چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/21 17:48
کد خبر: 6583

خودروی ال نود ایرانی چه زمانی روانه بازار می شود؟

گروه خودروسازی سایپا بدون حضور کمپانی رنو در ایران و با اتکا بر دانش بومی، خودرویی جدید را بر پایه ال 90 معرفی کرده است.

 اولین تصویر از خودرو ال ۹۰ ایرانی منتشر شد.

در شرایط تحریمی گروه خودروسازی سایپا بدون حضور کمپانی رنو در ایران و با اتکا بر دانش بومی، خودرویی جدید را بر پایه ال 90 معرفی کرده است.


خبرداغ:عکس جنجالی بهاره افشار کنار استخر خانه ی لاکچریش+عکس


بر اساس اعلام شرکت سایپا، محصول «سایپا P90» در جایگاه یک سدان متوسط قرار است تا در آینده‌ای نه چندان دور پا به جاده های کشور بگذارد.

با توجه به داخلی‌سازی هایی که در این سال‌ها برای خانواده محصولات رنو در ایران انجام شده بود، ظرفیت به وجود آمده در پروژه P90 استفاده شده و از همین رو اصول کیفی نمونه های خارجی در این پروژه ایرانی رعایت شده است.

 

 

سایپا P90 در بحث امکانات رفاهی و ایمنی جایگاه بهتری نسبت به رنو ال90 دارد و ویژگی های به روزتری در آن دیده می شود.

آنطور که شرکت سایپا اعلام کرده است طراحان مرکز تحقیقات این شرکت در این پروژه سعی کرده اند تا P90  با استانداردهای جهانی چون ECE و استاندارد حفاظت از عابر پیاده به بازار بیاید.

سایپا P90 قرار است تا در نسخه های مختلف به بازار عرضه شود و همان طور که پیش تر اعلام شده بود، پروژه پیشرانه‌های جدید گروه خودروسازی سایپا روی آن و سایر محصولات جدید در دست انجام است و در آینده نزدیک قوای محرکه این محصولات نیز معرفی خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3k8kx3