد جم خواننده ایرانی متولد 1376 دوست شده است و هر روز در ترکیه جنجال های تازه به پا می کنند و آن را با مردم در اینستاگرام به اشتراک می گذارند.

خبرداغ:عاشقانه های مجری و همسرش روی آنتن زنده+فیلم



کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/45wom4